بازدید 8583

زمان حضور لوکادیا در تمرین و ترکیب پرسپولیس

از آمادگی جسمانی این فوروارد اروپایی خبری در دست نیست اما اگر او مراحل بدنسازی فصل را پشت سر گذاشته باشد، احتمالا در دومین بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان برای دقایقی به میدان خواهد رفت
کد خبر: ۱۱۳۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ 12 August 2022

مهاجم خارجی سرشناس و هلندی پرسپولیس بازی هفته نخست لیگ برتر را از دست خواهد داد اما در تمرین یکشنبه شاگردان یحیی گل‌محمدی حضور خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از مدتی گمانه‌زنی و اخبار ضد و نقیض در نهایت باشگاه پرسپولیس با یورگن لوکادیا مهاجم هلندی به توافق رسید تا این بازیکن به زودی پرسپولیسی شود.

لوکادیا که سابقه حضور در تیم‌های معتبری همچون بوخوم آلمان و آیندهوون هلند را در کارنامه دارد بعد از سفری که در سکوت خبری به ترکیه داشت با پرسپولیسی‌ها به توافق رسید.

در همین رابطه نماینده باشگاه پرسپولیس راهی ترکیه شد تا لوکادیا را همراه با خود به تهران بیاورد. با هماهنگی‌های صورت گرفته این مهاجم هلندی به احتمال فراوان تا امشب راهی تهران خواهد شد تا کارهای پیوستنش به سرخپوشان تا فردا نهایی شود. 

از آمادگی جسمانی این فوروارد اروپایی خبری در دست نیست اما اگر او مراحل بدنسازی فصل را پشت سر گذاشته باشد، احتمالا در دومین بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان برای دقایقی به میدان خواهد رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل