بازدید 11974

نظر گل‌محمدی درباره گلزنی دوباره لوکادیا

کد خبر: ۱۱۳۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶ 05 September 2022

گل‌محمدی پس از پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: بازی خوبی بود و علیرغم اینکه زمین کیفیت خوبی نداشت به نظرم یکی از بازی‌های خوب فصل ما بود. توانستیم با کارهای ترکیبی به موقعیت برسیم و موقعیت خاصی هم به حریف ندادیم. صحنه پنالتی هم بیرون محوطه بود و پنالتی نبود. در مجموع بازی فیزیکی و فنی بود و یک مسابقه سخت. به بچه ها تبریک می‌گویم که سخت تلاش کردند و تمرکز خوبی داشتند و توانستند مزد زحمات‌شان را بگیرند. این برد تقدیم به هواداران خوب‌مان و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

وی در مورد اینکه در اوایل فصل نسبت به عدم یارگیری در پست مهاجم انتقاد داشته است و حالا  با جذب دیاباته و لوکادیا مشکلی از این بابت ندارد، گفت: در هر صورت ما برای تقویت خط حمله باید این کار را می‌کردیم، هر چند دیر اضافه شدند، ولی رفته رفته بهتر می‌شوند. آنها هم به لحاظ شرایط بدنی بهتر می‌شوند و هم در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند. فکر می‌کنم تعطیلات فیفادی پیش رو به هر دو کمک می‌کند تا به شرایط بهتری برسند. هنوز دیاباته به تمرینات ما اضافه نشده، ولی لوکادیا دو گل زده و عمکرد واقعاً خوبی داشته است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره کیفیت چمن ورزشگاه پاس قوامین نیز توضیح داد: بحث بلندی و کوتاهی چمن نیست، بحث کیفیت زمین است. واقعاً این استادیوم مشکلات زیادی دارد. این زمین بازی نیست! قبل از بازی هم در کنفرانس گفتم شرایط و امکانات باشگاه‌های ایران در مجموع خوب نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی