نبض خبر؛

رئیسی: اجناس نباید بیش از این گران شود

کد خبر: ۱۱۲۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۷ 26 June 2022
تعداد بازدید : 2127
بازدید 9579
ابراهیم رئیسی در گفت و گویی تلویزیونی با بیان اینکه آثار تورمی که به دلیل توزیع عادلانه یارانه‌ها ایجاد می‌شود، ظرف مدتی از بین خواهد رفت، اظهار داشت: «اگر تورمی با استقراض از بانک مرکزی، با رشد پایه پولی و با رشد نقدینگی ایجاد شود این از بین نمی‌رود و برای سال‌ها می‌ماند، کما اینکه بخشی از گرفتاری دولت بابت کاری است که در قبل انجام شد و الان شاهد آثار آن هستیم.» رئیس جمهور همچنین در پاسخ به پرسش مطرح شده از سوی مردم مبنی بر اینکه گرانی‌ها چه وقت رفع یا مدیریت خواهد شد؟ تصریح کرد: «هر گرانی باید منطق خود را داشته باشد. مثلا وقتی صحبت از افزایش قیمت محصولات لبنی می‌شود، مشخص است که چه میزان اثرپذیری از گرانی ها داشته‌اند. تفاوت بین ارز ترجیحی با ارز نیمایی یا ارز آزاد یا تأثیر مستقیم و غیرمستقیم آن بر رشد قیمت این محصولات یا برنج، روغن و کالاهای اساسی باید مشخص شود. بیش از این میزان، هرگز نباید اجناس گران شود. این‌که می‌گویم هرگز، یعنی سازمان‌ها یا اتحادیه‌های صنفی باید بر قیمت‌ها نظارت کنند.» سخنان رئیس جمهور را به طور کامل در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵۸
انتشار یافته: ۳۶
چشم گران نمی شوند زودتر می فرمودید
آقای رئیسی عزیززززززززززززززززززززززززززز 300.000 هزارتومان داری یارانه واریز میکنی ، دیگر مهم نیست هر چقدر گرون بشه ، ماشاءا... خدا برکت بده به یارانه 300.000 هزارتومانی مگر تمام میشه هر چقدر خرج میکنیم باز هم تمام شدنی نداره.
شما گفتی و بازار هم گوش کرد.
ما مردم هستیم که هر روز بیچاره تر می شویم
اجناس، چشم آقای ریس.
باشه بهش میگم یه دکتر شش کلاسه گفتش دیگه گرون نشید.
ایشان در این کمتراز2سال ریاست جمهوری فقط گفته :باید بشود یا نباید بشود ! همه چیز هم به ضرر مردم بوده ! توان ریاست نداری استعفا بده این حقالناس است!
خوب دیگه با این دستور خیالمون راحت شدد
چشم.البته اگه اجناس بی شعور بفهمن خوبه
قیمتها: باشه رو چشمم
باشه دیگه نمیشه چون دستور صادر شد
یعنی از این گرانتر هم ممکنه؟
دقیقا منتظر دستور شما بودن
شما همون بورس را درست کردید کافیه!!!!!!!!
آقای ریس جمهور مگر تاجران و دلال به حرف تو گوش می کنند نمونه اش دوغ آلیس از 180000شده 270000 مغازه دار میگه ما هم مجبوریم با این قیمت بفروشیم و تشکر از دولت مردمی رئیسی در مهار تورم هر روز بدتر از دیروز
ای کاش لااقل اجناس گوش شنواداشتندودستورشمارااجرامیکردند
صداقت بنای یک حکمرانی درست و شایسته ملت ایران است. مردم انتظار دارند ریاست محترم جمهور به طور شفاف اعلام نماید اینکه در یکسال مدیریت ایشان و گروه همکار میزان رشد پایه پولی و تناسب ان با تورم ، میزان سرمایه گداری به نسبت فرصت های سرمایه گداری، منافع و محدودیتهای برجام، میزان مهاجرت نخبگان و نیروهای کار از کشور، بی اعتمادی مردم به دولت، مدیریت چالش های محیط زیستی و آب، میزان بهره برداری از چالش جنگ اوکراین و به طور کل شاخص های اصلی اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی، علمی در این یکسال چه تغییری کرده و در آینده نزدیک و دراز مدت شاهد چه پیشرفتهایی خواهیم بود.
با سلام. در حال حاضر بسیاری از مغازه دارها از فرصت سو استفاده کرده و در هفته قیمت اجناس بالا می برند. قیمت کالا را پاک می کنند و به دو یا سه برابر قیمت قبل می فروشند. سس مایونز از سه شنبه تا پنجشنبه 12 هزار تومان گرانتر دادند. چند نرخی خیلی زیاد شده. لطفا نظارت جهادی انجام شود.
خدایا تو رو به حق هر کی دوست داری یکیو بفرست به اینا یاد بده اقتصاد باید و نبایدی نیست
خواهش می کنم
خدایا
حرف زدن راحت است عمل کردن وروی حرف قول ماندن در این حکومت محال ؟
تو نه تنها نمی توانی قیمتها را پایین که نه متعال هم نمی توانی بکنی بلکه به گفته خودت سال دیگر یک سری از اقلام افزایش می خواهی بدهی باید که در به دری وبیچارگی روز افزون ملت بدبخت را سال بعد ببینیم ؟از اول ریاستت معلوم بود که چه بر سر ملت می خواهی بیاوری ؟..
بخدا نهار نخوردیم وسال بعد هم گرسنگی میمیریم ؟..
حاجی جان ، خود کالاها از این افزایش شرمنده شدند و دیگر جائی برای گران شدن ندارند.
هورا و بورا !!!!
خب الان تو رئیس جمهوری و تو باید نذاری گرون بشه
چشم اقای رئیس شما دستور دادید دیگران هم اجرا کردند تند سریع و انقلابی
منظور آقای رییسی اینه که “ ملت زحمت نکشن برای افزایش قیمت اجناس ، ما خودمون در دولت تا جایی که امکان داشته افزایش دادیم”
نباید نباید نباید نباید نباید نباید نباید نباید ........ تو رو به خدا بس کن دیگه
ساختار اقتصادی ایران مولد تورم است. تورم سیستماتیک تولید می شود تا ساختار تغییر نکند وضع به همین منوال است. به بیان دقیق تر این ساختار طراحی آفات متنوع اقتصاد ایران در طول زمان است آیا کسی قدرت و شهامت درهم شکستن آن را دارد؟
منم همینو میگم گوش نمیدن
محتکران و دلالان : چشم
خخخ
تو و دولتهای قبل از تو خود گرانی هستید
آقای رییسی لطفا دستور توقف چاپ پول رو بدهید. بخش بزرگی از مشکل گرانی با این کار حل میشه. بعد هم اون تحریمهای کاغذ پاره رو جمعش کنید. روابط با دنیا رو هم اصلاح کنید به مردم ایران هم احترام بزارید. منافع ملی رو هم به منافع حکومتی ترجیح بدید . و بقای مردم و کشور رو از بقای سیستم حاکمیتی مهمتر بدونید. چون دومی بدون اولی دوامی نداره.
فرمان رییسی به اجناس
اجناس بیش از این گران نشوید
بیش از این!!! فعلا که قیمت ها بیشتر از اون در حال پروازه دکتر آیت الله!!!؟؟
دستور بدهید لطفا...
اجناس: بله، چشم! هرچه شما بفرمایید. ما دیگر گرانتر نمی شویم، بلکه ارزانتر هم می شویم!!!!!
اجناس: چشم رییس