بازدید 4778
قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین

قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال پنجشنبه ۲۰ مرداد

قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته با رشد شش درصدی به مرز حساس ۲۴ هزار و ۵۰۰ دلار رسید. اتریوم در بالاترین سطح ماهانه خود قرار گرفت و حدود هزار و ۹۰۰ دلار معامله شد
کد خبر: ۱۱۳۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ 11 August 2022
 
 
به گزارش تابناک به نقل از فرارو، قیمت بیت‌کوین با رشد شش درصدی در شبانه‌روز گذشته به نیمه کانال ۲۴ هزار دلار نزدیک شد. ارزش مهمترین ارز دیجیتال دنیا ظرف ۲۴ ساعت حدود هزار و ۵۰۰ دلار افزایش پیدا کرد و حالا به‌جای کانال ۲۲ هزار دلار در محدوده ۲۴ هزار دلار معامله می‌شود. هرچند به‌نظر می‌رسد ادامه روند صعودی بازار در گرو عبور بیت‌کوین از مرز ۲۴ هزار و ۵۰۰ دلار است. کاری که حداقل در یک ماه گذشته بیت‌کوین موفق به انجام آن نشده است. همزمان با افزایش قیمت بیت‌کوین، قیمت اتریوم جهش ۱۲ درصدی را تجربه کرد و به بالاترین سطح ماهانه خود رسید. قیمت دوج‌کوین، کاردانو، ترون و شیبا بین چهار تا هشت درصد افزایش پیدا کرد و ارزش کل بازار ارز دیجیتال به بالاترین رقم در ۸۰ روز گذشته رسید؛ ۱.۲ تریلیون دلار.

قیمت بیت‌کوین؛ حوالی قله ماهانه

قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته شش درصد افزایش پیدا کرد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۲۴ هزار و ۳۳۰ دلار بود درحالی که دیروز این ارز دیجیتال را ۲۲ هزار و ۹۲۰ دلار معامله می‌کردند. با افزایش هزار و ۴۱۰ دلاری قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته، حالا این ارز دیجیتال به قله ماهانه خود یعنی رقم ۲۴ هزار و ۵۶۸ دلار نزدیک شده است. طی شبانه‌روز گذشته بیشترین قیمت بیت‌کوین ۲۴ هزار و ۴۴۰ دلار بوده و کمترین سطح آن ۲۲ هزار و ۸۶۵ دلار به‌ثبت رسیده است. درقیاس با هفته قبل نیز شاهد رشد پنج درصدی قیمت بیت‌کوین هستیم، چون پنجشنبه گذشته هر واحد بیت‌کوین ۲۳ هزار و ۱۲۰ دلار خرید و فروش می‌شد. به‌این ترتیب بیت‌کوین حالا نزدیک ۶۴ درصد با بیشترین قیمت تاریخی خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار فاصله دارد و تسلط آن به کل بازار ارز دیجیتال حدود ۳۸ درصدبرآورد می‌شود.

 
 

قیمت اتریوم؛ بهترین وضعیت در یک ماه اخیر

قیمت اتریوم صبح امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد در بالاترین سطح ماهانه خود قرار داشت. قیمت اتریوم با جهش ۱۲ درصدی در شبانه‌روز اخیر، از هزار و ۶۷۵ دلار به هزار و ۹۰۰ دلار رسید و شاهد ۲۲۵ دلاری ارزش این ارز دیجیتال طی این مدت بودیم. روند صعودی اتریوم در این مدت به‌شکلی بود که رقم هزار و ۶۷۵ دلار صبح دیروز، کمترین سطح روزانه این ارز دیجیتال محسوب می‌شود. جهش ۱۲ درصدی قیمت اتریوم باعث شد بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال به مثبت ۱۴ درصد افزایش پیدا کند. چون پنجشنبه هفته قبل خرید هر واحد اتریوم هزار و ۶۵۳ دلار تمام می‌شد. حالا اتریوم با قله تاریخی خود که آبان پارسال با ثبت رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار خلق شد، چیزی نزدیک ۶۱ درصد فاصله دارد و درحال حا ضر ۱۹ درصد از سهم بازار ارز دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

نمودار قیمت دوج‌کوین بازدهی روزانه این ارز دیجیتال را مثبت پنج درصد نشان می‌دهد، این رقم برای شیبا، کاردانو و ترون بین سه تا هشت درصد به‌ثبت رسیده است. قیمت دوج‌کوین صبح امروز ۰.۰۷۱ دلار بود که نسبت به قیمت لحظه‌ای صبح دیروز یعنی ۰.۰۶۸ دلار، شاهد رشد پنج درصدی ارزش این ارز دیجیتال بودیم. قیمت شیبا از ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار به ۰.۰۰۰۰۱۳ دلا افزایش پیدا کرد و این یکی بازدهی روزانه هشت درصدی را تجربه کرد. قیمت کاردانو از ۰.۵۰۹ دلار به ۰.۵۴۳ دلار رسید و هفت درصد نسبت به دیروز رشد داشت. قیمت ترون نیز از ۰.۰۶۸ دلار به ۰.۰۷۰ دلار رسید و معادل چهاردرصد افزایش پیدا کرد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۳ هزار و ۱۲۰ دلار

۲۲ هزار و ۹۲۰ دلار

۲۴ هزار و ۳۳۰ دلار

اتریوم

هزار و ۶۵۳ دلار

هزار و ۶۷۵ دلار

هزار و ۹۰۰ دلار

کاردانو

۰.۵۰۹ دلار

۰.۵۰۹ دلار

۰.۵۴۳ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۷ دلار

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۷۱ دلار

ترون

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۷۰ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۰۱۳ دلار

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر