بازدید 44749
مذاکره با مرد پرتغالی با احتمال بازگشت تاج به قدرت

روزنامه دولت: کی‌روش همراه تاج با گارد باز و لبخند برمی‌گردد / دولت رئیسی مقابل قوه مقننه و قضاییه ایستاد؟

آیا واقعا دولت با دو قوه دیگر کشور در زمینه بازگشت تاج و کی‌روش اختلاف جدی تا این حد دارد؟ دولت رئیسی با آرایی که قوه قضائیه صادر کرده و موضع علنی نماینده‌های مجلس مخالفت دارد؟
کد خبر: ۱۱۳۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ 17 August 2022

روزنامه دولتی ایران ورزشی که موافق ریاست مجدد مهدی تاج در فدراسیون فوتبال ایران است، در گزارشی از مذاکره با کارلوس کی‌روش خبر داده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی‌ که چند نماینده شاخص مجلس و بخش قابل توجهی از اهالی فوتبال مخالفت علنی خود با بازگشت مرد پرتغالی را اعلام  و حتی بازگشت مجانی او را رد کرده‌اند، رسانه رسمی دولت به استقبال این اتفاق رفته است که یک شکاف در حاکمیت در مورد مهدی تاج و به تبع آن استخدام دوباره کی‌روش را به نمایش می‌گذارد؛ مردی که گفته می‌شود پرونده تخلفات چندصد میلیاردی اش به مرحله صدور رای و اجرا رسیده است!

مشخص نیست که آیا واقعا مجلس و دولت تا این اندازه در این زمینه اختلاف جدی دارند، یا این عقیده و سیاست مستقل این روزنامه است؟!

روزنامه دولت: کی‌روش با گارد باز و لبخند برمی‌گردد / دولت رئیسی برای تاج مقابل قوه مقننه و قضاییه ایستاد؟

از طرفی رویداد سرمربیگری کی‌روش در جام جهانی قطر، به ریاست احتمالی و مجدد تاج منوط شده است که روی آن هم هنوز تردید وجود دارد و این ذهنیت را متبادر می‌سازد که دولت در این زمینه هم مخالف عقیده قوه قضاییه و مجلس عمل می‌کند و توصیه های آنها را چندان قبول ندارد.

این روزنامه نوشت: اگر مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شود، نخواهد گذاشت ما با اما و اگر و تردید و دلشوره راهی قطر شویم. او در جایی گفته به دنبال آن است که تیم ملی با برنامه و نظم و دیسیپلین بالا وارد دوحه شود. رئیس اسبق فدراسیون می‌داند اولین بازی تیم ملی در جام جهانی قطر سخت‌ترین بازی ماست و اگر خدای ناکرده این بازی را واگذار کنیم، کار برای دو بازی آینده و بخصوص بازی با امریکا بسیار سخت خواهد شد.

آنطور که خبر رسیده، تاج با حضور اسکوچیچ در جام جهانی موافق نیست و ترجیح می‌دهد مردی روی نیمکت تیم ملی بنشیند که نسبت به بازیکنان شناخت کافی داشته و از مقبولیت لازم میان آنها برخوردار باشد. همچنین نظم تیمی و برنامه گروهی در پلن‌های تاکتیکی را خوب بشناسد و فاصله خطوط تیم در زمان حضور او استاندارد باشد.

گفته شده مذاکراتی هم صورت گرفته و کی‌روش قول داده این بار با گاردی بازتر نسبت به اهالی فوتبال ایران و رقمی غیر قابل باور به ایران برگردد.

همه این احتمالات در حالی روی کاغذ روزنامه دولت منتشر شده است که به تازگی زمزمه هایی مبنی بر رد صلاحیت برخی کاندیداهای فوتبال با اسناد رسیده از نهادهای مختلف در رسانه‌ها پیچیده و نمی‌توان روی احتمال وقوع آن نظر قطعی اعلام کرد.

اگر واقعا قوه قضاییه بعد از بررسی و رسیدگی به پرونده اتهامات تاج، رایی صادر کرده یا به نتایج روشنی درباره وقوع تخلف از سوی وی و همکاران و هیأت رئیسه اش رسیده است و دولت هم این موضوع را می‌داند، چطور ساز مخالف کوک کرده و مقابل رای دادگاه ایستادگی می‌کند؟ 

اینها ابهاماتی است که افکار عمومی هنوز در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال با آن درگیر است و به جز چند مصاحبه علنی کمیسیون اصل نود و اعضای دغدغه‌مند مجلس واکنشی به آن ندیده‌ایم. سکوت دولت در این خصوص تامل برانگیز و موجب بروز ابهام بیشتر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴۷
کیروش میاد دس دس
کیروش میاد دس دس
دس، دس،
گور بابا اقدس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
مسولان که در همه کارها بر خلاف خواسته و نظر مردم

و با لجبازی رفتار میکنند

حالا تاج را که باعث و بانی اصلی این اوصاع اسفبار بار

فوتبال است را هم ، دوباره بگذارند رییس فوتبال !!؟
به نفع فوتبال ایران است که کیروش برگردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
بازگشت کــیر وش مبارک باد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
اگر اسکوچیچ مربی بد و ناتوانی بود، هرگز نمیتونست ایران ِ بعد از ویلموتس رو اونطور با اقتدار راهی جام جهانی کند؛ پس کمی انصاف و واقع‌بینی
تا بعد از مسابقات جام جهانی نباید سرمربی تیم ملی عوض شود
آزموده را آزمودن خطاست
اسکوچیچ هرچتد موفق بوده باشه مربی باشگاهیست و نه تیم ملی. بهترین گزینه تو این زمان کم کیروش هست بدون شک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
بابا ول کنید سه ماه تا جام جهانی مونده . بحث سر کیروش نیست . دم کیروش گرم بحث چیز دیگه ای است . سر تاج است که داره به ملت می خنده . چندین میلیون دلار خسارت زده ابها از آسیاب نیفتاده دوباره می خواد بیاد . بابا عجب رویی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
خب عزیز جان تاچ کیروش رو برگردونه موضوع خودش فراموش خواهد شد. سیاست هم همینه
بیچاره ما مردم ایران که اینطور پولهامون داره توسط یه سری مدیر نالایق به باد میره
درود بر کی روش
‌ویلموس کار سلطانی فر بود اگر واقعا میخوان مقصرین واقعی و محاکمه کنن در عهد تاج فوتبال ملی عزت داشت روبه رشد بود الان دردست صد میلیون‌ها اردوی قطر میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
هم تاج هم سلطانی فر
تاج باید محاکمه و زندان بشه و پول و غرامت ویلموتس را هم باید خودش بپردازد
تاج با چه رویی کاندید شده. الان باید زندان باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
نمیشه چون از خیلیا آتو داره
کیروش یعنی چی؟!
عالیجناب کیروش کبیر
کسانی که حرفهای گنده گنده میزنند می‌دونه که اگه نشد هم اتفاقی نمی‌افتد ،اگه من بودم ازشون ضمانت اجرایی می‌گرفتم تا هیچکس حرف مفت از خودش در نوکنه
مجازاست ر.هیسه پیشین فدراسیون چه شد / باد هوا شدو هاپلی هپو .
آخ جون دزد بزرگ بر می گرده ،دولت ازش حمایت میکنه تا سردار تاج برگرده ،دوباره تیم فوتبال سپاهان و ذوب آهن بر می گردن تو کورس قهرمانی ،توسط سردار جون.
جـــــــــــــــــــــونم کیـــــــــــــــــــــــــــروش
تاج باید زندانی بشه . قرار داد ویلموس خیانت به کشور ایران و مردم ایران بوده و هست . و تاریخ فراموش نخواهد کرد
جناب مخبر و دور و بریهایش دولت آقای رئیسی را خراب میکنند. آقای رئیسی حواستان باشد که آش نخورده و دهن سوخته نشوید. نباید اعتبار شما خرج ندانم کاریها یا سوء مدیریت های دیگران شود. حواستان به پاشنه آشیل باشد و در ریاست جمهوری تعارف نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
به عنوان یک طرفدار محکم آقای رئیسی که هنوز هم علی رغم تبلیغات سنگین علیه ایشان، ایشان را قبول دارم این مطلب را نوشتم
از دولت انقلابی انتظار نداشتیم که پسر معاون اول رئیس جمهور برود و به بازیکن تیم ملی پیشنهاد واردات خودرو بدهد. این که همان دولت آقای روحانی شد که پر از زد و بند های پشت پرده بود.
حتما برای این مورد هم باید رهبر معظم انقلاب تذکر بدهند که بعضیها دست از خیانت بردارند؟ کیروش در 5 قاره جهان گند زده و در تیم ملی هم هیچ عنوانی کسب نکرده، چرا بعضیها میخواهند به ترکیب تیم برنده دست بزنند؟ مگر به حرف چند بازیکن جوان و نادان است که مربی و رئیس فدراسیون تغییر کند. به نظر می آید پسر آقای مخبر به همراه دو بازیکن معروف تیم ملی در حال برنامه ریزی برای همه ارکان فدراسیونند.
آمدن تاج با شعار مبارزه با فساد و رانت دولت انقلابی آقای رئیسی، هیچ سنخیتی ندارد.
اگر تاج اعدام نشه اعتماد مردم از بین میره
کاری به کیروش و اسکوچیچ و اینکه کدوم بهتره سر مربی باشند ندارم ولی از اینکه تاج با اون گاف بزرگی که داد برگرده واقعا باید تاسف خورد به حال این مملکت ، اقای تاج هیچ توجیهی برای کار اشتباهی که انجام داده نداره و حتی اگه میگه وزیر ورزش قبلی به اون گفته اینکار رو بکن اقای تاج نباید قبول میکرده . تو این شرایط که مردم یک کاسه ماست نمیتونند بخرند میلیونها دلار باید به ویلموتس و سرمربی قبلی ایتالیاییه تیم استقلال و چند بازیکن خارجی دیگه غرامت بدیم که البته عمه منم میدونه که نصف این پولها به جیب دلال و مدیرهای نالایق میره به خاطر زد و بند های پشت پرده ، ضمنا حتی اگه به صلاحه که کیروش بیاد چه ربطی به تاج داره ، مگه فقط اقای تاج میتونه اونو برگردونه ، کیروش دنبال پوله و نشستن روی نیمکت یکی از تیمهایی که در جام جهانی هست و نیازی نیست که لزوما از طریق تاح بیاد.
خداکنه سلطان کیروش برگرده
مملكت گل بلبل فاسدان
بازگشت تاج یعنی رای به فساد
ما ملت امام زمانیم وای بر شما نااهلات یا خدا باز هم ....
به امید خدا هر چه زودتر منتظر آمدن آقای کیروش هستیم
این تیم ملی را خود کی‌روش ساخته بنابراین شکی در شناخت و زمان داشتن او وجود نداره، مضافاً اینکه کی‌روش انگلیس آمریکا و ولز را بیشتر میشناسه یا اسکوچیچ؟ کی‌روش را برگردانید.
طرفدار کی‌روش م اما نه با این مردک بیا
کیروش سرمربی نیست! کیروش پروفسور هستش! اگه کسی بتونه جلوی آبکش شدن ایران تو جام‌جهانی رو بگیره کیروش هستش، همه گزینه های ریاست فدراسیون نالایق هستن ، فقط چون تاج میخاد کیروش بیاره همون تاج بشه بهتره
قوه قضاییه باید هر چه زودتر رای پرونده ویلموتس گیت تاج را اعلام کند
گزینه های دیگه اینقدر بد و بی کفایت هستند که هنوز اقای تاج با تمام ضعفاش از امثال ماجدی و عزیزمحمدی که نتیجه مدیریتشان رو در ماههای اخیر دیدیم به مراتب بهتره
دولت نياز به راي مجدد دارد معلوم نيست راي بيا ورد مي خواهد از تاج و تيم ملي بعنوان سپهر و مهره جهت رای اوردن سه سال دیگر دارد
خدا کنه کیروش برگرده
دمت گرم
مردم ایران تعجب می کنند که چگونه صلاحیت مهدی تاج برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تأیی
سلام کی روش بی تردید نمیتونه هیچ کمکی به فوتبال ایران بکنه.الان آقای تاج با حمایت نهادهای خاص دوباره می خواد به فوتبال برگرده.چرا،؟ بحث مول فوتبال توفیفا هست که احتمالا آزاد میشه.تاج وکی روش بر گردند ،بیست سال د فوتبال عقب گرد خواهیم زد.
بزودی برجام امضا می‌شود و نتایج مثبت در ایران دارد مردم له شدن از گرانی خیلی ها بعد رفتن کی‌روش و ولاسکو دیگه ورزش دنبال نمی‌کنند کی‌روش سرمربی ایران در جام جهانی قطر خواهد شد انشاالله و تیلیه مربی فرانسوی والیبال را درست میگیرد تا از منجلاب در بیایم حتی شده چند ساعت و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
امیدوارم
متاسفانه این دو ورزش تیمی داره به قهقرا میره
نه عطایی این کاره است و نه اسکوچیچ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی