بازدید 4117

۱۹ کشته در حمله پلیس به یک گروه جنایی در برزیل

پلیس برزیل اعلام کرد هدف از این عملیات تهاجمی، موقعیت یابی و دستگیری جنایتکارانی بود که قصد انجام عملیات جنایی در محله‌های زاغه نشینی را داشتند که در اختیار رقبایشان بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷ 23 July 2022

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در یورش پلیس برزیل به محله‌ای در ریودوژانیرو که کنترل آن در اختیار یک گروه جنایتکار بود، دستکم ۱۹ تن کشته شدند.

 روز گذشته در یورش پلیس برزیل به محله‌ای زاغه نشین در ریودوژانیرو که کنترل آن در اختیار یک گروه جنایتکار بود، دستکم ۱۹ تن کشته شدند.

براساس گزارش بی بی سی، روز گذشته ۴۰۰ نیروی پلیس بسیار مسلح برزیل به محله زاغه نشین آلمائو در حومه ریودوژانیرو یورش برده و ۱۶ جنایتکار خطرناک را کشتند.

در جریان این عملیات که کل روز به طول انجامید هزاران نفر که عضو این گروه جنایی بودند دستگیر شده و یک افسر پلیس و یک عابر پیاده نیز کشته شدند.

پلیس برزیل اعلام کرد هدف از این عملیات تهاجمی، موقعیت یابی و دستگیری جنایتکارانی بود که قصد انجام عملیات جنایی در محله‌های زاغه نشینی را داشتند که در اختیار رقبایشان بوده است.

پلیس در این عملیات از ۱۰ فروند خودوری ضدگلوله و ۴ فروند بالگرد نیز استفاده کرد.

یورش پلیس به محله‌های فقیر نشین در ریودوژانیرو امری غیرعادی نیست و پلیس با این عملیات‌ها در پی دستگیری جنایتکاران و قاچاقچیان مواد مخدر است.

این در حالی است که در ماه مه سال جاری نیز در جریان حمله پلیس به محله فقیرنشین کروزرو ۲۲ نفر از جمله یک زن عابر کشته شدند.

سال گذشته نیز ۲۵ نفر از جمله یک افسر پلیس طی حمله پلیس به منطقه جاکارزینو کشته شدند.

وقوع این حملات در حالی است که گروه‌های حقوق بشری در برزیل معتقدند انجام این حملات از سوی پلیس به مناطق فقیرنشین، باعث به خطرافتادن جان انسان‌های بی گناه بدون گرفتن قدرت گروه‌های جنایتکار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار