بازدید 4099

وزش با شدید در مناطقی از کشور

کد خبر: ۱۱۳۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲ 10 September 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز و فردا برای استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه این شرایط جوی را طی روز شنبه در شمال استان‌های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی شاهد هستیم، ادامه داد: دریای خزر از امروز تا روز دوشنبه مواج است و روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان‌های ساحلی خزر بارش‌های پراکنده را انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: تا چند روز آینده در ساعات بعد از ظهر و شب‌ها برای استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، هرمزگان و ارتفاعات کرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی گاهی همراه با گردوخاک رخ می‌دهد.

گودرزی با بیان اینکه از روز شنبه تا دوشنبه در شمال شرق، شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش هایی از مرکز کشور با وزش بادهای شدید توام با گرد و خاک مواجه هستیم، افزود: از فردا شاهد کاهش دما در استان های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور هستیم و طی چند روز آینده در برخی نقاط استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه احتمال وقوع گردوخاک وجود دارد.

وی در رابطه با آخرین شرایط آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۵ درجه بالای صفر است و از فردا هوای تهران خنک‌تر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی