بازدید 22388

امروز آسمان ۱۲ استان بارانی می‌شود

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور وقوع رگبار باران و گاهی رعد و برق در غالب استان‌های کشور پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ 10 August 2022

به گزارش تابناک به نقل از همشهری‌آنلاین، براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور روز چهارشنبه (۱۹ مرداد) در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، فارس، مرکزی، شرق همدان ،غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق لرستان، غرب هرمزگان و ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های تهران، البرز و سمنان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، وقوع رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط روز پنجشنبه (۲۰ مرداد) در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و جنوبی انتظار می‌رود. روزهای جمعه تا یکشنبه (۲۱ تا ۲۳ مرداد) در اغلب نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم است.

طی ۵ روز آینده در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و مرکز و روزهای پنجشنبه تا شنبه (۲۰ تا ۲۲ مرداد) در بخش‌هایی از جنوب کشور وزش باد شدید و در نواحی مستعد به‌ویژه منطقه زابل گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

طی ۳ روز آینده شکل‌گیری توده گردوخاک در کشور عراق و انتقال آن به نواحی غرب و جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

طی ۵ روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا (۲۰ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲۱ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا ( ۱۹ و ۲۰ مرداد) اهواز با دمای ۵۰ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۱۲ و ۱۳ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل