بازدید 5750

دستگیری سازنده مشروب تقلبی

کد خبر: ۱۱۳۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ 16 August 2022

مرد شرور که با همدستی برادرش مشروب الکلی تقلبی می‌ساخت و منجر به مرگ 13 نفر شده بود با تلاش پلیس امنیت عمومی هرمزگان دستگیر شد.

به گزارش خراسان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این باره اظهار داشت: در پی مسمومیت 75 نفر و فوت 13 نفر از شهروندان هرمزگانی در اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم در ایام ماه مبارک رمضان امسال و متواری شدن عامل یا عاملان این حادثه، بلافاصله پس از وقوع حادثه پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و مأموران پلیس امنیت عمومی استان با کار اطلاعاتی شبانه‌روزی موفق شدند عامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم به نام رضا را در بندرعباس شناسایی کنند.

مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی، روز یکشنبه با تشکیل اکیپی به محل اعزام شده و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۰۳ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز کشف کردند.

سردار جعفری با بیان اینکه برادر این متهم نیز بلافاصله پس از وقوع حادثه دستگیر شده و تاکنون در زندان به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز با همکاری برادرش، با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل