بازدید 14527

اطری در فینال جهان ۱۰-هیچ باخت و نقره گرفت

کد خبر: ۱۱۴۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲ 18 September 2022

رضا اطری که برای پنجمین بار به عضویت تیم ملی کشتی آزاد در می‌آمد، در حالیکه بعد از بازی‌های المپیک توکیو تغییر وزن داد و در پایان چرخه نفر منتخب وزن 61 کیلوگرم بود، بعد از شکست بصیر علی لی از مقدونیه، اسلام بازرگانوف از آذربایجان، گئورگی وانگلوف از بلغارستان و نارانخو نارمانداخ از مغولستان به فینال رسید تا مقابل ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن برود.

اطری در فینال جهان ۱۰-هیچ باخت و نقره گرفت

هیگوچی که در المپیک ریو حسن رحیمی را در نیمه‌نهایی شکست داده بود، این مبارزه را هم هجومی شروع کرد و دو بار به پای اطری رسید که دفعه اول کشتی‌گیر ایران پایش را در دستان قوی هیگوچی خارج کرد اما دفعه دوم هم خاک و هم بارانداز شد تا 4 امتیاز از دست بدهد. در ادامه هم این کشتی‌گیر ژاپنی بود که از رضا اطری امتیاز گرفت و نتیجه کشتی را در همان تایم اول 10-صفر به سود خود کرد تا اطری به مدال نقره جهان بسنده کرده باشد.

پیش از این تیم ملی کشتی آزاد ایران با کامران قاسم‌پور در 92 کیلوگر صاحب مدال طلا شده بود و محمد نخودی و حسن یزدانی در 79 و 86 کیلوگرم به دو مدال نقره و یونس امامی و امیرحسین زارع در 74 و 125 کیلوگرم دو مدال برنز رسیده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
این شکست بد رضا اطری نشان داد که با شانس به این مرحله رسیده است.
برای چی مسابقه داد؟
نقره هم خوبه و ازش ممنونیم ولی 10 به هیچ خیلی دیگه نتیجه افتضاحی بود.
کشتی گیر فقط رحمان بی رحم.
فقط و فقط رحمان عموزاد. دوره حسن یزدانی هم گذشته.
اینها رو نفرستن مسابقات بهتره.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
برای قهرمانی در کشتی غیر از قدرت و فن، غیرت، و همت هم لازمه.
چقدر زرشت
بحث کشتی و کشتی گیران و ضعف های فنی ، بدنی و روانی همه یکطرف این تبلیغات همراه اول بر روی پیراهن تیم ملی (هیچ کشوری این کار رو نکرده بود) حالم رو بهم زد و واقعا بعنوان یک ایرانی که دارای کشوری ثروتمندم هستیم خجالت کشیدم . این قبیل کارها رو کشورهای بدبخت و بیچاره ای بایستی انجام بدهند که مردم کشور همگی در فقر و بدبختی زندگی می کنند ....
10-0 آنهم در فینال در تایم اول بدون هیچ حرکت و فنی، خدا قوت دلاور چه کردند مربیانی که انتخابت کردند
یک بازنده از قبل بود...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل