بازدید 6099
تایید تاخیر در بهبودی کمر هافبک ملی‌پوش پرسپولیس

واکنش وحید امیری به خبر امروز تابناک

کد خبر: ۱۱۲۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵ 13 July 2022

وحید امیری که در تاریخ ۲۲ اردیبهشت تحت عمل جراحی دیسک کمر قرار گرفته بود، طبق اعلام پزشک معالج باید مدت سه ماه ریکاوری را پشت سر گذاشته و بعد از آن قادر به انجام تمرینات خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ امروز اخباری به دست تابناک در خصوص آینده این بازیکن رسید که منتشر کردیم. گفته شده که امیری به واسطه مصدومیتی که گریبانگیرش شده قادر به همراهی این تیم در نیم فصل ابتدایی نخواهد بود و حضورش در جام جهانی هم به تردید بالا مواجه شده است.

وحید امیری درباره آخرین شرایط خود اینطور توضیح می‌دهد: خوشبختانه طبق روال کارهایم پیش می‌رود و هر روز برنامه فیزیوتراپی دارم. تازه دیروز بود که دو ماه از عملم گذشت و طبق چیزی که جراح به من گفت هنوز یک ماه دیگر تا بازگشت به تمرین زمان لازم است.

وینگر پرسپولیس با رد شایعه مربوط به از دست دادن تمرینات و بازی‌های این تیم در نیم فصل و احتمالا جام جهانی گفت: در واقع پزشک جراح به من گفت که بعد از عمل سه ماه طول می‌کشد تا بتوانم برای تمرین کردن آماده شوم و ممکن است این زمان با یک تاخیر یکی، دو هفته‌ای همراه شود اما خبری که امروز منتشر شده بود درست نیست و من تلاش می‌کنم با کمک خدا و طبق برنامه برای بازگشت به میادین آماده شوم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی