بازدید 7619

نبی: تغییر سرمربی تیم‌ملی با هیات‌رئیسه است

کد خبر: ۱۱۳۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ 30 August 2022

مهدی محمدنبی پس از انتخاب به عنوان نایب‌ رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات خیلی منصفانه، با تدبیر خوب و در عین حال با سیستم مجمع فدراسیون فوتبال که همیشه از سال 99 تجربه کردیم و با همان قداست برگزار شد.

وی ادامه داد: برنامه‌هایمان را اعلام کردیم و برای اعضای مجمع فرستادیم. آن چیزی که مهم است تعامل و وفاق در فوتبال است، ان‌شاءالله در کنار آن تحول هم خواهد بود.

نبی: تغییر سرمربی تیم‌ملی با هیات‌رئیسه است

نایب‌ رئیس جدید فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که صحبت از انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی است، تصریح کرد: صحبتی در این خصوص‌ ندارم. با توجه به اینکه به اصحاب رسانه احترام می‌گذارم، قرار شد صحبت کنم. هیئت رئیسه فدراسیون باید پاسخگو باشد و بعد از اینکه پیشنهادات و موضوعاتی از این قبیل به هیئت رئیسه می‌رود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نبی در پاسخ به این سؤال که گزینه دبیرکلی فدراسیون فوتبال را تعیین کرده‌اید، اظهار داشت: نه اصلاً هیچ صحبتی در این خصوص نداشتیم. همه این موضوعات در هیئت رئیسه فدراسیون مطرح خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که مهدی تاج هنوز بر تصمیمش برای انتخاب کی‌روش پایبند است؟ گفت: در آن برنامه تاج توضیحی درباره موفقیت‌هایی که در جام جهانی 2014 و 2018 داشتیم صحبت کرد و شاید برداشت‌هایی شده است. تکلیف نیمکت تیم ملی در دستور کار هیئت رئیسه قرار خواهد گرفت و برای آینده تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی می‌شود.

نایب‌ رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اتفاقات شب گذشته و ناراحتی کامرانی‌فر و استعفا از سمتش، عنوان کرد: اطلاعی ندارم و ما هم روی سایت دیدیم. اصلاً هیچ استعفایی از او ندیدیم. کامرانی‌فر به عنوان دبیرکل زحمات زیادی کشید. از زمانی که کامرانی‌فر داور بود او را می‌شناسم و انسان صادقی هست. حضور کامرانی‌فر مغتنم است تا ببینیم خود او چه تصمیمی می‌گیرد.

نبی در خصوص اینکه در گذشته پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال را برعهده داشت و الان نایب‌رئیس اول شده است، گفت: من از کلاس اول بالا آمده‌ام. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار