صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

دستگیری ۲ زن در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات

دادستان مرکز استان هرمزگان از دستگیری اعضای یک باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۷۱
| |
9194 بازدید
دستگیری ۲ زن در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،‏ علیرضا احمدی منش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای تأمین امنیت استان و با توجه به هماهنگی به عمل آمده از طرف اداره کل اطلاعات استان هرمزگان با دستگاه اطلاعاتی یکی از استان های همجوار، یک باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات کشف و منهدم شد.

وی افزود: پس از اخذ دستور مقام قضایی، سربازان گمنام امام زمان (عج) اقدام به متلاشی کردن این باند کردند که در نتیجه آن سه نفر دستگیر شده اند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه از این باند ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۸ تیغه خشاب و مقادیر معتنابهی فشنگ کشف و ضبط شده است، تأکید کرد: با توجه به شناسایی موارد مشابه کشف سلاح از ابتدای امسال تاکنون، اجرا و تدوین طرح جامع جمع آوری سلاح ضرورتی اجتناب ناپذیر است و دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان نیز این مهم را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

 

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا