بازدید 6924

هشدار روحانیِ اصول‌گرا درباره نفوذی‌بودن انقلابی‌نماها

نماینده ادوار مجلس با اشاره به نفوذ انقلابی‌نماها در فضای سیاسی کشور گفت: ممکن است این انقلابی‌نماها، آدم‌های نفوذی باشند و برای خدشه‌دارکردن اصول انقلاب در چهره بسیجی، حزب‌اللهی و... حرکت‌هایی کنند که انقلاب را خدشه‌دار کنند.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ 12 July 2022

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین سبحانی‌نیا، فعال سیاسی اصول‌گرا درباره هشدارهای اخیر برخی مسئولان درباره خطر انقلابی‌نما‌ها و سوپرانقلابی‌ها، به قرن نو گفت: انقلاب ما بر مبنای اصولی پابرجا شد که این اصول از امام(ره) و ارزش‌های اسلامی و دینی گرفته شده و مبتنی بر اسلام و ارزش‌های اسلامی است. امام(ره) به‌عنوان تبیین‌کننده این اصول، معیار آن را حرکت در مسیر انقلاب می‌دانستند. هرگونه افراط و تفریط و نادیده‌گرفتن این اصول افراطی‌گری است.
کانال عصر ایران در تلگرام

شاید انقلابی‌نماها نفوذی باشند

وی ادامه داد: جلوتررفتن و زیرپاگذاشتن اصول انقلاب و ادعای بهترفهمیدن همان افراط است. برخی‌ها فکر می‌کنند برداشت آنان از اصول انقلاب درست نه آنچه که رهبر انقلاب و امام خمینی گفتند، بر همین اساس، با توجه به سلیقه و برداشت خودشان عمل می‌کنند. از امام(ره) و رهبری جلوتر می‌روند و مشاهده می‌کنیم که امروز نیز این موضوع در تندروی‌ها وجود دارد.

این نماینده ادوار مجلس با اشاره به نفوذ این افراد در فضای سیاسی کشور گفت: ممکن است این انقلابی‌نماها، آدم‌های نفوذی باشند و برای خدشه‌دارکردن اصول انقلاب در چهره بسیجی، حزب‌اللهی و... حرکت‌هایی کنند که انقلاب را خدشه‌دار کنند. چه چهره نفوذی و چه چهره انقلابی‌گری که افراط و تفریط‌گونه عمل می‌کند از انقلاب فاصله گرفته و مطرود هستند.

از نگاه این افراد، شخصیت‌های بزرگ، غیرانقلابی هستند

سبحانی‌نیا با اشاره به احتمال انجام اقدامات خودسرانه از سوی انقلابی‌نماها گفت: این افراد، آدم‌هایی هستند که برداشت خودشان را درست می‌دانند و روش‌هایی مانند به‌هم‌زدن مراسمات، تهمت‌زدن به بزرگان و... را اتخاذ می‌کنند. آنان تصور می‌کنند مسیرشان درست است و از نگاه این افراد، مسئولان و شخصیت‌های بزرگ، غیرانقلابی هستند.

ممکن است انقلابی‌نما دست به اسحله ببرند

نماینده سایق مجلس با اشاره به پیام تذکر و هشدار رهبر انقلاب به سوپرانقلابی‌ها گفت: خیلی روشن است، اگر تذکرات به این افراد داده شود و عمل نکنند، به این معناست که این افراد از چیزی تمکین نمی‌کنند و بعید نیست مقابل نظام و رهبری قرار بگیرند. انقلابی‌نماها به چیزی پایبند نیستند و این موضوع خطرناک است.

این چهره سیاسی اصول‌گرا گفت: منافقین و جریان چپ افراطی نیز همین برداشت را داشتند که فکر آنان درست است و دست به ترور زدند. اگر این افراد هم به تذکرات رهبر انقلاب و دلسوزان واقعی انقلاب، گوش ندهند ممکن است در برابر نظام قرار بگیرند و دست به اسلحه ببرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست