بازدید 419074
والیبال ایران چطور به ریل برد برگشت؟

ضد مافیا؛ مُهری که عطایی با دیپورت کاظمی و توتولو بر پیشانی تیمش کوبید

آن‌چه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور آ‌ذری و جایگزین صابر کاظمی در بازی سه‌شنبه شب مقابل لهستان در ست پنجم انجام داد، به حماسه‌ای می‌ماند که خالقش جز خود او، مربیانی بودند که با شجاعت و جسارت، مافیا را در تیم ملی کشتند!
کد خبر: ۱۱۲۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ 09 July 2022

امسال، تیم ملی والیبال ایران، از محمد موسوی، سعید معروف، امیر غفور و دیگر ستون‌های قدیمی‌اش‌ عبور کرد و پس از یک دهه به کادر فنی ایرانی سپرده شد و با بازیکنانی کم تجربه‌تر و جوان‌تر نتیجه قابل قبولی در لیگ ملت‌ها گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیمی که ابتدای لیگ ملت‌ها تصور می‌شد با فشار بر کادر فنی و بازیکنانش به عنوان زنگ تفریح تیم‌های دیگر شناخته شود، با بردن امریکا و لهستان (تیم اول رنکینگ فدراسیون جهانی) و بازی نزدیک و قابل قبول برابر برزیل و ایتالیا دیگر غول‌های دنیا، قاعده‌ای که قرار بود برایش بسازند را عوض کرد.

 نمایش معمولی ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها، کنار گذاشتن توماسو توتولو مربی ایتالیایی از کادر فنی یک هفته پیش از شروع مسابقات و نرسیدن بازیکنان کلیدی مصدوم ـ کریمی، مجرد و صالحی ـ در ابتدا تصویری ناامید کننده از تیم ملی به مخاطبانش مخابره می‌کرد.

ضد مافیا؛ مُهری که عطایی با دیپورت کاظمی و توتولو بر پیشانی تیمش کوبید

 در چنین شرایطی اما اصلاح ساختار داخلی تیم ملی و حذف طبقه‌بندی و بازیکن سالاری از سوی کادر فنی ایرانی ابتر نماند و صابر کاظمی، پرآوازه ترین بازیکن یک سال اخیر ایران، پس از عملکرد ضعیف‌ در هفته اول لیگ ملت‌ها کنار گذاشته و به ایران بازگردانده شد.

بی اغراق بگوییم؛ چه کسی جز بهروز عطایی و دستیارش طلوع کیان جرات چنین کاری داشتند؟ کدام مربی درجه دو شرق اروپا که تیم ملی والیبال ایران را بعد از ولاسکو کنترات برداشته بودند، جرات کنار گذاشتن اصلی‌تری مهره‌ی تیم ملی را داشت یا آن مربیان باشگاهی که در فصل اخیر به دست‌های کاظمی بوسه می‌زدند، جرات چنین کاری را داشتند؟

بیشتر بخوانید

آن‌چه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور آ‌ذری و جایگزین صابر کاظمی در بازی سه‌شنبه شب مقابل لهستان در ست پنجم انجام داد، به حماسه‌ای می‌ماند که خالقش جز خود او، مربیانی بودند که زمینه این اتفاق را فراهم کردند.

کنار گذاشتن توتولو و صابر کاظمی، دو رویداد موفق در راه تسلط کادر فنی بر پیکره تیم ملی والیبال ایران و آغازی بر پایان بازیکن‌سالاری و مافیا پروری در تیم ملی بود؛ کاری که بعد از رفتن ولاسکو از ایران هیچ یک از مربیان، حتی ولادیمیر آلکنو، هم نخواستند و هم موفق به انجامش نشدند.

 

حضور داورزنی در بلغارستان و لهستان

اسفندیار، توخته و جلوه رفته رفته اعتماد به نقش بازی در سطح بالای والیبال جهان را پیدا می‌کنند. حضرت پور را فقط مربی دیوانه‌ای مثل ولادیمیر آلکنو می توانست به المپیک توکیو نبرد که چه بسا اگر المپیک را دیده بود، از چیزی که همین حالا به آن دست یافته بالاتر بود.

فارغ از بحث فنی و آنچه کادر ایرانی در تیم ملی ایجاد کرده، یعنی سلامت رفتار در انتخاب بازیکنان در جهت برد تیم و ایجاد رقابت در تمام پست‌ها ـ نمومه‌اش استفاده از سرلک، جلوه و توخته به تناسب عملکرد در هر مسابقه ـ‌ رییس فدراسیون والیبال با احساس خطر از وضعیت تیم ملی در هفته دوم و سوم لیگ ملت‌ها در بلغارستان و لهستان حاضر شده است.

 

پست سرپرست و آنچه رفتار مافیایی امیر خوش‌خبر و باند رسانه‌ای حمایت کننده او در روابط عمومی فدراسیون والیبال شکل می‌دانند شاید همان نقطه‌ای بود که باعث شده داورزنی کنار تیم قرار بگیرد تا به نوعی نبض تیم ملی را در اختیار بگیرد؛ که چه بسا عملکرد این تیم می‌تواند حیات و ممات خود او و چهل سال تجربه مدیریتی‌اش در ورزش را تحت تاثیر قرار دهد.

داورزنی به بلغارستان و لهستان رفت تا فشارها و تلاش‌هایی که در تخریب این تیم نوپا شکل گرفته بود، خنثی کند. علاوه بر عوامل درونی تیم و درون فدراسیون که منافع‌شان در تضاد با موفقیت این تیم است، مربیانی چون ناصر شهنازی با مصاحبه‌های کم مایه و بی‌محتوا از تیمی انتقاد می‌کنند که مولفه‌های لازم را برای موفقیت دارد و تمام فعالیت‌های ضد اخلاق و مافیایی را به چالش کشیده است. نگاهی به عملکرد امثال شهنازی در دو دهه اخیر به خوبی نشانگر سطح فنی او و امثال اوست که همین چند ماه پیش، تیم چند ده میلیاردی سایپا را به لیگ یک فرستاد.

 

سرانجام ایران در لیگ ملت‌ها

تیم ملی والیبال تنها یک بازی دیگر با صربستان انجام می‌دهد و جدول می‌گوید به عنوان تیم هشتم به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها صعود می‌کند. نخستین صعود با مربی ایرانی و ترکیبی تازه که کار بزرگ و نگران‌کننده تغییر نسل را با موفقیت به انجام رساند. حالا والیبال ایران با نگاهی به آینده، توسط جوانان شایسته خود بیمه شده است.

ایران بدون این بردها و آن‌چه با جوانانی مثل اسفندیار، جلوه‌ و توخته به دست آورده نسبت به دور قبل ـ با حضور کولاکویچ صرب و بازیکنان نسل قبل ـ دو پله در رده‌بندی پیشرفت خواهد داشت.

ضد مافیا؛ مُهری که عطایی با دیپورت کاظمی و توتولو بر پیشانی تیمش کوبید

در هفته‌های آینده اضافه شدن جواد کریمی پاسور جوان تیم و اصغر مجرد و میثم صالحی، بر قدرت تیم ملی والیبال می‌افزاید. باید منتظر ماند تا با بازگشت تیم ملی والیبال از لیگ ملت‌ها سرپرست تیم ملی تغییر کند و عملکرد تیم باز هم با یکدست شدن جو داخلی تیم، بهبود یابد.

نویسنده: دکتر فرزاد کمیلی/ مفسر واليبال 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۴۸
آن‌چه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور آ‌ذری!؟
پاسخ ها
علوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
هر چی هم باشه واقعا به گرد پای کاظمی هم نمیرسه
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
قطر نه قطور درسته. یه شهر نزدیک خوی تو آذربایجان غربیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
.من هم اینجا رو نفهمیدم
۱۵
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
منظورش همان ترکی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
احمد، خودت رو به اون راه نزن. قطر پاسور، یه پست تو والیبالی. قطور، یه بخش کردنشین در شهر خوی هست. اسماعیل نژاد عزیز، ملکانی است. شهری ترک‌نشین در نزدیکی تبریز. جاوید ایران با تمام اقوامش
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
قطر پاسور یعنی بازیکن بلند زن یا کناری ترین بازیکن برای پاس دهنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
قطر پاسور یه اصطلاح است و درسته. یه سرچ کنید
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
قطر پاسور پست بازیکن هست ک در منطقه یکم و پنجم بازی میکند. آذری هم نژاد و تبار بازیکن هست ک در محموع میشود «قطر پاسور آذری»
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
یعنی شما هنوز نمیدونید در والیبال یه پست بازیکن داریم بنام قطر پاسور مثل پست لیبرو یا پاسور یا دریافت کننده قدرتی و امثال اینا بعد میاید نظر هم میدید و تایید هم میشه
سیدامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
برادر احمد قطرپاسور یا پشت خط زن یک پست تو والیبال هست
حامد
| Canada |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
(قطر پاسور) نمیدونین چیه؟!
متن عالی بود. کاری نداریم چرا بعضی ها نمی خواهند تیم پیشرفت کند.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
کدام متن عالی؟
عبارت "زنگ تفریح تیم‌های دیگر " را خود تابناک تیتر اول خبرش کرد...
خوبه به جای تیتر های جنجالی و مخاطب جمع کن کمی صبر میکردید و نرم تر آن موقع ها تیتر میزدید...
که نیاز به این رنگ عوض کردن و چرخش 180 درجه الان نباشد
من مخاطب دائم این سایتم ولی تیتر های ورزشی تند و تیزتان فاجعه است
انشالله با برگشت کریمی صالحی و مجرد وضعیت تیم بهتر هم میشه .
آمارتون درست نيست، براي صعود بايد امشب صربستان رو ببريم
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
اینم صربستان.صعود مبارک ملت
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
خوب صربستان را هم بردیم
از حالا بازیها سخت میشه و شیرین تر حالا باید منتظر بود
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
حاجی بردیم بردیم چه بردی هم داشتیم. مبااااااارکه عیدتون
ها اینم از عیدی بچه
اقای کمیلی ممنون از تفسیر خوبتان
بچه های والیبال عالی بودن
اقای عطایی بازیکنانی مثل امیر غفور موسوی وووو را کنار میزند و مانند اجداد گذشته خود راه غلط را میرود اقای عطایی برو و از موسوی ووو والیبال را یاد بگیر
کاری ندارم که اسماعیل نژاد چجوریه واقعا در حد کاظمی پارسال نیست عطایی هم به کنار هیچ نقشی تو این قضیه نداره فقط عروسک خیمه شب باز یه تو این نقش واقعا تو دنیای والیبال دیده میشه که هر کسی هم ضعیف باشه زود خطش نمیزنن به تناسب استاندارد میرسوننش ولی متاسفانه تو ایران سیاست نقش اولو میزنه که اینطوریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
یاد اون موقع لفتادم که میگفتن علی دایی را نباید از تیم ملی کنار گذاشت ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
ناشناس ۱۶:۰۵
چرا راه دور میری؟ الآن یه عده میگن غفوری با سی و هشت سال سن رو نباید از استقلال کنار گذاشت!
داری ارزش های صابر کاظمی رو می‌بری زیر سوال الان ، شک نکن خود تو یک مافیای بازیکن خراب کنی .
البته در حال حاضر اضافه کردن بازیکنان دیگر که تازه از مصدومیت خلاص شدن ریسک بزرگی هست و نباید فیکس بازی کنن چون آماده نیستند
سلام باید دست این مریی رو بوسید و شش دانگ مراقب باشید که بدخواهان و حسودان که همان مافیا را تشکیل میدهند ،تیم ملی را نابود نکنند همین رویه ایران قهرمان جهان میشود
البته باید به بازیکنان وکادر فنی باید تبریک گفت.اما صایر کاظمی به علت مصدومیت کنار گزاشته شد.مافیایی در کار نیست
انشالله آقاي عطايي بماند و حمايت شود با بازيهاي تداركاتي با تيم هايي مثل برزيل
بعد از بیرون انداختن مربی روس، معلوم بود که رفته رفته اوضاع درست خواهد شد.
با بیشتر تحلیل‌هایتان موافقم.
اما متن شما با بی‌احترامی‌های بسیار به شخصیت افراد مختلف نوشته شده بود.
خیلی بهتر بود اگر همین تحلیل را به صورت محترمانه بیان می‌کردید.
صابر با اون مصدومیت خوب بازی نکرد دیدیم اسماعیل نژاد را هم خیلی راحت دفاع میکنن کجا مافیا الکی چرت نگیر میبینیم شب دراز است و قلندر بیدار
این چه تحلیلی و تفکری است که به کنار گذاشتن ستاره نوظهور والیبال کشور و قاره اسیا صابر کاظمی میبالد.
امین جای صابر نیومده. اسفندیار و جلوه و امثالهم جاش اومدن. که رقبا کامل متوجه نخودی بودنشون هستن.
مطمئنا افرادی مثل صابر به موفقیت هاشون در هر جایی ادامه خواهند داد.
اقا یه سوال معنوی نژاد بااوون همه پتانسیل کجاست؟؟؟
اگه مجرد بیاد جای جلوه بهتر هم میشه کاظمی هم بیاد جای ملکی و صالحی هم بیاد جای یه دریافت کننده که خوب عمل نکرد تو بازی ها تیم ایران دوباره قوی ترین تیم آسیا میشه
سعید معروف و ... مافیا !!!!!؟؟؟؟!!! مافیا همیشه تو ساختمون همون مورد هست اینجام فدراسیون لونه مافیا هست طوری گزارش نوشتین که انگار تو ایران نیستین این فدراسیون که عامل همه مشکلات هست همین فدراسیون وزنه برداری نمونه کوچیکش بود از طرف وزیرم حمایت شد والیبال و فوتبال و ... نداره قائده یکیه
یکایک بازیکنان آماده واز قدرت بالای برخوردار بودند ،مربی آگاه هم چیدمان درستی در زمین داشت
خسته نباشید وپرقدرت باشید
این را نمیشود کتمان کرد که صابر کاظمی واقعا عجیبه ایی نه فقط در ایران بلکه در جهان است واقعا نیاید از این استعدادها به راحتی گذشت
انشا الا هینتور پیش بروند وژاپن را ببرند خسته نباشید به امید بردهایتان
هر بازیکنی فراز و فرود داره صابر کاظمی هم مستثنی نیست تو سال گذشته هم خیلی برای والیبال ملی و باشگاهی مایه گذاشت که باعث مصدومیتش هم شد الان که دوره فرودش هست انصاف نیست زحمات قبلیش رو نادیده گرفت و انگ مافیا بهش زد توی تیم ملی طبیعیه هر بازیکنی بهترین عملکرد رو در لحظه داشته باشه توی ترکیب قرار میگیره و اما آقای داورزنی هم خیلی آدم ضد مافیایی نیستن فقط اسب زین شده والیبال ایران رو که توسط مرحوم یزدانی خرم زین شد سوار شدن این افت وحشتناکی هم که بین نسل قدیم و جدید رخ داد به خاطر باند بازی های ایشون بود
به مجموعه این تیم افتخار می کنیم. با آرزوی موفقیت روزافزون برایشان...
کاظمی نماد بازیکن سالاری بود؟ این بچه که تا زمانی که مصدوم نشده بود بهترین بود. بعد که عملکرد ضعیف داشت به قول شما هم که کنار گذاشته شد. از نظر شما به این میگن بازیکن سالاری؟ حتی زمانی که موسوی و معروف و غفور بودن هم ، مسئولان فدراسیون ما خودشون تردید داشتن که این نسل خوب قدیمی رو ادامه بدیم یا به جوون ترها میدون بدیم. که این تردید هم طبیعی بود. اون نسل های قبلی از بهنام محمودی گرفته تا سعید معروف یه جهشی در والیبال ما ایجاد کردند که امروز رسیدیم به اسماعیل نژاد. پس هیچ زد و بندی در کار نبوده و نباید اجر قدیمی ترها رو ضایع و باطل کرد. نوشتار نویسنده زیبنده نیست.
واقعا تفسیرتون خیلی نادرسته و به اضافه اینکه علاقه دارید جو والیبالو متشنج کنید ....خواهشاً در مورد والیبال این جو رسانه ای رو کنار بگذارید بذارید راه خودشو بره....می‌دونم دوست ندارید هیچ کس تو مملکت تو دل مردم محبوب بمونه ....ولی سعید معروف همیشه محبوبه و گزافه گویی شما چیزیو عوض نمیکنه
سلام
دم مفسر گرم،عاشق آدمایی هستم که واقعیات را برای بهتر شدن اظهار میکنن
ایا صابر کاظمی را میتوان به تیم اضافه کرد
متن پر بود از نژاد درستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
ببین اگر فقط یکی از بازیکنان تیم ملی، کُرد بود ، چه نژاد««پرستی»» مفصلی به را میافتاد
چقدر مغرضانه و دور از انصاف مطلب نوشتید انگار که زحمات کادر فنی و بازیکنان پیشین به هیچ اتگاشته شده
عطایی حمایت حمایت
بی انصاف نباشیم صابر کاظمی هم خوبه و باید برگرده به تیم کسی که یه نفره تیم رو تو آسیا قهرمان کرد واقعا بی معرفت هستن بعضیا
سلام ..این که آقای کاظمی را توی لیست مافیات میاری اصلا درست نیست ..ایشان همین چندی قبل دل میلیونها ایرانی رو شاد میکرد ...الان هم .بهترینه ...یه روستا زاده این وصله ها بهش نمچسبه .کنار اسماعیل زاده زوج خوبی بود ...مردم فراموش نمیکنند .بازیهای خوبش رو
یازیکنان بسیار خوب اما گمنامی داریم. قطعا از تورنمنت های بعدی دیت بازیکنانمون رو میخونن و اون وقت تازه دردسرها شروع میشه
متاسفم‌برای تنگ نظری دکتر، که راجع به جوان لایق و بی حاشیه ترکمن صحرا جناب صابرکاظمی ، اینطور نقد میکنند.ما جوانان ورزشکار گلستان اجازه اهانت به جوانان گلستانی نمیدهیم. برگردید به چند ماه قبل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
لطفاً از این قوم‌پرستی پوچ دست بردارید. هم اسماعیل نژاد و هم کاظمی، هر دو فرزندان ایرانی‌اند و ایرانی، گرچه هر دو ترک‌زبان هستند ولی ملت ایران، آمیخته‌ای از اقوام با پیشینه و فرهنگ مشترک‌اند.
Btej
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
ای ول عباس جان . گل گفتی
هرکس نفع شخص یاخودزابخواهدانشاالله خداوندرسوایش کندوچنان مهرحقارت خدواندبرپبشانیش بزندکه این ننگ براووکروهش دائمی باشدوبداندکه کشورارجع برهرچیزورقم پولهاست همچیرفانیست باقی ایران عزیراست وعزیز جاودان ایران مرده باددشمنان درهرزمینه ایی چه ورزش سیاسی نظامی علمی واقعاارجح برجان ومال هرشخص انسان ادم
ما ایرانیها کلا ملتی هستیم که با یک غوره سردیمون میکنه و با یه موویز گرمی!!!! کاری به خوب و بد دیگران ندارم ولی صابر کاظمی هم کم برای تیم ملی زحمت نکشیده که اینجوری تخریبش میکنید
واقعا مربیها ایرانی خیلی بهترن..مثل فرهاد مجیدی مربی استقلال شد.تیم چه موفقیت‌های کسب کرد
دورد بر مردان والیبال ايران چه خوش درخشیدند
دورد بر مردان والیبال ايران چه خوش درخشیدند
این متن و مقاله قبل از بازی با صربستان بود که اون بازی رو بچه های ایران ۳-۰ بردن
دست جوان‌های ایران زمین درد نکنه ، مربیان و مدیران هم به فکر شکستن مافیا باشند که متاسفانه در ورزش و سینما و... رخنه کرده
ماشاالله به بچه هاوکادرفنی واقای داورزنی. بفضل خدا درمرحله بعدهم بااقتداربرنده بازی باشن همه اینها لطف خداست شاکرخدا باشین
داریم خودمونوباورمیکنیم
تیم خوب بازی کرد ولی صابرکاظمی مسدوم نبود خیلی خوب بازی میکرد
نظر شخصی شماست اما بیان ملت مهد والیبال ایران فرق دارد با اون مافیاشون
باریکلا بهشون مخصوصا هفته ی آخر ترکوندن
ترکای تیم ملی آبروی ایران و همه ی بازیکنان ابروی ایران رو در جهان حفظ کردند و سربلند رفتن مرحله ی بعد دست مریزاد به مربی تیم
زنده باد عطایی وبازیکنان باغیرتش
همه این جوانان سرمایه تیم ملی هستن.اونایی که از تیم فعلی کنار گذاشته شدن باید مطمئن بشن که با آمادگی بیشتر باز هم میتونن در ترکیب اصلی قرار بگیرن.به امید قهرمانی ایران در تمام مسابقات دنیا
بچه ها از همه جای ایران آمدند موفقیت گروهی بود. زنده باد داورزنی عطایی کادر فنی بازیکنان ان شا.. به امید روزی که مافیا در همه ابعاد محو شدند.
والیبال نشان داد به درک واصل شدن مافیا امکان پذیر است.
متن و قلم زیبا ... هر آنچه حق بود گفتی .. خدا قوت
چرااز کلمه مافیا استفاده میکنی، آیا برای باخت های مفتضحانه به ژاپن، بلغارستان کانادا بازهم مافیا درکاربوده. واقعا اگر میلاد انداختیم چه میشد. آیا واقعا جلوه را با سید می‌توان مقایسه کرد. مگرصابرچه کرده آیا بیشتراز اسفندیار خراب کرده است کمی فکر کنید بعد تفسیرنمایید.
مافیا کجا بود؟
تغییر بازیکن و تغییر مربی چیزهای فنی هستن و ممکنه دوباره دعوت بشن. جناییش نکنید اینجا ورزشه.
عبادی پور هم باید کنار گذاشته بشه امتیازات منفیش خیلی بالاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
اگر عبادی‌پور، کُردزبان بود، اکنون با بژی‌بژی، او را زبانم لال، به مقام خدایی رسانده بودید
اگه قط پاسور آذری نام میبرید از مربی آملی آقای بهروز عطایی و اسفندیار که از شهر آمل پایتخت والیبال آسیا هم نام ببرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
زرشک آمل کجا پایتخت والیباله عطایی هم دوباره نمی ارزه جمع کنید خودتون رو عطایی بدردنخورترین مربی تاریخه بر از آمل بازیکن بیاره خوشم نمیاد از عطایی بندازین بیرون ازتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
شک دارم آملی باشی. چون هموطنان نازنین شمالی، نام ایران را مقدم بر نام اقوام می‌دانند
یه خبر خوب (شکست مافیا، موفقیت بعد آن، جسارت نویسنده،.....)
در مورد صابر کاظمی بی انصافی کردید. نمیتوان با یک بازی قضاوت کنید. ارزشیابی بازیکنان در یک دوره و فصل انجام میشه
سلام . من بازی ایران _ ایتالیا را دیدم . تغییرات و پیش رفت مشهود بود . اما آنچه باعث تعجب شد خلق آقای مربی بود که بجای راهنمایی در میان ست ها با کج خلقی به بازیکنان عتاب می کردند .
خیلی بی‌رحمانه در مورد صابر کاظمی حرف می‌زنید یادتون باشه یکی از عنصرهای اصلی تیم ملی در قهرمانی آسیا همین صاب کاظمی بود که در بازی فینال با بینی مصدوم و پای ضرب خورده از جون و دل برای تیم ملی که آقای عطایی مربیش بود مایه گذاشت و تیم قهرمان شد
چه بسا که اگر مصدومیتش در این مسابقات سبب افتش نمیشد باز هم به همین کار ادامه میداد
تشکر از آقای عطایی و تمام ملی پوشان
کاظمی از بهترینهای والیبال ایران هست وعلت آسیب دیدگی این ورزشکار شش دنگ مانع حضورش در بازی ها شد اسماعیل نژاد هم دراین پست عالی عمل کرد ولی دلیل بر ضعیف بودن عملکرد کاظمی نمیشه
این همه مطلب گفته میشه در مطبوعات ورادیو تلویزیون درباره والیبال یک بار ندیدم از مربیان زحمتکش اورمیه قدردانی بشه بابت تربیت بازیکنانی مقل معروف ،عبادی پور ،حضرتپور، میثم صالحی ،شریفی، سعادت، توخته و...
خدا را شکر مفسر خوبی شدی بازیکن مصدوم جابه جا کردن میشه مربی ....کیا مفسر شدن ...خدا بداد برسه
ماشاءاله به بازیکنان تیم ملی والیبال هروقت ماخواستیم که واقعا ببریم از عهدش برآمدیم .حضور یک روانشناس خیلی قوی در تمام تیم‌های ما لازم است
صرب هارو هم شکرخدا و با تلاش و همدلی بردیم.به دور از بازیکن سالاری و مافیای ورزشی! پیش به سوی آینده بهتر ان شاء الله
تحلیل نسبتا خوبی بود ولی آقای کاظمی یکی از بهترین‌های ایران هست...درست نیست در موردش اینطور حرف بزنی هنوزم بهترینه
هلند اگر نبره حذف میشه. ایران تیم هفتم شد.
هرچند کار تیم و مربیانش خوب بود این متن پر اغراق با جملات نسنجیده شبیه اگهی رپورتاژ بود
باید قبول کنیم تیم ملی ما هیچ برنامه و آینده نگری خاصی نداشته و ندارد، گرچه همزمان بازیکنان بسیار با انگیزه و جوان را توامان دارد. و اتفاقاتی مثل برکناری مربی ایتالیایی در آستانه درست قبل از شروع بازیهاو حضور انگیزمند بازیکنان کم تجربه ولی پر انگیزه چنین اتفاقات خوشایندی را رقم میزند
اسماعیل نژاد ،عبادی،اسفندیار،توخته،جلوه،اینا خوب بودن بقیه هیچ
الان کاظمی بازیش از اون ذخیرها ضعیف تر بوده که مربیییییی
کنار گذاشتش هفته اول همه بازیکنا تو مسابقه‌ها ضعیف بودن کمکم تو مسابقه های بعدیشون بازیشون خوب شد
تا الان که برنده میشن‌کاظمی خیلی بازیش عالیه اگر می‌بود صدرصد بازیهایی که باخت دادین رو حتما برنده میشدین‌م
خوبه ولی پس گرفتن جایگاه نخست از ژاپنی ها به این راحتی ممکن نیست
به نظرم معجزه ای رخ نداده این تیم محصول یک لیگ منظم و قوی هست ...
کلا عطایی نژاد پرسته با ترکمنها مشکل داره نمیتونه ببینه یه ترکمن باعث سربلندی کشورش میشه میخواد از آمل بازیکن بیاره این عطایی رو از تیم ملی بندازین بیرون
بی انصاف نباشین ،چقدر زود نقش صابرکاظمی رادربازیهای دوره قبل نادیده گرفتین وفراموش کردین،این بازیکن سن وسالی نداره وهنوز جای پیشرفت داره،مثلا بردیا سعادت راکه نقشش راپربارتر ازصابر تشخیص دادین،توی این بازیها چه گلی بسرش زدین که همش ذخیره بود.
کاظمی هنوز جزو خوبان هستش زحماتش فراموش شدنی نیست آقایون مافیا.معلوم نیست پشت پرده قضیه چی بوده.
احسنت به بهروز عطایی و بچه های تیم ملی، کاری که بهروز عطایی کرد آلکنو و کلاکویچ و بقیه مربی ها نکردن، همیجوری پیش بره تو المپیک نتیجه خوبی میگیره، دم بهروز عطایی گرم
فقط ماخودمون بخودمون ضربه میزنیم عادت همیشگیمونه. البته عالی بودن بچیل دست همشون درد نکنه
کاظمی بازیکن خیلی خیلی خوبی هست که بنظرم مافیایی توی والیبال کنارش گذاشتن،کار خوبی نبود.حالا درسته صعود کردیم ولی این تیم اگه کاظمی ومجرد وصالحی را هم داشته باشه اونوقت کامل میشه!
قطر آذری؟؟؟
مرد حسابی مگه تو تیم ملی جناح بندی و قوم گرایی داریم؟؟
از فردا تیتر بزنید حسن یزدانی لر..یا فلان کرد ..
۴نفر امثال شماها هستن که نمیتونن اتحاد ملت و تیم ملی رو ببینن..
همین که از عبارت "الکنوی دیوانه" برای توصیف الکنو با اون رزومه ی مشخص استفاده می کنید، نشان دهنده ی سطح سواد و آگاهی تون نسبت به والیبال هست.!!!!
خط زدن قاءمی علی رغم دعوت رئیس فدراسیون، و هزاران مورد دیگر در زمان الکنو مصداق مبارزه با مافیا نبود؟!!!!!
کنار گذاشتن توتولو چه ارتباطی با مافیا داشت
معلومه نویسنده عقده خاصی نسبت به بعضیها داره. خوشم اومد که اصلا هم مخفی نمیکرد.
با سلام آقای نویسنده عملکرد همه ی بازیکن ها را از شروع لیگ نگاه کنید بعد درباره ی آقای کاظمی نظر بدین که ایشون همیشه جانانه و مثل یک سرباز خط مقدم برای تیم جنگیده خیلی آدم کم لطفی هستی انصاف داشته باش
بازیکنی مثل معروف عالی بود ولی مافیا بود برای خودش ! حتی تو برنامه عادل فردوسی پور هم با عادل دعوا داره !!! اینها نمی گذاشتند تیم نتیجه بگیرد
کلمه دیپورت را برای کاظمی چرا استفاده کردید؟!!؟ دیپورت برای بیرون انداختن یک خارجی بدون مجوز اقامت از یک کشور استفاده میشه.. مگه کاظمی این ویژگی ها رو داره؟؟!!؟
در مورد کاظمی این تیم ملی هست که ضرر میکنه. . مصدوم کاظمی هم ایران و خودش رو اول اسیا کرد. پس مصدوم کاظمی حتما باید تو تیم باشه اگر شده به صورت تعویضی.
طلا که پاکه چه منّتش به خاکه...صابر طلا ست.پاک پاک.متاسفم برای این آقا .آیا مطلبی از صابر تو رسانه ها تا بحال دیده ای؟که مافیا خطاب می کنی.
گفته های شما از ارزش‌های صابر هیچ وقت کم نمیکنه.
ورزش تیمی با انفرادی بسیار فرق دارد، تو انفرادی یکی لحظه ای از اسمون میاد وبا تمرین سخت یکهو قهرمان میشه،ولی در ورزش گروهی خاص والیبال خودمان مگه میشه به قدیمیها بگی مافیا، درحالیکه همونا بودند که حاِلا این جوونها هستن، انسان بصورت غریزی حسوده و نمیخاد کسی رو بالاتر از خودش ببینه که اینم خیلی طبیعیه، ولی چرا هرکی ادا اصول درمیاره میگید مافیا
ایران بدون بازیکنان ترکمن و تورک تیم نیست پس زحمات صابر کاظمی را نادیده نگیرید خواهشا بیشتر در اذربایجان سرمایه گذاری کنین تا والیبال قوی داشته باشین و ضمننا در گلستان
یک‌کم انصاف هم بد نیستا
خجالت. بکش
کاظمی مصدوم نیست ولی آماده نبود هیچکس مثل عطایی نمیتونه تشخیص بده درتیم کاندید بازی باشه این خود رقابت درست میشه ونتیجه شو هم دیدیم با درایت سرمربی
مفسری که شما باشید این والیبال به جایی نمی‌رسه..فقط اومدی صابر کاظمی رو بزنی زمین....شاید مقطعی به خاطر مصدومیت ضعیف شده ولی سرویس هاش خیلی بهتر از اسماعیل نژاده.. صابر هنوز بهترین بازیکن والیبال...
من عاشق موسوی و سعید معروف هستم ولی بالاخره ی روز باید این اتفاق می افتاد تا ابد که قرار نیست موسوی سرعتی بزنه ، و قبول کنید که توو این چند سال بعد از ولاسکو بازیکن های بزرگ تیم برای مربی تعیین تکلیف میکردن و باند بازی شدید بود. دم مربیمون گرم حتی اگر هشتم جام بشه
آقای نویسنده قول میدم تو بچه ارومیه هستی .صابر کاضمی تو جهان بهترین هستش .اگه تو تیم بود مطمئن باش نفر اول تیم بود
باز ملت جو گیر شدند ،کاظمی یک نابغه است و عطایی انتقاد پذیر نیست
آقای دکتر ممنون از تفسیر و نظرتون. اینکه بچه‌ها درخشیدند شکی درِش نیست ولی نباید به بچه‌هایی هم در نیمکت بودند توهین کرد.
به نظرم علت نوشتن چنین متنهایی فقط بردن تیم به حاشیه می باشد
چرا انگ مافیا بودن به صابر کاظمی میزنین وقتی تو المپیک و جهانی و آسیا بهش احتیاج داشتین مثل خر ازش کار کشیدین واقعا هم تو اون مسابقات عالی بازی کرد بیننده ها لذت بردن الان که افت داشته انگ مافیایی بهش میزنین؟ خیلی محتواتون تبعیض نژادی قائل شدین
اول خداقوت به بازیکنان باغیرت وکادرفنی دلسوزدوم اینکه برای همه تیمها افت وخیزوجودداره نباید کاسه هاروسراین واون بشکنیم ودنبال مقصربگردیم حالا تیم صعود کردخداراشکرباید به دنبال صعود بعدی باشیم
چرا متوجه نمیشد کسایی مثل معروف موسوی غفور که خیلیم عالی هستن وخودم یکی از طرفدارشونم هستن
دیگه یه کمی پیر شدن جوونا باید بیان این یه قاعده بشر که ازاول بوده
سلام به عنوان یک خوزستانی به صابرکاظمی افتخارمی کنم لطفا قلم تون رامنصفانه حرکت بدیدوانگ الکی به مردم نزنیدمثل تیم فوتبال نباشیدوقتی کسی جرات نداشت اسکوچیچ آمدونجات دادوالان سازاخراج میزنن همین بلاروسرویراهم آوردن خواستم یاداوری کنم که منصف باشیم
در بازی ژاپن با المان دو بازیکن اصلی یعنی نیشیدا و ایشیکاوا نبودند ولی دو بازیکن جایگزین هم به خوبی انها بازی کردند . شما میگویید چون اسماعیل نژاد هست سر بقیه بازیکنان خوب را ببریم . بلایی که این دیدگاه سر مملکت اورده است همین است که میبینید . به جای جمع کردن توانمندیها و هم افزایی به دنبال نفی هم دیگریم . چه اشکالی دارد همه بازیکنان خوب حتی از گروه های نه چندان مور د نظر شما کنار همدیگر شگفتی افرین شوند . مافیا این است که شما میخواهید یعنی کنار گذاشتن دیگران برای اثبات و سرپا نگه داشتن خودت . ایا امیر غفور لیاقتشون برای کاپیتانی بهتر از اقای عبادی پور نبود؟
به صابر کاظمی هم که ظلم کردید با این تفسیرتان ولی نتایجی هم که حاصل شد البته با زحمت همه با زیکنان بود. صد البته که مربی ما از خیلی مربیان خارجی هم بهتر است ولی این دید انحصارگرایی پدر همه را در می اورد. ممنون
هیچ کدوم جای صابر رو نمیتونن پر کنن مطمن باشید
متاسفم به این طرز فکرای بچگونه
ایران باید از همه داشته هاش استفاده کنه شفیعی کجاست معنوی نژاد کاظمی حتی کسایی مثل موسوی و غفور میرزاجانپور هم هنوز می نونن کمک کنند.
خدایی تیم والیبالل خوب بود ولی بازیکنانی مثل کاظمی موسوی معروف کنار زدن نبوداین بازیکنان ضربه بدی به تیم می زند اگریکی از بازیکنان مصدوم شد جایگزین کجا بیارن
ما درورزش همیشه مافیا داریم ولی تغییر شکل می دهد
پدر سیاست وباند بازی بسوزه که همه چیز را نابود می کند
اي کاش بقيه بازيکنان رو براي پر کردن نيمکت نميزاشتن
مثل "بردیا سعادت" که خیلي بازي کن خوبيه
حد اقل تو یکی از بازی ها کامل بزارن توي زمین باشه
در گزارش موفقیت تیم ملی جوان والیبال یکی از مهره‌های تاثیر گذار و عامل موفقیت کاپیتان خوب تیم میلاد عبادی پور بود که نامی از آن برده نشد .کاضمی هم اگر می‌توانست سطح آمادگی والبته جنگندگی خود را حفظ می‌کرد درکنار اسماعیل نژاد مکمل خوبی می‌توانست باشد .البته نظر عطایی عزیز فصل الخطاب همه نظرات است.
یه سری از دوست الان جلو کولر نشستن دارن چایی میخورن میگن بزار یه نظری هم بدیم....
صابرکاظمیییییی مافیااااا اصلا معلوم هست چی میگین
درکل بدور از حاشیه همگی بی نظیر بودن و کار تیمی هست وقتی موفق شدن همه دست داشتن و همگی عالی بود و زحمت کشیدن برای ایران دمشون هم گرم افتخار ایران محسوب میشن
صابر کاظمی تو ایران تک هستش
سلام من هم استانی کاظمی هستم پسری خجالتی مودب هست اصلا" مطیع سر مربی می باشد برای مصاحبه کردن با خبر نگاران خجالت می کشد چه برسد به مافیا بودن ولی اصل ماجرا را نگفتین اول که از ناحیه کمر و مچ پا مسدوم است و ثانیا" نسبت به قبل کمی افت کرده است ولی نیاز داریم به سرویسهای قدرتی ایشان.
دکتر جان( اگر مدرک دکترا داشته باشی) با این حرفات فقط اختلاف درست میکنی یکم منصف باش صابر دیگر درایران تکه
کدام مافیا.. صابر کاظمی با اختلاف بهترین بازیکن ایرانه.. حالا که مصدوم شده میگید مافیا
آنچه که نوشتی خودش بوی مافیایی داره.
با سلام به تمامی کادر فنی و خدا قوت به بچه ها ومربی عزیز خسته نباشید.
کاظمی تو هفته اول ضعیف عمل کرده قبول
اما آیا باید زحماتش نادیده گرفته شود و فراموش شود؟
صابر کاظمی کجاش مافیاست؟
واقعا باید متاسف بود از کارشناس یا نویسنده ی این خبر که جایگاه یک بازیکن جوان رو زیر سوال ببره
اگر بحث مافیاست اونی اول از تیم ملی باید خط بخوره عبادی پور هستش نه صابر کاظمی که بازیش خیلی از اون بهتره
صابر کاظمی یکی از بهترین بازیکنان جهانه
صابرکاظمی با جون مایه گذاشت تو این مدت و مصدوم شد..چقد نمک نشناسین شماها..صابر دوباره میدرخشه و شماهای نژاد پرست دوباره مقابل جوون ترکمن زانو خواهید زد
دروود به خانواده بزرگ والیبال
واقعا مسئولین قدر نشناس بوده و هستن.
با مافیاگری نمیشه که به جنگ مافیا رفت دوست من
فردا روز همین ها خودشون نشن یه گروه مافیا
به تیم ملی و بازیکنان و مربیانش افتخار میکنم. حتی اگه در چند بازی ببازن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی