بازدید 5232

تلاش برای بازگرداندن محدودیت‌های کرونایی به انگلیس

کارشناسان بهداشت و درمان انگلیس در پی افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این کشور از دولت می‌خواهند، بخشی از محدودیت‌ها و مقررات کرونایی را بازگرداند.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 20 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از لندن، کارشناسان بهداشت و درمان انگلیس در پی افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از دولت می‌خواهند تا دست کم بخشی از محدودیت‌ها و مقررات کرونایی را بازگرداند.

آلیستر مک للان، سردبیر نشریه سلامت بریتانیا هشدار داد که اکنون باید با این واقعیت روبرو شد که کمر نظام بهداشت و درمان انگلیس دارد خرد می‌شود، زیرا به اشتباه، به ملت توصیه شده است با کووید ۱۹ زندگی کنند.

این کارشناسان هشدار داده اند، دولت انگلیس در زمینه خطر کووید ۱۹، مردم را بی حس کرده است در حالی که همه گیری کووید ۱۹، خیلی با پایان فاصله دارد و شماری از محدودیت‌های کرونایی دو سال اخیر، همچون ممنوعیت تجمع افراد و نیز استفاده اجباری از ماسک، دوباره باید اعمال شوند.

مرکز ملی آمار انگلیس اخیرا اعلام کرد، در هفته نخست ماه جاری میلادی، ۳.۵ میلیون انگلیسی، معادل یک نفر ازهر ۲۰ نفر، به کووید ۱۹ مبتلا بودند. شمار مبتلایان به کرونا که در بیمارستان‌های انگلیس بستری می‌شوند نیز رو به افزایش است و اکنون روزانه دو هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این کشور بستری می‌شوند.

روزنامه دیلی میل نوشت، هفته گذشته ۸۰۰ هزار نفر در انگلیس به کووید ۱۹ مبتلا شدند. به نوشته دیلی میل، دفتر نخست وزیری انگلیس، درخواست‌ها به منظور بازگرداندن محدودیت‌های کرونایی را رد کرده است.

دولت انگلیس علاوه بر برچیدن همه محدودیت‌های کرونایی در ماه آوریل، سامانه آزمایش رایگان کرونا را که ماهانه حدود ۲ میلیارد پوند هزینه داشت، برچیده است و اکنون آزمایش کرونا، فقط برای شماری از قشر‌ها همچون کارکنان بهداشت و درمان، ساکنان خانه‌های مراقبت از بیماران، کهنسالان و معلولان، رایگان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم