بازدید 7874

توصیه مهم عروسی لند برای اجاره لباس عروس

به یاد داشته باشید که می خواهید روز عروسی، لباس عروس شما به موقع برسد. برای جلوگیری از هرگونه نگرانی در خصوص دریافت آن، مطمئن شوید که یک فروشگاه لباس عروس معتبر را انتخاب میکنید. دقت داشته باشید که پیش از امضای قرارداد، بازخورد مشتریان قبلی را درباره خدماتی که این فروشگاه‌ها ارائه می‌دهد، بررسی نمایید.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸ 13 September 2022

هر عروسی آرزوی یک روز عروسی فوق العاده را دارد. ناگفته نماند که او در رویاهایش خود را در لباس عروسی خیره کننده و زیبا میبیند.

با این حال، خرید لباس عروس گاهی ممکن است آسان نباشد. همانطور که می دانیم، قیمت لباس عروس، گران است و همه عروس خانم ها نمی توانند لباس رویایی خود را بخرند.

سوالی که پیش می آید این است که در چنین حالتی چه کنیم؟ آیا یک لباس عروس ارزان و ساده برای عروسی بخریم؟‌

لازم نیست چنین کاری کنید. اگر واقعا میخواهید لباس عروس خاص و شیکی بپوشید، اما قصد خرید آن را به هر دلیلی ندارید، آن را برای جشن عروسی تان کرایه کنید.

به این ترتیب، میتوانید لباس عروسی باب میل خودتان را با قیمتی مناسب تهیه کنید و عروسی را به همان اندازه که همیشه می خواستید با شکوه جلوه دهید.

توصیه مهم عروسی لند برای اجاره لباس عروس

چرا لباس عروس اجاره کنم؟

به یاد داشته باشید که هزینه اجاره لباس عروس بسته به مزون های مختلف و مدل لباس متفاوت است. لباس هایی که دارای سنگدوزی زیاد، طراحی خاص و نوع پارچه خاصی هستند، قیمت بیشتری دارند.

امروزه بیشتر عروس خانم ها با پوشیدن لباس عروس اجاره ای راحت هستند؛ چرا که علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، دوستدار محیط زیست هستند و نمیخواهند با خرید لباس محبوبشان، ضربه ای به محیط زیست بزنند و ترجیح میدهند چندین بار از لباس استفاده شود تا دور ریز کمتری ایجاد شود. به هر حال، لباس عروس یک خرید یکبار مصرف است، بنابراین اجاره برای محیط زیست و بودجه شما مفید است.

همچنین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود؛ چرا که روز بعد از عروسی، دیگر نگران نگهداری لباس و شستشوی آن نخواهید بود. شما به سادگی لباس را برمی گردانید و از رفتن به ماه عسل خود لذت میبرید.

دسته دیگر، افرادی هستند که معتقدند سرمایه گذاری روی لباسی که فقط یک بار در طول عمرشان میپوشند، ارزشی ندارند.

در ادامه نکاتی را مطرح کرده ایم که بهتر است در زمان اجاره لباس عروس خود به خاطر بسپارید.

نکات مهم اجاره و کرایه لباس عروس

۱. تحقیقات کافی از طریق وب سایت ها:

شما به تحقیقات زیادی نیاز دارید تا بتوانید به یک انتخاب عالی برسید. مجلات، کتاب‌ها، اینستاگرام و وب‌ سایت ها را بررسی کنید تا در مورد پارچه‌ها، مدل ها و موارد مهم مربوط به لباس عروس، اطلاعات جامعی بدست آورید.

۲. اجاره از مزون لباس عروس معتبر

به یاد داشته باشید که می خواهید روز عروسی، لباس عروس شما به موقع برسد. برای جلوگیری از هرگونه نگرانی در خصوص دریافت آن، مطمئن شوید که یک فروشگاه لباس عروس معتبر را انتخاب میکنید. دقت داشته باشید که پیش از امضای قرارداد، بازخورد مشتریان قبلی را درباره خدماتی که این فروشگاه‌ها ارائه می‌دهد، بررسی نمایید.

۳. لباس های مزون های مختلف را امتحان کنید

بهترین توصیه برای یافتن یک لباس عروس اجاره ای خوب این است که همه گزینه های خود را مرور کنید.

از چندین مزون دیدن کنید و به اولین لباسی که می بینید بسنده نکنید. حتی اگر مورد علاقه شما بود، به جستجو ادامه دهید تا بهترین لباس را با شرایطی خوب و مناسب از مزون قرض بگیرید.

این قضیه به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که انواع لباس عروس را امتحان کنید تا لباس رویایی خود را به دست آوره اید.

توصیه مهم عروسی لند برای اجاره لباس عروس

۴. برای پرو لباس عروس، اکسسوری های لازم را به همراه ببرید:

این مورد ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما شما به چیزی بیش از لباس برای روز عروسی خود نیاز دارید. شما به کفش و لوازم جانبی مانند دستبند، گردنبند و گوشواره نیاز دارید.

اگر جواهرات و اکسسوری های خود را برای پرو به همراه داشته باشید، می تواند نگرانی شما را برای هماهنگی استایل تان برطرف کند.

اگر آنها را هنوز تهیه نکرده اید، جواهراتی شبیه به آن را از دوستان و اقوامتان قرض بگیرید. البته شما میتوانید این اقلام را از فروشگاه های مربوطه کرایه کنید.

۵. زود اقدام کنید:

یکی از مشکلات احتمالی برای اجاره و کرایه لباس عروس، پیدا کردن لباس مورد نظر در سایز شما است.

ایده خوبی است که زود شروع کنید(حداقل یک ماه قبل از مراسم) و فروشگاه های مختلفی را که طرح مورد نظر شما را به صورت اجاره ارائه می دهند، بررسی کنید.

۶. هزینه های جانبی را بررسی کنید:

هزینه تغییرات جزئی که برای لباس انجام می شود، مانند سایز کردن آستین ها و موارد دیگر که معمولاً در خدمات اجاره مزون ها گنجانده می شود را بررسی نمایید. قبل از اینکه به لباسی دل ببندید، با مشاور مزون صحبت کنید و اطمینان حاصل کنید که آیا شامل هزینه هایی جانبی می شود یا خیر.

۷. برای اجاره لوازم جانبی برنامه ریزی کنید:

از آنجایی که شما مالک لباس عروس خود نخواهید بود، سرمایه گذاری هنگفت برای اکسسوری های عروس که مطابق با این لباس هستند، منطقی نیست. در بیشتر موارد، خود مزون ها یا فروشگاه های اکسسوری عروس، وسایل مورد نیاز را نیز اجاره میدهند و شما می‌توانید از این سرویس با قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به خرید آنها استفاده کنید.

از جمله این اکسسوری ها میتوان به تور سر و ریسه یا تاج سر اشاره کرد.

توصیه مهم عروسی لند برای اجاره لباس عروس 

۸. قبل از امضای قرارداد در مورد شرایط و ضوابط آن صحبت کنید

به بندهای مربوط به تعداد روزهایی که می‌توانید لباس را نگه دارید، توجه کنید. همچنین اینکه آیا باید قبل از بازگرداندن، لباس تمیز شود و هزینه‌های خسارتی که باید پرداخت کنید را بررسی کنید.

اگر شک دارید، از مزون بپرسید و فقط در صورتی قرارداد را امضا کنید که با تمام شرایط و ضوابط آنها راحت باشید و مورد تایید شما باشد. بپرسید چه زمانی می‌توانید لباس را تحویل بگیرید و آیا هزینه‌های دیرکردی بابت روز های تاخیری تحویل لباس وجود دارد یا خیر.

پس از امضای قرارداد، فراموش نکنید که قبل از عروسی از مزون پیگیری کنید تا لباس شما به موقع آماده و تحویل شود.

 ۹. بودجه خود را مشخص کنید:

مطمئناً اجاره لباس عروس بسیار ارزان تر از خرید آن است.

اما اگر به بودجه خود پایبند نباشید، چقدر ارزان است! خارج شدن از میزان بودجه شما به معنای خارج شدن از محدوده قیمت شما است که خوشایند نیست.

قبل از رفتن به مزون لباس عروس، نگاهی صادقانه به امور مالی خود بیندازید و تصمیم بگیرید که چقدر می توانید هزینه کنید.

به یاد داشته باشید که لباس عروسی، تنها قسمتی از روز جشن شما است. شما هنوزهم باید هزینه های دیگر جشن را بپردازید؛ مانند هزینه غذا، آتش بازی، مه، گیفت عروسی، کیک عروسی، گل آرایی  و ... .

حتما این موارد را در نظر داشته باشید.

تعیین بودجه از قبل به شما کمک می کند که بیش از حد خرج نکنید. شما نمی خواهید با پشیمانی پولی را برای روز بزرگ خود خرج کنید.

سخن پایانی :

شما فقط یک بار در زندگی خود می توانید لباس عروس بپوشید، بنابراین مطمئن شوید که لباسی که انتخاب می کنید، مناسب استایل شما باشد.

در حالی که ممکن است برخی از ترندهای محبوب امروزی را دوست داشته باشید، به یاد داشته باشید که نمی خواهید بعد از سال ها به عکس های عروسی خود نگاه کنید و احساس کنید که لباس شما بیش از حد قدیمی است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل