بازدید 4218
۱

بازداشت بیش از ۱۰۰ کشاورز معترض در هلند

پلیس هلند طی هفته های گذشته در پی اعترض های سراسری به سیاست های دولت آمستردام، بیش از ۱۰۰ کشاورز معترض را در سراسر این کشور بازداشت و حدود ۷۰۰ فقره جریمه نقض قوانین صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ 17 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، تارنمای خبری «داچ نیوز» هلند با انتشار این خبر افزود: پلیس هلند اعلام کرده است که بیش از ۱۰۰ نفر را طی هفته های اخیر به علت شرکت در تظاهرات کشاورزان که رفتاری آشوبگرانه داشتند، بازداشت کرده است.

در ادامه این خبر آمده است: پلیس هلند همچنین بیش از ۷۰۰ مورد جریمه برای آن دسته افرادی که در تظاهرات سراسری علیه برنامه های دولت برای کاهش آلودگی ناشی از نیتروژن در بخش کشاورزی شرکت کرده بودند، صادر کرده است.

این رسانه هلندی به نقل از بیانیه پلیس نوشت: بازداشت ها به دلیل تخلیه زباله، مسدود کردن بزرگراه ها و آتش سوزی بوده است که چندین نفر نیز در این میان به تلاش برای قتل متهم شده اند، درهمین حال حدود ۱۸۶ فقره جریمه برای رانندگی با سرعت بسیار پایین در بزرگراه و ۲۱۲ جریمه برای توقف در بزرگراه به منظور مسدود ساختن مسیر عبور خودروها، صادر شد، معترضان با تراکتور و ادوات کشاورزی همچنین اقدام به ایجاد راه بندان در راه های ارتباطی در هلند کردند.

بنابراین گزارش، اعتراض های گسترده کشاورزان علیه سیاست های دولت آمستردام از ۲۲ ژوئن (اول تیر ۱۴۰۱) گذشته و پس از طرح دولت برای کاهش انتشار گازهای نیتروژنی و آلودگی های آمونیاکی حاصل از فعالیت های دامی، آغاز شد که دولت نسبت به اقدامات تنبیهی در صورت عدم رعایت این اصلاحات، به کشاورزان هلندی هشدار داده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
والا اگر این اتفاق به این شکل در ایران می افتاد ، مسئولین امنیتی با گل وشیرینی به استقبال معترضین (آشوب گران ) می رفتند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی