بررسی گزارش عملکرد نماد‌های بانکی

گزارش عملکرد ۶ ماهه منتهی ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ شرکت‌ها روی سامانه کدال در حال انتشار است. در این گزارش جزئیات گزارش فعالیت ۶ ماهه منتهی به شهریور نماد‌های بانکی را می‌خوانید. کدام بانک تراز مثبت بالاتری داشته است؟
کد خبر: ۱۱۴۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 03 October 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این گزارش وضعیت عملکرد نماد‌های گروه بانکی در ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۱ پرداخته شده است که بررسی گزارش عملکرد ۶ ماهه آن‌ها نشان می‌دهد که اکثر نماد‌های این گروه تراز مثبت داشته اند و مثبت‌ترین تراز برای بانک ملت بود

«وپست» و تراز مثبت ۱۰۳۹ میلیارد تومانی

 پست بانک ایران در عملکرد ۶ ماهه منتهی به شهریور، حدود ۱۹۴۷ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۹۰۸ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در شهریور ماه ۲۵۳ میلیارد تومان و در ۶ ماهه ۱۰۳۹ میلیارد تومان مثبت بود.

«وملل» و تراز مثبت ۴۷۲ میلیارد تومانی

بانک اعتباری ملل گزارش فعالیت ماهانه ۶ ماهه منتهی به شهریور ماه خود رامنتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال شرکت در عملکرد ۶ ماهه منتهی به شهریور، حدود ۳۹۵۸ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۳۴۸۶ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در شهریور ماه ۹۶ میلیارد تومان و در ۶ ماهه ۴۷۲ میلیارد تومان مثبت بود.

«وخاور» و تراز مثبت ۷۷۱ میلیارد تومانی

بانک خاورمیانه گزارش فعالیت ماهانه ۶ ماهه منتهی به شهریور ماه خود رامنتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال شرکت در عملکرد ۶ ماهه منتهی به شهریور، حدود ۲۶۷۲ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۱۹۰۱ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در شهریور ماه ۸۹ میلیارد تومان و در ۶ ماهه ۷۷۱ میلیارد تومان مثبت بود.

«وپارس» 

بانک پارسیان در عملکرد ۶ ماهه منتهی به شهریور، حدود ۶۴۴۵ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۱۱۰۳۱ میلیارد تومان رسید.

«وپاسار» و تراز مثبت ۸۶۵۸ میلیارد تومانی

 بانک پاسارگاد در عملکرد ۶ ماهه منتهی به شهریور، حدود ۲۷.۶۴۵ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۱۸.۹۸۷ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در شهریور ماه ۴۹۱۱ میلیارد تومان و در ۶ ماهه ۸۶۵۸ میلیارد تومان مثبت بود.

 «وبملت» و تراز مثبت ۱۶۶۷۲ میلیارد تومانی

 بانک ملت در عملکرد ۶ ماهه منتهی به شهریور، حدود ۳۹.۱۹۴ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۲۲.۵۲۲ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در شهریور ماه ۴۰۱۶ میلیارد تومان و در ۶ ماهه ۱۶۶۷۲ میلیارد تومان مثبت بود.

 «وتجارت» و و تراز مثبت ۵۱۹۵ میلیارد تومانی

بانک تجارت در عملکرد ۶ ماهه منتهی به شهریور، حدود ۲۳۴۸۶ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۱۸۲۹۱ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در شهریور ماه ۱۳۶۹ میلیارد تومان و در ۶ ماهه ۵۱۹۵ میلیارد تومان مثبت بود.

 «وبصادر» و تراز مثبت ۳۹۸۶ میلیارد تومانی

بانک صادرات ایران گزارش فعالیت ماهانه ۶ ماهه منتهی به شهریور ماه خود رامنتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال شرکت در عملکرد ۶ ماهه منتهی به شهریور، حدود ۲۰۰۱۰ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۱۶۰۲۴ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در شهریور ماه ۸۶۸ میلیارد تومان و در ۶ ماهه ۳۹۸۶ میلیارد تومان مثبت بود.

 «ونوین» و تراز مثبت ۴۸۶ میلیارد تومانی

بانک اقتصاد نوین گزارش فعالیت ماهانه ۶ ماهه منتهی به شهریور ماه خود رامنتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال شرکت در عملکرد ۶ ماهه منتهی به شهریور، حدود ۱۰۶۹۸ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۱۰۲۱۲ میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در شهریور ماه ۴۳ میلیارد تومان و در ۶ ماهه ۴۸۶ میلیارد تومان مثبت بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی