بازدید 5645
۱

فرنگی‌کار ایران در کشتی ۹برصفر برده، ضربه فنی شد

کد خبر: ۱۱۴۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ 12 September 2022

در روز سوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، درحالیکه هنوز تیم ایران صاحب مدالی نشده و امشب شانس کسب یک مدال طلا و دو برنز را توسط محمدرضا گرایی، علیرضا نجاتی و محمدهادی ساروی خواهد داشت، رقابت‌های دو وزن پایانی از 10 صبح امروز به وقت بلگراد در سالن استارک آره‌نا آغاز شد.

وزن 63 کیلوگرم؛ کشتی‌گیر برنده‌ای که ضربه فنی شد
مهدی محسن‌نژاد در مبارزه با هان جائه چانگ از کره جنوبی، با امتیاز عالی برنده شد. او در تایم اول صاحب پوئن اخطار شد و بارانداز را اجرا کرد تا سه صفر از حریف پیش بیافتد. در وقت دوم نیز محسن‌نژاد هجومی کار کرده و امتیازات خود را به هشت رساند تا مبارزه با امتیاز عالی به سود او تمام شود.

او در مبارزه دومش به مصاف کرم کمال از ترکیه رفت، در حالیکه در تایم اول پوئن اخطار گرفته بود و یک امتیاز از دست داد، در تایم دوم درحالیکه در خاک موفق به اجرای بارانداز شد و فیتوی 4 امتیازی هم اجرا کرد و در اجرای فیتوی دوم گیر افتاد و ضربه فنی شد. محسن‌نژاد به امتیاز 9 رسیده بود که این کشتی را با ضربه فنی باخت. درخواست چلنج هم ضربه‌فنی را تایید کرد و به این ترتیب محسن‌نژاد هم باید منتظر فینالیست شدن کشتی‌گیر ترکیه باشد که بتواند کارش را در گروه شانس مجدد دنبال کند.

*وزن 130 کیلوگرم؛ شکست صباح شریعتی مقابل امین میرزازاده
امین میرزازاده که مدال طلای سال گذشته امیدهای جهان را از آن خود کرده و با شکست علی‌اکبر یوسفیِ قهرمان جهان به عضویت تیم ملی درآمده، مبارزه اولش را مقابل علیمخان سیزدیکوف قزاق با پیروزی 5-صفر تمام کرد.

با این برد، میرزازاده به صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی آذربایجان رسید، فرنگی‌کاری که مدال برنز المپیک را در کارنامه دارد.

میرزازاده در تایم اول در خاک موفق به اجرای دو بارانداز شد و 5 امتیاز گرفت. او در ادامه از اجرای ناقص کول‌انداز شریعتی، صاحب دو امتیاز دیگر در خاک شد و درنهایت این کشتی را 9-صفر به سود خود تمام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
9 بر صفر اگر برده بود مگه تمام نبود؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار