بازدید 17196
علاقه مرد کروات به دیدن اردوی خارجی باشگاه‌ها، جای بررسی دقیق لیگ

سفر دور اروپای اسکوچیچ با پول ملت / سرمربی تیم‌ملی چهار هفته اول لیگ را نمی‌بیند!

تابناک انجام این سفر‌های پرهزینه و غیرضرور را بیشتر توریستی و تفریحی ارزیابی کرد و نوشت که سرمربی تیم ملی از راه تماشای تمرینات آماده سازی بازیکنان در اردو‌های باشگاهی، چیزی حاصل نمی‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ 30 July 2022

اسکوچیچ که برای تماشای اردوی تیم‌های ایرانی با پول فدراسیون فوتبال ایران به ترکیه سفر کرده بود، حالا در چند هفته نخست لیگ برتر ۲۲ در ایران حاضر نیست!

به گزارش تابناک ورزشی؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران از اواخر هفته گذشته همراه با کرونوسلاو رندولیچ، دستیار خود برای بازدید از اردوی تیم‌های ایرانی حاضر در ترکیه به این کشور سفر کرده است.

سفر دور اروپای اسکوچیچ با پول ملت / سرمربی تیم‌ملی ۴هفته اول لیگ را نمی‌بیند!

تابناک در گزارشی اختصاصی، انجام این سفر‌های پرهزینه و غیرضرور را بیشتر توریستی و تفریحی ارزیابی کرد و نوشت که سرمربی تیم ملی از راه تماشای تمرینات آماده سازی بازیکنان در اردو‌های باشگاهی، چیزی حاصل نمی‌کند.

تابناک خواستار بررسی دقیق بازی‌های لیگ برتر شد تا در میدان مسابقه، مهره هایش را بسنجد. اما حالا خبر رسیده که دراگان از ترکیه راهی کشورش کرواسی می‌شود و تا برگردد چند هفته از لیگ برگزار شده است!

جالب اینکه اسکوچیچ قرار است پس از این سفر با حضور در کشورهای مختلف با لژیونرها کشورمان دیدار کند. انگار آنها را کم دیده است و یا تلفنی نمی‌تواند جویای شرایط بدنی و سلامت آنها باشد!

ظاهرا او پس از این اقدامات در دهه دوم شهریور به ایران بازمی‌گردد و با این تفاسیر، اسکوچیچ در آغاز لیگ برتر که ۲۱ مرداد است در کشورمان حضور نخواهد داشت.

سفر دور اروپای اسکوچیچ با پول ملت / سرمربی تیم‌ملی ۴هفته اول لیگ را نمی‌بیند!

طبق برنامه ای که سرمربی کروات در نظر گرفته، اردوی جدید تیم ملی از ۲۰ شهریور شروع خواهد شد و اسکوچیچ که ترکیب اصلی تیمش در جام جهانی را تقریبا در ذهن دارد، قصد دارد با این سفر دور اروپا، حسابی تا اردوی بعدی خوش بگذراند!

سفرهای جذاب و خاطره انگیز برای مربی درجه دویی که خوب می‌داند که شاید از فردای انتخابات هشتم شهریور روی نیمکت تیم ملی نباشد.

جالب اینکه دبير کل فدراسیون موقت فوتبال هم در پاسخ به پرسش رسانه‌ها در مورد سفرهای اسکوچیچ، گفته که در این زمینه اختیاری نداشته و تنها مقدمات و نیازهای این سفرها را تامین کرده است!

نویسنده: لیلا جدیدی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳۷
نویسنده این مقاله بی ادبانه باید ادله خودش را برای این .. عجیب و بی اساس و فاقد مستندات و غیرکارشناسی مشخص کند و تابناک هم از ارایه همچین تحلیل های فاقد ارزش خودداری کند .
شروع شد .لااقل بگذارین یک ماه از ابقا سرمربی بگذره بعد سنگ بندازین
عیبی نداره پول ملت که بهشون نمیرسه آقازاده هاتون میخوان کفت کنن خیر که ندارن کلا ضرر هستن این داره وظیفه انجام میده
پول ویلموتس پول ملت نبود که تاج که بیست روز رفته جبهه رو دوباره آوردین
افرین!!!!
علاقه تابناک برای برکناری اسکوچیچ پر واضح است.
ننویس با پول ملت
بنویس سفر با پولی که از طرف مسوولین بیسواد با پست رانتی
ایکاش در زمان ریخت و پاش های گسترده کی روش هم صحبت می کردید. اسکوچیچ با کمترین دستمزد و مقتدرانه، تیم 90 درصد حذف شده را به جام جهانی برد
سفر تفریحی اسکوچیچ دور اروپا(فقط ترکیه و اتریش) با پول ملت!!
جوسازی می کنید خودتون و اون کارناشناس ها
.
در واقع می خواهند در مورد همه چیه اسکوچیچ و هر حرکتی که می کنه نظر بدهند. اگر سرمربی شخص دیگری بود شک ندارم می گفتند به ما چه.
.
در پاسخ باید گفت خوبه که سرمربی تیم ملی با سرمربیان جدید از نزدیک دیدار کنه. و این ارتباط خوب با سرمربیان خارجی که شناخت کافی از فوتبال ایران ندارند مفید است و باعث ایجاد تفاهم و هماهنگی بیشتری میشود.
.
حضور سرمربی تیم ملی همیشه باعث انگیزه بازیکنان میشود. بخصوص ابتدای فصل این انطباع را به بازیکنان میدهد که سرمربی تیم ملی همیشه و حتی در طول فصل بهشون توجه خواهد کرد
.
چرا دیر به ترکیه امد؟ هم معلوم نیست و فقط میدانیم عده ای شیطنت کردند و گفتند سرمربی تیم ملی کرونا گرفته و بالطبع این باعث احتیاط میشود و عدم دیدن چند بازی لیگ معلوم نیست ولی چه ربطی به سفر به ترکیه داره. ممکنه دستیارش را برای دیدن بازی های لیگ بفرسته.
.
با برخی بازیکنان دیدار می کند و با برخی نه؟!! مگه قراره هر بازیکنی و هر لژيونری رو به تیم ملی دعوت کنه؟ برای مثال برخی بازیکنان رو میشناسد و میداند در حد تیم ملی نیستند. باید باهشون دیدار کند!!
بطور کلی حتما دلیلی دارد که با برخی بازیکنان دیدار نمی کند. حالا این دلیل ممکن است فنی باشد یا نباشد به خود سرمربی ربط دارد
ظاهرا ایشون سرمربی تیم ملی هستن. باید شرایط همه رو بررسی بکنه
فعلا بفرمائید که تاج که باعث و بانی اصلی کلاهبرداری چند

میلیون یورویی ویلموتس فاسد شده

را چرا تایید صلاحیت برای مدیریت فدراسیون فوتبال کشور

کردید ؟؟؟

چرا با اکثریت مردم‌و خواسته های به حق شان مخالفت میکنید ؟
تمومش کن تابناک! همش گیر!!! طرف با صعود به جام جهانی، میلیون ها دلار برای ما ارز آوری کرده، الان به پول بلیط و هتل چند هزار دلاری ش گیر میدید! بسه دیگه. بگذارید کارش رو بکنه.
شما دیگه چرا؟
فوتبالیها همه متحد شدند تا اسکوچیچ را برکنار کنند نتونستند.
حالا شما شروع کردید؟
این همه سال از بیت المال به بازیکن و مربی بی خاصیت داخلی پول دادین، پول مردم نبود حالا یهو چی شده فکر مردم افتادین؟ جمع کنین این بساطتونو.
نره، میگید بیخیال بود تنبلی کرد بره میگید خوشگذرانی!!!!!
نره میگید نرفت، بره میگید چرا رفت.
میخواهید بشینه از پشت رایانه آماده سازی انجام بده؟
می بینم بعد از تلاش کودتا گونه ناکام، کسانی که برای قرارداد چند میلیون یورویی بدون هر گونه فعالیت موثر ویلموتس کف می زدند و هورا می کشیدند نگران هزینه های حداکثر چند هزار یورویی کاری مربی فعلی شدند. ظاهرا حق دلالی قرارداد ریالی اسکوچیچ برای شکم گنده شان چیز دندان گیری نبوده خیلی ناراحتند. !!!!!؟؟؟؟؟
کی‌روش را نتونستین بیارین الان اسکوچیچ خیالش راحته که تا پایان جام جهانی مربیه و عشق و حال میکنه!!! نتایج خوب تیم ملی هم در مقدماتی که به حساب ایشان گذاشته شد،زحمات کریم باقری بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
برای کی روش توپ جمع کنی هم زیاده. تو 5 قاره گند زد به تیم های مختلف
باز این آقا سفر می‌رود ولی آقازاده با پول ملت در خارج از ایران مثل پادشاه زندگی میکنند
ویلموتس براتون خوبه فقط!
لطفاً حرف یامفت ممنوع
تابی جون دست از سر اسکوچیچ بردار. چرا می خواین از تیم ملی بردارید. چرا در مورد ویلموتس و تاج نظر فنی نمی دی. چرا تاج تایید صلاحیت شد؟ اینا رو بگو داداش
نوش جونش من بودم تاج رو عم با خودم میبردم
دیواری کوتاه تر دیوار این ننه مرده پیدا نکردین
این سفر ها قبلاً هم مرسوم بوده
وقتی شهر بهم میریزه همه هفت تیر کش میشن
جقدر تنگ نظرانه ببینید دنیا برا مربی هاش چه کار می کنه
یه سوال دهنمو درگیر کرده
ایشون که سرمربی کشور بزرگ ایران شدن
آیا تابحال به بازی جام جهانی رو از نزدیک و از روی سکو دیدن؟؟
فکر کنم بازیکنا باید جو جام جهانی رو واسه ایشون توضیح بدن.
چند تا دوست اینترنتی از کشور هند و رومانی و هلند دارم.
وقتی سابقه ی ایشون رو سرچ کردن فقط اظهار تأسف کردن.
سرمربیگری یه تیم تو جام جهانی یه افتخاره که فقط نسیب بزرگا میشه.
ای خدا دردمونو به کی بگم.
این تیم با به مربی بزرگ ده درصدی شانس صعود داره اما با این مربی ،دو تا باخت وحشتناک منتظرمونه.
خيلي دوست داري اسكو نباشه تابناك. قضيه چيه؟ متاسفم براي خبررساني بي طرفانه ات.
خودش مطمئنه 9 شهریور دیگه نیست
سفر رفتن سر مربی اگر در قلب قراردادش باشد مشکلی ندارد و به کسی هم‌ مربوط نیست. غصه تیمی را بخورید که تا کنون مسابقه تمرینی نداشته و فدراسیونش چندین ماه است که رییس ندارد .
شمام زورتون به این بنده خدا میرسه...
این یک روند عادی برای بررس بازیکنان است
چرا باید این همه جریان هایی درست شود تا تیم ملی متضرر شود و البته برخی افراد که بیشتر دلال ها(مربیان ، مدیران فوتبالی و.... ) هستند و ضرر گرده اند هر کدام به نوعی باید رسانه ها به ایشان اجازه این همه پخش حرف های بی ربط بدهند
همه که مثل ایرانی ها کشته مرده سفر خارجی نیستند بس کنید این تخریب ها را
چه حرفهای ا... ای
چرا رسانه به هر کسی اجازه ابراز وجود میده
مگر الات وقت دیدن لیگ هست آن هم هفته های اول

اگر می خواهید تخریب کنید حداقل منطقی باشید
وقتی یک توپ جمع کن سرمربی ایران میشه ،همینه دیگه
وای به حال این روزهای ما. ما مردمی میهمان نواز و قدر شناس بودیم چه بر سر فرهنگ ما امده. کسی که با کمترین پول بهترین نتیجه را گرفته اینجور با شقاوت مطرود و علیه او ظالمانه جو سازی می کنیم. ادم میگه شاید علتش اینست که از کنار این مربی نمی شود لفت و لیس کرد.
کارشناس کم داشتیم لیلا خانم شد تحلیلگر و کارشناس, این خانم در ابتدا میگه اسکوچیچ چند هفته از لیگ 22 رو نمی بینه( ببینه که چی بشه ,در فاصله کوتاه تا جام جهانی جرات نکردن مربی عوض کنند بعد لیلا خانم انتظار داره بازیکن از داخل لیگ بیارن ,این اتفاق نمی افته مگر یه بازیکن اسیب جدی ببینه)بعد خودش جواب خودشو میده که اسکوچیچ چیدمان تیم خودشو در ذهن داره ,
تابناک تو که در گزارش اختصاصی این سفر را پز هزینه و غیر لازم دانستی ابروی هز جه تحلیل گر فوتبال بود رو بردی توصیه کردی که با تلفن میشد از حال لژیونر ها خبر دار شود,انگار که با تماشای فوتبال از تلویزیون مربی فوتبال شد, اسکوچیچ باید بازیکن رو ببینه از لحاظ بدنی شرایطش رو بررسی کنه توصیه های لازم رو بکنه , شوخی نیست بازی ها جهانی است اگز نیازی به این کارها نبود خوب این خانم هم میتوانست مربی تیم ملی باشد خرج هم برامون نتراشه, خلاصه اینقدر بریز بپاش زیاده که فکر کنم بهتره به اونا بپردازیم تا این بابا که با کمترین قرارداد بهترین نتایج رو برامون گرفت این هزینه ها رو هم بذارید به حساب تقدیر از صعود به جام جهانی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر