بازدید 5103

کشف ۱۵۱ فقره سرقت در کرمان با اجرای طرح های پلیس

کد خبر: ۱۱۴۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸ 02 October 2022

با اجرای چهار طرح مبارزه با سرقت در کرمان ۳۵ سارق دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت : این طرح های ضربتی مبارزه با سرقت طی شهریور امسال با هدف شناسایی و دستگیری سارقان، به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ یدا... حسن پور افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی گسترده در اجرای این طرح ها ۱۵۱ فقره سرقت شامل ۳۴ فقره سرقت موتورسیکلت، ۴۴ فقره سرقت منزل، ۹ فقره سرقت اماکن دولتی، ۳۲ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۳۲ فقره قطعات و لوازم داخل خودرو کشف شد و ۳۵ سارق به چنگ پلیس افتادند.

وی تصریح کرد: روند شناسایی مال باختگان و تحویل اموال سرقتی به آنان در حال انجام است.بنابراین گزارش،فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز گفت :در عملیات های رده های انتظامی شهرستان کرمان ۲۱ فقره سرقت سیم برق کشف شد.

سرهنگ مهدی پورامینایی ادامه داد: نیروهای انتظامی این شهرستان در زمینه مقابله با سرقت و کشف سرقت های به وقوع پیوسته در حوزه استحفاظی خود ، طرح مبارزه با سرقت را در دستور کار خود قرار دادند که در این خصوص ماموران طی ۲۴ساعت گذشته ۲۱ فقره سرقت سیم را کشف و ۹ سارق را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند .

این مسئول انتظامی با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه دوچرخه سرقتی هنگام گشت زنی هدفمند پلیس،خاطرنشان کرد: بیشتر اموال سرقتی کشف شده از سارقان مربوط به سیم وکابل برق بود .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان