بازدید 16545
سخنگوی دولت

دولت هیچ تصمیمی برای تغییر در کابینه ندارد / بحث تفکیک وزارت صمت مطرح نیست، بلکه بحث تشکیل وزارتخانه جدید «بازرگانی» مطرح است

مجلس طرحی را از مجلسِ گذشته در دستور کار خود قرار داده است و تصویب شده بود و با دولت مکاتبه و نظرخواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست؛ بنابراین، یک روال در طرح‌های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می‌کند که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.
کد خبر: ۱۱۳۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ 28 August 2022

سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دولت هیچ تصمیمی برای تغییر در کابینه ندارد و وزرای اقتصادی دولت هیچ تغییری نمی‌کند.

علی بهادری‌جهرمی در گفت‌وگویی در پاسخ به این که آیا جمع‌بندی مشخصی در دولت در خصوص یارانه‌های نقدی و کالابرگ الکترونیک وجود دارد، اظهار داشت: جمع‌بندی حوزه یارانه از ابتدا کاملاً مشخص بوده و مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کرده است که یارانه را به‌صورت کالابرگ در اختیار مردم قرار دهد و این بسیار روشن و مشهود بود و مسیر دولت از ابتدا همین بوده و اعلام شده است.

وی افزود: هر زمان زیرساخت‌های لازم 100درصد فراهم شود و امکان اجرایی داشته باشد طبیعتاً دولت مکلف به اجرای قانون است؛ بنابراین، تا زمانی که نظر قانون بر کالابرگ است، دولت باید این کار را انجام دهد.

سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: زمانی که زیرساخت‌های لازم وجود نداشته باشد، طبیعتاً راهی جز پرداخت یارانه نقدی وجود ندارد و تازمانی که زیرساخت‌ها ایجاد و تکمیل نشود و قابلیت بهره‌برداری نداشته باشد، همین شیوه پرداخت یارانه نقدی ادامه دارد.

بهادری جهرمی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا دولت برنامه‌ای برای تغییر وزرای اقتصادی دارد، بیان کرد: دولت هیچ برنامه‌ای برای تغییر در هیچ یک از وزرا ندارد؛ اعم از فرااقتصادی یا کادر اقتصادی، هیچ تغییری وجود ندارد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر تغییر وزیر رفاه و معرفی ایشان در روزهای آینده عنوان کرد: قانون اساسی تصریح کرده است که ظرف سه ماه باید وزیر رفاه مشخص شود؛ بنابراین، ظرف سه‌‌ ماهه قانون اساسی مشخص و به مجلس معرفی می‌شود.

سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه سرنوشت تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت به کجا رسیده است و آیا وزرای جدید بازرگانی و صمت هم انتخاب شده‌اند یا خیر؟ گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت موضوع بحث نیست و وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌جای خود باقی است و در اینجا بحث تشکیل وزارتخانه جدید بازرگانی مطرح است؛ یعنی به‌شیوه سابق که قبل از ادغام وزارت بازرگانی بوده است، برگردیم و آن هم بحث دولت نیست و توسط مجلس مطرح شده است.

بهادری جهرمی افزود: مجلس طرحی را از مجلسِ گذشته در دستور کار خود قرار داده و تصویب شده بود و با دولت مکاتبه و نظرخواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست؛ بنابراین، یک روال در طرح‌های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می‌کند که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.

وی خاطرنشان کرد: دولت رسما نسبت به کلیات طرح موافقت کرده است؛ بنابراین، یک سؤال و یک جواب وجود داشت که داده شد و این موضوع در مجلس در حال رسیدگی است و باید همه منتظر بمانند مجلس نسبت به وزارت بازرگانی تصمیم‌گیری کند که آیا وزارتخانه جدیدی ایجاد شود یا خیر؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۴
تو هیچ دوره ای این همه دانشمند تو کابینه دولت و مجلس نداشتیم یکی از یکی راستگو تر و باهوشتر
هشدار.هشدار.هشدار



قابل توجه دامداران و مرغداران محترم سراسر کشور



به هیچ عنوان از کنستانتره پلت و مش،تولیدی کارخانجات خوراکدام و طیور سراسر کشور،جهت حیوانات و پرندگانتان استفاده نفرمائید،
صاحبان این کارخانجات،سبوس گندم یارانه ایی که سهم شما دامداران و مرغدارانه زحمتکشه،رو در بازار آزاد فروخته و بجاش از پوسته آسیاب شده برنج(معروف به سبوس برنج دوکوب دقیقا شبیه سبوس گندم)رو در خوراکشان استفاده مینمایند.


لطفا به دوستان و همکارانتان اطلاع رسانی فرمائید
اینهم از کم تجربگی وبی سوادی دولت است که افرادی مثل خاندوزی وفاطمی امین ومیر کاظمی ووزیر کشاورزی را به حال خودشان رها کرده این چند نفر صد در صد باید عوض شوند ؟..
بالاخره بعد از سالها متوجه شدیم که تجارت کاملاً امری مستقل از بازرگانی است. هر دم از این باغ بری می رسد.
آقای بهادری حرف جالبی میزندکه میگوید نمیخواهیم وزارت صنعت معدن وتجارت(بازرگانی) را تفکیک کنیم بلکه وزارت جدید بازرگانی قراراست تشکیل شود.یعنی ازنظرایشان بازرگانی با تجارت متفاوت است. بهرحال این تصمیم کاملا اشتباه است و راه حل تشکیل سازمان بازرگانی ذیل وزارت صمت است که دراستانها اداره کل مستقل خودرا داشته باشد.مثل سازمان مالیاتی که درمرکز معاون وزیر ولی دراستانها اداره کل مستقل است.چون به علت درهم تنیدگی صنعت وبازرگانی درسطح ملی تفکیک ایندو به وزارتخانه های مستقل کاملا اشتباه وموجب مشکلات فراوان خواهدشد.
وزیری که رسوا شدهو یا حرف و حدیث در موردش بخش شده به مصلحت نظام نیست و نباید بر مسند کار بماند.
لجبازی با مردم و اصرار برماندن اشخاص بر سر پست و مقام، در تضاد با رضایت عموم و آرامش جامعه است.
به سرعت باید مقاماتی که با افتادن تشت رسوائی آنها، ملت عصبانی و بدبین کرده اند و موجب خشم عمومی شده اند، برکنار گردند.
حالا که دولت تغیری در کابینه نمی دهد یعنی وضع به همین منوال است واقتصاد در برزخ خواهد ماند. پس حداقل پروژه های نیم تمام را تمام کنید تا شاید اشتغال ایجاد شود ویک حرکتی در بازارها بوجود آید. به طور مثال بازار میوه وتره بار شهریار را تکمیل کنید. تا دولت حرفی برای گفتن داشته باشد. ویا مسئولان شهری شهریار را تغیر دهد چون 8 سال است کاری نتوانستن برای اتمام این پروژه انجام دهند.
دولت کلا هیچ تصمیمی نمیگیره مگر اینکه درجهت منافع بعضی اشخاص باشه
قحط الرجال نیست که آقای رییسی.فاطمی امین نشه یکی دیگه.خود بنده صد برابر از فاطمی امین کاربلدتر.مگه چه تحفه ای هست ایشون.چرا موقع ریاست جناب روحانی بحث تفکیک بود مجلس گفت دوتا وزیر مجزا باید معرفی کنید الان میگید بازرگانی از صمت داره جدا میشه پس بنابراین بازرگانی وزیر جدید میخواد.صمت مخفف چیه جناب رییسی؟
الان که برجام در حال معطلی و بلاتکلیفی است، مردم آیا سودی میبرند؟ بر فرض حتی یکسال برجام احیا شود، وقتی حتی خبر نزدیک شدن به توافق موجب کاهش دلار در مقابل دلار و ارازنی کالاه میشود، این یعنی برجام اهمیت دارد در معیشت، تضمین چگونه؟!
بروید به بنید چرا امریکا برجام لغو کرد؟ چه کارهایی کرید که ترامپ ملعون این کار کرد؟
بارها هما سالهای 1392-1397 گفتند شرکتهای امریکایی وارد بازی اقتصاد ایارن کنید، بهترین تضمین اینست امریکایی احساس کنند از برجام منفعت میبرندف تضمین واقعی همین استف البته در کنارش بی اثر کردن تحریم، مهمترین عنصر بی اثر رکدن تحریم، مبارزه با فساد اقتصادی یعنی انحصار-رانت-مافیای- و کمک به رونق اقتصادی و آزادی روال تجارت با خارج و جلوگیری خود تحریمی (فاجعه گرانی خودرو لوزام خانگی و مواد خوراکی..) اینها تحریم بی اثر میکند و خودش تضمین است.
زمانی این مملکت به این بن بست رسید که چاپلوسان جای ادم های با وجدان و راستگفتار را گرفتند

انقدر داد زدیم که با سهمیه و رانت کسی را از فرش به عرش نرسانید

نتیجه اش این میشود که بیسواد ترین ها میشن مدیر
چه بخواهید چه نخواهید
چه جام زهر بنوشید چه ننوشید
تنها راه نجات مملکت حل تمامی مسایل با امریکا به عنوان ابر قدرت اقتصادی و نظامی جهان
و بازگشایی مجدد سفارت امریکا در تهران است
تمام
کلا این دولت مانند دو دولت حسن روحانی ، دولت وعده ها است

متاسفانه این سه دولت نماینده مردم نبوده و نیستند
زودترفکری به حال وزارت صنعت کنید چون نارضایتی از وزیر و مدیران در این ایام بی سابقه است
خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزه که برای هیچ وزیری رو در واسی نداشت ....‌
دیگه مگر ناکارامدتر .... از اینایی که دور هم جمع شدند بازم هست؟؟؟؟؟؟؟؟
کار دولت ها این شده یه وزارت خونه رو حذف و چند سال بعد احیا کنن . عمو درد جای دیگه است . جمع کنید این بازی ها رو .
تشکیل استانها و وزارتخانه های جدید به جز هزینه سازی سنگین هیچ فایده ای ندارد
تشکیل استانها و وزارتخانه های جدید به جز هزینه سازی سنگین هیچ فایده ای ندارد
بهتره هبچ وزیری عوض نشه چون فرقی باهم نمیکنن اصلا همشون‌یه شکل هستن‌
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بهادری جهرمی !!!!!!!!!!!!!!!!!!
وزیر ارتباطات هم بدرد نمی خورد .
بازرگانی و تچارت حتما از نظر ایشان دو مقوله جدا هست!!!!!!!!!
یعنی فضل فرموده و اعلام کردند وزارت صنعت معدن و تجارت باشد و وزیر بازرگانی معرفی شوند؟؟؟
ماها درک درستی نداریم یا این اقایون ؟؟؟
بهتره این آقای سخنگو یکی دوتا واحد اقتصاد را بگذراند تا اینقدر در مسائل اقتصادی پرت و پلا حرف نزنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست