بازدید 42318
عزل رئیس هیات کشتی مازندران توسط دبیر

عسکری محمدیان برکنار شد!

گویا دبیر معتقد است که توفیق جهانی کشتی گیران این استان در رقابت‌های جهانی سال گذشته و امسال، بیشتر از تاثیر برنامه‌های محمدیان، به نبوغ ورزشکاران و ژن کشتی این خطه پهلوان خیز برمی‌گردد
کد خبر: ۱۱۴۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 28 September 2022

علیرضا دبیر، رئیس موفق‌ترین هیات کشتی ایران را برکنار کرد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ عسکری محمدیان دارنده مدال‌های نقره المپیک و جهان که روز 4 تیر سال 99، یک سال بعد از آغاز ریاست علیرضا دبیر بر فدراسیون کشتی، در انتخاباتی به عنوان رئیس هیات کشتی مازندران انتخاب شد.

عسگری محمدیان در ابتدای کار وعده جذب بخش خصوصی برای تامین مالی کشتی مازندران و کمک به باشگاه‌ها، مربیان و کشتی‌گیران در استان کشتی‌خیز مازندران را داده بود اما این اتفاق پس از گذشت ۲۷ ماه و علی رغم بارها پیگیری مسئولان فدراسیون کشتی عملی نشد و حتی احداث و تجهیز خانه کشتی ساری نیز مطابق با انتظار فدراسیون پیش نرفت.

پیش از او اصغر ثمربخش ریاست هیات کشتی پرآوازه مازندران را برعهده داشت. روز دوشنبه در حالی که تنها دو سال 4 ماه از دوره ریاست محمدیان می‌گذشت او برکنار و امید شایگان به عنوان سرپرست هیات تا زمان برگزاری انتخابات معرفی شد اما چه اتفاقی رخ داد که عمر ریاست نایب‌ قهرمان پیشین المپیک به سه سال هم نرسید؟

اینطور که گفته شده فدراسیون کشتی انتقاداتی از عملکرد محمدیان داشته و همچنین انتظار از هیات مازندران که اکنون قطب اصلی کشتی آزاد کشور است، برای جذب اسپانسر و تأمین امکانات و هزینه‌ها بیشتر بوده است.

باتوجه به شأن قهرمان بزرگ کشتی دنیا، به او گفته شده که خودش در هر جایگاهی که دوست دارد در فدراسیون کشتی حضور پیدا کند، اما او علاقه‌ای به این کار نشان نداده و عدم استعفا باعث شد در نهایت سرپرست جدید برای هیات مازندران انتخاب شود.

تعداد مدال جهانی کسب شده توسط کشتی گیران مازندرانی طی یکی دوسال اخیر در تاریخ بی‌سابقه و کم نظیر بوده اما گویا دبیر معتقد است که توفیق جهانی کشتی گیران این استان در رقابت‌های جهانی سال گذشته و امسال، بیشتر از تاثیر برنامه‌های محمدیان، به نبوغ ورزشکاران و ژن کشتی این خطه پهلوان خیز برمی‌گردد و بدون محمدیان هم این مدال‌ها وجود خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار