بازدید 6221

بازداشت سارقان شیک پوش پایتخت

کد خبر: ۱۱۳۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ 17 August 2022

پنج سارق حرفه‌ای که برای سرقت از خانه‌های مردم لباس رسمی و کت و شلوار می‌‌پوشیدند، با ردیابی‌های پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایران، از چند هفته قبل شکایت‌های زیادی از سرقت خانه به پلیس اعلام شد.

بررسی‌ها نشان می‌‌داد این سرقت‌های سریالی از خانه‌های شهروندان در سطح شهر تهران، از سوی یک باند رخ داده بنابراین موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد 5 سارق حرفه‌ای با شکستن در ورودی وارد خانه‌ها شدند و اقدام به سرقت پول، طلا، جواهرات و ساعت‌های گران‌قیمت می‌‌کردند.

از سوی دیگر بازبینی لحظه به لحظه فیلم دوربین‌های مداربسته محل‌های سرقت مشخص کرد متهمان برای اینکه کسی به آنها شک نکند، با کت و شلوار به صحنه سرقت رفته و به تعداد زیادی خانه در سطح شهر تهران دستبرد زده‌اند.

پس از ردیابی‌های تخصصی هویت و مخفیگاه سارقان شناسایی شد و کارآگاهان به دنبال دریافت این اطلاعات و پس از هماهنگی با مرجع قضایی راهی مخفیگاه سارقان شدند و 5 متهم را دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از خانه‌های شهروندان در تهران اعتراف کردند و تحقیقات کارآگاهان در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان