بازدید 20291

کشف یک ایفمارک دیگر بیرون فدراسیون با مدیریت همان خانم دکتر!

در حال حاضر دو مرکز پزشکی با نام فارسی "ایفمارک" و نام انگلیسی متفاوت IFMARC و IFMARK در حال فعالیت هستند که یکی از آن‌ها مجوز فیفا را دارد و دیگری احتمالا مجوز فیفا ندارد و مَشغول درآمدزایی خصوصی است. مدیر هر دو مرکز یک زن به نام زهره هراتیان است که تا امروز به ابهامات پاسخی نداده
کد خبر: ۱۱۳۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ 11 August 2022

در روزهای اخیر سوالاتی درباره نحوه فعالیت مرکز پزشکی "ایفمارک" مطرح شده است. مرکزی که سازمان لیگ فوتبال مدعی شده مالکیت آن متعلق به خودش است و کلیه درآمدهای آن را نیز صرفا این سازمان کسب می‌کند.

کشف یک ایفمارک دیگر بیرون فدراسیون با مدیریت همان خانم دکتر!

این سازمان در دولت قبلی با حضور وزیر ورزش، رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال، معاون زنان وزارت ورزش، اسدی دبیرکل وقت فدراسیون و شخص زهره هراتیان افتتاح شده است.

در این زمینه برخی خبرگزاری ها به خصوص ایسنا با بررسی ابهام‌های موجود، به دلایل فعالیت انحصاری این مجموعه در فوتبال پرداخته‌اند. در همین راستا سازمان لیگ به طور شتابزده با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد ایفمارک متعلق به این سازمان است و حسابداری این مجموعه هم بر عهده سازمان لیگ است؛ اما حالا پرسش جدیدی مطرح شده که سازمان لیگ مالک کدام ایفمارک است؟

در حال حاضر مجموعه‌ای در مرکز ملی فوتبال با عنوان انگلیسی “IFMARC” فعالیت می‌کند که پیش از آغاز فصل، بازیکنان تیم‌های لیگ برتری و لیگ یک ملزم هستند با حضور در این مرکز به انجام تست‌های پزشکی بپردازند. این مجموعه در سال ۱۳۹۴ با حضور وزیر ورزش وقت و رییس فدراسیون فوتبال افتتاح و معرفی شد.

 

به موازات این مرکز پزشکی، مجموعه‌ای هم در یکی از مراکز تجاری معروف و پرحاشیه تهران با نام “IFMARK” فعالیت می‌کند که دقیقا به انجام تست‌های پزشکی می‌پردازد اما با این تفاوت که در پایان نام ایفمارک به جای حرف “C” از “K” استفاده کرده است! البته نگارش فارسی این دو کلمه هیچ تفاوتی نسبت به هم ندارد و عجیب است که چگونه چنین مجوزی از سوی نهادهای مسوول و پزشکی کشور صادر شده است؟

 

ایفمارک با «C» یا «K»!/ کدام‌ یک مجوز فیفا را دارد؟
امضای قرارداد مددی، مدیرعامل پیشین استقلال در IFMARK

به این ترتیب در حال حاضر دو مرکز پزشکی با نام فارسی "ایفمارک" و نام انگلیسی متفاوت IFMARC و IFMARK در حال فعالیت هستند که یکی از آن‌ها مجوز فیفا را دارد و دیگری احتمالا مجوز فیفا ندارد. البته پیگیری‌های خبرنگار ایسنا نشان می‌دهد مدیر هر دو مرکز یک نفر است اما با توجه به تفاوت نوشتاری اسم دو مرکز، احتمالا با دو مجموعه متفاوت رو به رو هستیم که به فعالیت‌های اقتصادی در حوزه تست‌های پزشکی ورزشی می‌پردازند.

سازمان لیگ فوتبال ایران مدعی مالکیت ایفمارک شده است اما این سازمان که هیچ توضیحی درباره فعالیت‌های اقتصادی و درآمدهای این مرکز نکرده است، حالا باید بگوید دقیقا مالک کدام ایفمارک است و مسئولیت کدام مجموعه را بر عهده دارد؟ ایفمارکی که به “C” ختم می‌شود و در مرکز ملی فوتبال است و یا ایفمارکی که به “K” می‌رسد و در یک مرکز تجاری فعالیت دارد؟

منبع : ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار