بازدید 10027
شهاب زاهدی به کشور جنگ‌زده برمی‌گردد؟!

ماجرای عجیب گزینه پرسپولیس؛ بازگشت اجباری به اوکراین؟

مشخص نیست که فیفا شروع مجدد بازی‌های فوتبال باشگاهی در این کشور تحت تهاجم نظامی را بپذیرد. آیا امنیت جانی برای بازیکنان حرفه‌ای شاغل در اوکراین وجود خواهد داشت؟
کد خبر: ۱۱۲۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 01 July 2022

شهاب زاهدی مهاجم گلزن ایرانی که در پی شروع جنگ در اوکراین به صورت‌ قرضی راهی مجارستان شده بود، با پایان مهلت قرارداد قرضی با اصرار تیم اوکراینی باید به زوریا بازگردد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ شهاب زاهدی که گزینه جدی خط حمله پرسپولیس در لیگ برتر ۲۲ است، باید به لیگ کشور جنگ زده اوکراین برگردد!

استانیسلاو اوگانف، مدیر باشگاه زوریا گفت: تعدادی از بازیکنان ما از جمله شهاب زاهدی، دنیس یاناکوف، باتاگوف و میشنف در آینده نزدیک به تیم ملحق خواهند شد.

ماجرای عجیب گزینه پرسپولیس؛ بازگشت اجباری به اوکراین؟

با تصمیم اوکراینی‌ها، قرار است مسابقات فوتبال در فصل آینده در این کشور از سر گرفته شود و بر این اساس، شهاب زاهدی که همچنان با زوریا قرارداد دارد، باید به این تیم بازگردد!

در اینحال هنوز مشخص نیست که فیفا شروع مجدد بازی‌های فوتبال باشگاهی در این کشور تحت تهاجم نظامی را بپذیرد. آیا امنیت جانی برای بازیکنان حرفه‌ای شاغل در اوکراین وجود خواهد داشت؟ آیا اگر بازیکنی نخواهد به اوکراین برگردد شامل جریمه و فسخ یکطرفه قرارداد می‌شود؟

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی