بازدید 17853
۲
ورود زنان به ورزشگاه‌ها، انتخابات فدراسیون، لباس تیم ملی ، یا انتخابات و ردصلاحیت‌ها

احضار کامرانی‌فر به سوئیس برای جلسه حیاتی با فیفا یا سفر توریستی دبیرکل؟

چرا دبیرکل فدراسیون برای گرفتن تاییدیه یک برند البسه باید شخصا تا سوئیس برود؟ آیا فیفا برای چنین کاری، دعوتنامه کتبی برای رئیس و دبیرکل می‌فرستد؟ آیا مساله انتخابات و صلاحیت کاندیداها هم مطرح است؟
کد خبر: ۱۱۳۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 15 August 2022

فدراسیون جهانی فوتبال، در حساس ترین مقطع حسن کامرانی‌فر دبیرکل فعلی فدراسیون ایران را به صورت فوری به سوئیس پذیرفت اما دلیل این سفر به طور مشخص اعلام نشده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ فدراسیون فوتبال اعلام کرد «حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال به دعوت فیفا جهت برگزاری نشست مشترک با برخی از مسوولین فدراسیون جهانی در خصوص موضوعات مختلفی ازجمله مطالبات فدراسیون فوتبال ایران در فیفا، مذاکره در خصوص راه اندازی VAR، هماهنگی‌های لازم پیرامون حضور ایران در جام جهانی، ارائه گزارشی از روند بلیت فروشی مسابقات همچنین ارائه پیراهن تیم ملی ایران در این رقابت ها راهی سوئیس شد.

نماینده شرکت تولید کننده البسه تیم ملی در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ نیز در این سفر دبیرکل فدراسیون فوتبال را همراهی می‌کند.»

همراهی مدیر شرکت تامین کننده البسه بسیار عجیب است و نشان می‌دهد که احتمال دارد این شرکت مجوز فیفا را فعلا در اختیار نداشته باشد. در این صورت سوال ابن است که چرا برای گرفتن تاییدیه فیفا ، دبیرکل فدراسیون خودش را جلو انداخته و راهی سفر جذاب به سوئیس شده است؟

آیا نمی‌شد سرپرست تیم ملی یا فردی از کمیته تیم‌های ملی همراه مدیر شرکت البسه و پوشاک راهی مقر فیفا شود؟

احضار کامرانی‌فر به سوئیس توسط فیفا؛ جلسه حیاتی!

در این میان کنسل شدن بلیت از سوی میرشاد ماجدی هم در نوع خود سوال برانگیز است. چرا سرپرست فدراسیون قید چنین نشست مهمی با مدیران فیفا را زده است؟ آیا کامرانی‌فر کفایت و تجربه لازم برای مذاکره در این سطح را دارد؟

از سویی دیگر آخرین باری که یک دبیرکل از فدراسیون فوتبال ایران به سویس سفر کرد، ابراهیم شکوری سرپرست موقت کم تجربه این پست مهم  بود که بعداز بازگشت، انتخابات فدراسیون فوتبال لغو و به زمان دیگری موکول شد!!

همچنین برخی از موارد اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال می‌تواند انحرافی و برای دور کردن افکار عمومی از مساله اصلی باشد، وگرنه نمی توان باور کرد که فیفا برای استفاده از داور ویدئویی دبیرکل فدراسیون یک کشور را به سوئیس بکشاند. 

آیا بحث برسر کنار گذاشتن یکی از نامزدهای انتخابات فوتبال مطرح است؟ آیا اسناد و مدارکی که دال بر عدم احراز صلاحیت یکی از کاندیداها رسیده، موجب این سفر شده است؟ 

اگر هیچکدام از این موارد نباشد، واقعا باید علاقه مدیران فدراسیون به سفرهای لاکچری و گرانقیمت را تقبیح کرد چراکه یک بلیت دو طرفه به سوئیس و برگشت که قطعا با پرواز واسطه در دوبی یا استانبول همراه خواهد بود، خرجی ۲۰۰ میلیونی روی دست فدراسیون می‌گذارد.

بد نیست فدراسیون فوتبال تصویر دعوتنامه  فیفا همراه با درج نام کامرانی‌فر را منتشر کند تا دلایل مورد ادعا هم به رویت خبرنگاران و افکارعمومی برسد.

اگر پای کنسل شدن بلیت ماجدی هم در میان باشد، یک ضرر مالی مضاعف هم نصیب فدراسیون فوتبال شده است.

قبل از این خبر، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال صبح امروز در گفت و گویی رادیویی مدعی شده بود که ماجدی هم به سوئیس می‌رود اما فدراسیون فوتبال اشاره‌ای به این مساله نکرده است. با این حال اصولی تاکید کرد که همزمانی سفر کامرانی‌فر با ماجدی به سوئیس دلیلی بر مشترک بودن جلسات آنها ندارد. با این وجود ظاهرا ماجدی فعلا به سوئیس سفر نکرده است.

بازدید از کمپ تیم ملی در اتریش که برای پنجره بازی‌های ملی در شهریور و مقدمات برگزاری دو دیدار دوستانه در این کشور از دیگر اهداف ماجدی در این سفر خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
شک نکن توریستیه. فدراسیون های ایران صاحب و ناظر درست و حسابی ندارند
معلومه توریستیه. آخه کدوم مسوول تا حالا رفته اروپاو یه کار مفید انجام داده؟ همشون با پول بیت المال میرن گشت و گذار و خرید. اینو دیگه همه میدونن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست