بازدید 5164

نشریه سپاه: نظام در برابر تاجزاده خیلی صبر و تحمل کرد

در شرایط فعلی نیز اساسا سلطنت طلبان و منافقین نیز هیچ جایگاهی برای امثال وی قائل نیستند. به این ترتیب روشن است که مصطفی تاج زاده یک بازنده در شرایط مختلف است و همین مسئله در ماه های اخیر به رادیکال شدن وی انجامیده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲ 14 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، هفته نامه صبح صادق وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: تاج زاده در طول ۲۵ سال اخیر چهره ای شناخته شده در عرصه سیاست داخلی است، البته بیشتر به عنوان تخریب کننده نه یک عنصر سازنده. تخریب کننده از این جهت که احساس می کند رسیدن به هر نوع پیشرفت در داخل ایران لازمه اش انهدام نظام کنونی است.

از ماجرای کوی دانشگاه گرفته تا فتنه سال ۸۸ و حتی تحولات مرتبط با حوزه سیاست خارجی او را به عنوان فردی تخریب گر نشان می دهد. شاید تاج زاده تصور می‌کند که می‌تواند به قهرمان واقعی اپوزیسیون در ایران تبدیل شود اما واقعیت این است که جز جمع های کلاب هاوسی هیچ حضور و جایگاه عمومی در سیاست ایران ندارد.

در شرایط فعلی نیز اساسا سلطنت طلبان و منافقین نیز هیچ جایگاهی برای امثال وی قائل نیستند. به این ترتیب روشن است که مصطفی تاج زاده یک بازنده در شرایط مختلف است و همین مسئله در ماه های اخیر به رادیکال شدن وی انجامیده است. تاج زاده عملا به دنبال این بود که جای خود را پس بگیرد آن هم با وارد کردن اتهامات بیشتر به نظام جمهوری اسلامی از موضوع واکسن‌گرفته تا ده ها مورد دیگر... شاید صبر و تحمل نظام نسبت به تاجزاده در خصوص حل این‌مشکل بود اما واقعیت اینجاست که هیچ تغییری در موضع گیری های وی به وجود نیامد.

واکنش سازمان اطلاعات سپاه با حکم قضایی نسبت به دستگیری وی را می‌توان‌دقیقا در همین راستا دانست چرا که وی با سوء استفاده از رافت نظام اسلامی در تلاش برای عادی سازی توهین و شکستن مقدسات بود وگرنه تاج زاده از مدت ها قبل یک مهره سوخته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر