بازدید 5252

دو طلای فرنگی‌کاران ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی

کد خبر: ۱۱۳۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ 12 August 2022

در پایان مسابقات روز نخست کشتی فرنگی، شیرزاد بهشتی طلا در وزن 63 کیلوگرم و محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و مهدی بالی در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم محمد حسینوند پناهی در دور اول با نتیجه 7 بر صفر بوراک اوزون از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 9 بر صفر مغلوب جسوربک اورتیبکوف از ازبکستان شد و به دیدار رده بندی رفت. حسینوند در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان شکست خورد و پنجم شد.

در وزن 63 کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 3 بر 1 از سد فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر 3 مقابل تورابک تیرکاشیف از ازبکستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. بهشتی طلا در این دیدار با نتیجه 4 بر 2 تینار شارشنبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر شهروز اوچیلوف از تاجیکستان را شکست داد. وی در  دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 7 بر 4 از سد میرزابک رحمت اف از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. رستمی با نتیجه 9 بر 8 مقابل اولو غنی زاده از آذربایجان به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 82 کیلوگرم رسول گرمسیری در دور اول با نتیجه 5 بر 2 مغلوب محمدقدیر رسول اف از ازبکستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، گرمسیری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر عارف نیفتولایف از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 7 بر 3 مقابل اوزور ژولدوشبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر صفر آدم بودجملین از الجزایر را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

فردا نیز رقابت های پنج وزن دوم برگزار می شود که امید آرامی در وزن 60 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم، امین طاهری در وزن 87 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی