بازدید 6107

تورم ماه مرداد «۲ درصد» اعلام شد

رییس جمهور تأکید کرد که همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های اقتصادی ضمن کنترل هزینه‌های خود، با همه توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هر چه بیشتر نرخ تورم به‌ویژه در کالا‌های مربوط به معیشت و سفره مردم اجرا کنند.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 31 August 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست آقای رئیسی تشکیل شد و در این نشست، گزارشی درباره روند کاهشی تورم ماهانه در کشور به‌ویژه مهار رشد قیمت اقلام خوراکی در مرداد، بیان شد.

بر اساس این گزارش، تورم مرداد، ۲ درصد اعلام شد که در مقایسه با ماه‌های گذشته، کاهش محسوسی داشته است.

رئیسی در این نشست با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب مبنی بر لزوم کاهش تورم، تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های اقتصادی، ضمن کنترل هزینه‌های خود، با همه توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هر چه بیشتر نرخ تورم به‌ویژه در کالا‌های مربوط به معیشت و سفره مردم اجرا کنند.

همچنین در این نشست، وزارت صنعت، معدن و تجارت، گزارشی از نتیجه کارهای خود در زمینه تولید و عرضه انواع خودرو در داخل کشور ارائه داد.

بر اساس این گزارش، به همت صنعتگران داخلی، میزان عرضه خودرو بدون نقص قطعه، در ۵ ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد فزاینده‌ای یافته و صنعت خودروی کشور توانسته است با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی، زنجیره تولید را کامل کند.

همچنین صنایع خودروسازی کشور موظف شدند در کنار افزایش تولید، با نوآوری، ارتقاء فناوری و کمک‌گرفتن از صنایع و واحد‌های دانش‌بنیان، تلاش خود برای ارتقاء کیفیت خودرو‌های تولید داخل را مضاعف کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۱
مزاح نفرمایید
کاملا اشتباست... تورم منفی بوده خداروشکر و همه داریم به نیکی از دولت یاد میکنیم....
نمره یک دانش آموز 17 بود ماه بعد نمرش شد صفر و جند ماه این ادامه پیدا کرد پدر دانش آموز با خوشحالی گفت جند ماه است نمره فرزندم پائین نیامده
تورم کاهشی؟؟؟
جم کن بابا حالت خوب نیستا
پس چرا اینقدر گرونیه/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
معنی دو درصد تورم یعنی چه ؟
سبزی خوردن ماه پیش بود 8300 تومان الان شده 11400 تومان شکر بود 16000 تومان الان شده 22000 تومان کره ، پنیر ، آب ، برق و مخابرات همگی گران شده اند ! این دو درصد تورم کجای این قیمتها قرار دارد ؟
اون هم به خاطر پایین آوردن 10درصدی قیمت روغن بعد جهش 450درصدی بوده
اصلا تورم چی هست؟
آره ۲ درصد باقی موند ولی هزار درصد رفته بالا گفت یه دو ماه هم تو دو درصد نگه داریم بعد دوباره شروع کنیم اجاره خونه اطراف تهران دویست تومان شده پانصد تومان کجا دو درصد مونده
واقع 2 درصد است، متوجه نشده بودم.
دروغ که کنتور نداره 20 هم نگید بگید منفی 20 درصد
درآمد مردم هم 100 درصد رشد داره
شما برای خودی های خودتون حرف می زنید نه 80 میلیون ایرانی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست