بازدید 5381

کامران قاسم‌پور بار دیگر فینالیست قهرمانی جهان شد

کد خبر: ۱۱۴۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷ 16 September 2022

کامران قاسم پور برای دومین سال پیاپی به فینال کشتی قهرمانی جهان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در ادامه رقابت‌های ۳ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، کامران قاسم پور دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۱، در سومین مبارزه و در مرحله نیمه نهایی مقابل میریانی مایسورادزه از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان قاطعانه و با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و سومین فینالیست کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها نام گرفت. وی فردا شب شنبه برای کسب مدال طلای جهان برابر جی دن کاکس دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک از آمریکا به میدان می رود. قاسم پور سال گذشته و در نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی جهان ۲۰۲۱ مقابل این کشتی‌گیر آمریکایی با نتیجه ۳ بر ۳ صاحب پیروزی شده بود.

قاسمپور پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل ادلان ویسخانوف از فرانسه در مدت زمان ۳ دقیقه با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید. قاسمپور در یک چهارم نهایی نیز برابر احمد باتایف دارنده مدال نقره اروپا ۲۰۲۲ از بلغارستان با نتیجه ۷ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

پیش از این یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم در نیمه نهایی مقابل کایل دیک دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک از آمریکا ۲ بر ۲ شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. علیرضا سرلک نیز در دور نخست مقابل حریفی از چین شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی