بازدید 81699
۵

واکنش به اختلاف در تیم ملی در ماجرای مرگ مهسا

کد خبر: ۱۱۴۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 27 September 2022

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و مدیر رسانه سابق تیم ملی، شایعات درباره بروز اختلاف میان بازیکنان تیم ملی فوتبال را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در پی شایعاتی که درباره اختلاف در اردوی تیم ملی فوتبال ایران از سوی یک رسانه فارسی زبان خارج نشین مبنی بر دو دستگی بر سر موضع سردار آزمون درباره اعتراضات در ایران و مرگ مهسا امینی، مطرح شده است، محسن معتمدکیا مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به  این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «شب قبل از بازی با سنگال آرامشی مثال‌زدنی در تیم ملی حکمفرماست. برخلاف دروغ‌پردازی رسانه سعودی هیچ اختلاف نظری در تیم ملی نیست و کل تیم مثل همیشه به فکر موفقیت پرچم‌اند. تیم ملی با این بازی‌های نخ‌نما وارد حاشیه نمی‌شود. این تیم در جام‌ جهانی متحدتر از قبل از نام ایران دفاع می‌کند».

 تیم ملی ایران ساعت 18 امروز (سه‌شنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف سنگال می‌رود. ملی‌پوشان پس از این دیدار، به اردوی خود در کشور اتریش پایان خواهند داد.

واکنش به اختلاف در تیم ملی در ماجرای مرگ مهسا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳۳
انتشار یافته: ۵
و در نهایت تکذیب میشه
سردار آزمون باید از تیم ملی اخراج بشه. کسی که آرزوش لطمه دیدن و اغتشاش در ایرانه تباید در تیم ملی ایران جایی داشته باشه. بغیر از این کیفیت بازیش هم افت شدیدی کرده و در تیم خودش هم نیمکت نشینه.
ننگ بر این بازیکنای بی وجدان
خوراکشون تکذیبه
قطعا نظر سردار ازمون اغتشاش و لطمه زدن به ايران ، كه براى بلندى نام ان زحمت مى كشد ، نيست . نظر او هم چون نظر بسيارى از ايرانيان ، اصلاح روشهاى قرون وسطى ايست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار