بازدید 8955

توضیحات راکعی درباره حواشی سخنرانی کولایی

رئیس کمیته زنان خانه احزاب ایران نسبت به حواشی مطرح شده در فضای مجازی پیرامون سخنرانی الهه کولایی در همایش مطالبات زنان در قرن جدید توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹ 23 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، فاطمه راکعی دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش و رئیس کمیته زنان خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با انتشار برخی تصاویر و حواشی پیرامون سخنرانی دکتر الهه کولایی در همایش «مسائل و مطالبات زنان در آغاز قرن جدید» که روز پنجشنبه توسط کمیته زنان خانه احزاب برگزار شد، گفت: این مساله‌ای که پیش آمد یک موضوع کوچک و حاشیه‌ای بود و من نمی‌دانم چه کسانی با چه اهدافی می‌خواهند این موضوع را بزرگ جلوه دهند. در میان صحبت‌های خانم دکتر کولایی، دبیر اجرایی نشست اطلاع دادند که بیرون از سالن با من کار فوری دارند.

وی ادامه داد: بعد از خروج از سالن دیدم که از پلیس امنیت آمده‌اند و می‌خواهند ببینند که با چه مجوزی این همایش برگزار می‌شود. من اطلاع داشتم که خانه احزاب از طریق وزارت کشور برای این مساله اقدام کرده و ما مجوز برگزاری از وزارت کشور داشتیم و مشکلی از این بابت نبود.

راکعی افزود: سریعاً به سالن برگشتم و متوجه شدم که ظاهرا نایب رئیس جلسه از غیبت من نگران شده و پایین آمدند که ببینند علت اینکه جلسه را ترک کردم، چیست. از سوی دیگر تاکید ویژه وجود داشت که ما براساس زمان‌بندی مسئولان سالن حتما در ساعت ۱۳ سالن را تخلیه کنیم. خانم کولایی قبل از ارائه مقاله‌شان به مقدماتی پرداختند که در غیاب من، نایب رئیس جلسه تذکر داده بودند که از مقدمات عبور کنند و به اصل متن مقاله برسند.

دبیر همایش «مسائل و مطالبات زنان در آغاز قرن جدید» تصریح کرد: رفتن فوری من از سالن، تذکر نایب رئیس جلسه به خانم کولایی و ترک جلسه از طرف نایب رئیس همزمان می‌شود با قطع میکروفون توسط مسئول سالن که فکر کرده بود مشکلی پیش آمده و بهتر است میکروفون قطع شود که البته این کار نباید انجام می‌شد. ملاحظه می‌کنید که چون همه این‌ها تقریبا همزمان اتفاق افتاد، کسانی آن‌ها را به هم ربط داده و به نوعی در این مساله بزرگنمایی کرده‌اند.

رئیس کمیته زنان خانه احزاب در پایان خاطرنشان کرد: این در حالی است که مباحث خانم کولایی کاملا در چارچوب مقاله‌شان بوده و صرفا مقدمه‌ قبل از مقاله، نایب رئیس جلسه به ایشان تذکر داده و به نظر من این یک شیطنت است که کار بزرگ برگزاری این همایش را تحت‌الشعاع حواشی قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست