بازدید 3465

جاده‌های شمالی کشور از سال قبل شلوغ‌تر شدند

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، از ثبت بیش از ۲۳۴ میلیون تردد درسطح محورهای استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴ 28 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محسن هاشمی درباره تردد در جاده‌های استان در گفت‌وگویی، اظهار کرد: برابر آمار به‌دست آمده از ۱۰۶ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی چهار ماه امسال بیش از ۲۳۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان در حال تردد بودند.

وی افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۶ درصد افزایش یافته است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: همچنین تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در چهار ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۷ درصد افزایش داشته و به بیش از ۲میلیون و ۶۷۶ هزار تردد رسیده است.

هاشمی، دلیل افزایش ترددهای بین شهری در چهار ماه امسال به نسبت مدت مشابه در سال قبل را کاسته شدن از محدودیت‌های سفر به دلیل فروکش کردن ابتلا به بیماری کرونا و افزایش سفرها دانست‌.

وی یادآور شد: طی ۴ماه امسال به طور متوسط در هر ساعت بیش از ۵هزار و ۹۰۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بودند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۲.۵ درصد افزایش یافته است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: پُرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست