بازدید 8695

کره شمالی محدودیت های کرونا را لغو کرد

چند روز بعد از آنکه کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اعلام پیروزی در برابر کرونا را اعلام کرد، پیونگ یانگ محدودیت های کرونا از جمله استفاده از ماسک را لغو کرد.
کد خبر: ۱۱۳۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ 14 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) گزارش داد که محدودیت‌های ویروس کرونا کاهش یافت زیرا بحران بهداشت عمومی ایجاد شده در کشور به طور کامل خنثی شده است و کل کشور در کوتاه‌ترین زمان به سرزمینی پاک و عاری از ویروس بدخیم تبدیل شد.

براساس این گزارش، با توجه به اینکه کل کشور به منطقه عاری از اپیدمی تبدیل شده است مرحله استفاده از ماسک اجباری در همه مناطق به جز مناطق خط مقدم و شهرها و شهرستان های مرزی لغو شده است.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پنجشنبه گذشته در نبرد علیه ویروس کرونا اعلام پیروزی کرد و دستور داد اکثر تمهیدات مقابله با این ویروس که از ماه مه در این کشور وضع شده بود، لغو شوند.

کیم همزمان با لغو اکثر تمهیدات ضد کرونایی گفت که کره شمالی باید سپر قوی ضد کرونا را حفظ کند و مقابله با این بیماری همه گیر را تا پایان بحران سلامتی در جهان تشدید کند.

خبرگزاری "کی سی ان ای" کره شمالی نیز اعلام کرد که در مقایسه با سایر کشورها، مرگ تنها ۷۴ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا یک معجزه است.

سازمان جهانی بهداشت نسبت به ادعاهای کره شمالی ابراز تردید و اعلام کرده که ماه گذشته وضعیت کرونا در این کشور رو به وخامت بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر