بازدید 5262

عرضه مستقیم محصولات پرمصرف دیزلی شرکت نفت ایرانول در سراسر کشور

با هدف ایجاد ثبات و آرامش در بازار روغن‌موتور و همچنین کمک به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور، عرضه مستقیم روغن‌موتورهای پرمصرف دیزلی در شهرهای مختلف کشور در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 26 June 2022

عرضه مستقیم محصولات پرمصرف دیزلی شرکت نفت ایرانول در سراسر کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، با توجه به اهمیت ناوگان حمل ونقل جاده‌ای کشور و تاثیر مستقیم آن بر زندگی مردم، همچنین در راستای آسایش جامعه و کمک به توسعه اقتصادی و رفاه جامعه، شرکت نفت ایرانول با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اقدام به عرضه مستقیم ۳ محصول پرمصرف دیزلی D7000، D9000 و D17000 خود با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در شهرهای مختلف کشور کرده است.

بر اساس این خبر این عرضه در شهر تبريز انجام شده و هم‌اكنون در شهرهای یزد، اراک، همدان، زاهدان، اصفهان و قزوین نیز در حال انجام است و با فراهم شدن زیرساختهای لازم طی هفته‌های آتی این عرضه در شهرهای دیگر نیز انجام می‌شود.

این طرح با توجه به مشکلات پیش آمده در روند دسترسی مصرف کنندگان به روغن‌های دیزلی، با دستور و پیگیری مدیرعامل شرکت نفت ایرانول و به منظور حذف واسطه‌ها و تنظیم بازار و عرضه به قیمت مصوب آغاز شد.

گفتنی است در این طرح محل توزیع و انتخاب عامل های پخش که مسئولیت عرضه نهایی این محصولات را به عهده دارند، با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هر استان مشخص می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان