بازدید 5185

افشای مذاکره ناموفق ماجدی با دایی برای هدایت تیم ملی

کد خبر: ۱۱۳۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ 13 August 2022

خداداد افشاریان در خصوص  اقدام برخی از ملی پوشان در فضای مجازی در روزهای گذشته گفت: زمانی من برای قضاوت به سوریه رفته بودم، وقتی فهمیدند از ایران هستم، مردم آنجا اسم علی دایی را می‌بردند و او را به خاطر تیم ملی می‌شناختند، نه تیم باشگاهی‌اش. بازیکنان بزرگ دیگری هم مانند علی کریمی، کریم باقری، استیلی و ... هم در کنار دایی حضور داشتند، اما آیا یک بار حرکت و رفتار نامتعارفی از آنها دیدیم؟ هر اتفاقی هم می‌افتاد، آنها ‌خودشان جمع می‌کردند.

وی در خصوص اینکه در آن دوره  فضای مجازی وجود نداشت، عنوان کرد: ‌به هرحال آنها بازیکنان بزرگی بودند و می‌توانستند برای کشور هزینه زیادی ایجاد کنند، اما همیشه جنتلمن و با شخصیت بودند. بازیکنان الان هم خوب و با کیفیت هستند، اما چه کاری دارند که چه شخصی سرمربی تیم ملی و چه کسی سرپرست فدراسیون است، یا اینکه چه اسپانسری حضور دارد. اجازه دهیم مردم از رفتار حرفه‌ای بازیکنان تیم ملی شاد باشند و در جام جهانی بازی‌های با شکوهی انجام دهیم و خوشحالی را به مردم بازگردانیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا با علی دایی برای سرمربیگری تیم ملی صحبت کردید یا نه؟ خاطرنشان کرد: میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون با او تماس گرفت، اما این مربی قبول نکرد که بیاید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل