بازدید 4673
۴

امیر عبداللهیان به مسکو می‌رود

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که امیر عبداللهیان نهم شهریور برای دیدار با همتای روس خود به مسکو سفر می کند.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳ 30 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبرگزاری اینترفکس به نقل از وزارت امور خارجه روسیه نوشت: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران ۳۱ آگوست (۹ شهریور) برای یک سفر کاری به مسکو می‌رود و در جریان آن با سرگئی لاوروف همتای روس خود دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

براساس این گزارش، انتظار می رود در دیدار وزرای خارجه ایران و روسیه انتظار می‌رود تبادل نظر در مورد تعدادی از موضوعات بین‌المللی از جمله وضعیت پیرامون برنامه هسته‌ای ایران (برجام)، وضعیت اوکراین، سوریه، افغانستان، قفقاز و اطراف دریای خزر ادامه یابد.

به گفته وزارت امور خارجه روسیه، براساس برنامه ریزی ها در درجه اول موضوعات تجاری و اقتصادی در چارچوب اجرای پروژه های مشترک کلیدی در انرژی و حمل و نقل و همچنین چشم اندازهای ایجاد روابط علمی و فنی و فرهنگی و بشردوستانه مورد بحث قرار می گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
خجالت بکشید
دیگه کدوم تیکه از مملکت قراره بهشون بدید؟
این قدر که برای گزارش دادت هر مسئله کوچیکی پا می شین میرین مسکو، اگه یه دفعه رفته بودن واشنگتن حل بود. من هم مخالف سیاست های آمریکا هستم اما این تک بعدی دیدن همه چیز توسط شما من رو هم به سمت موافقت با آمریکا رونده! مثل این که قرار بود سیاست تک پایه ای جمهوری اسلامی نه شرقی نه غربی باشه اما حالا به سیاست تک پایه ای حمایت روسیه تبدیل شده!
تابناک شما به ما شفاف بگو چه خبره تو مسکو که پشت سر همه رجال سیاسی و نظامی می رن اونجا؟ البته ما که جز گرفتاری و بدبختی چیزی نصیب ما نشد ، شاید این تصور اشتباه ماست؟
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی