بازدید 8113

ناراحتی مفسر روس از آمدن بردیف به تراکتور

مفسر مشهور فوتبال روسیه به شدت از سران باشگاه های این کشور به خاطر از دست دادن بردیف و رفتن این مربی به تراکتور انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ 24 June 2022

 

به گزارش تابناک به نفل از فارس ، قربان بردیف سرمربی سرشناس فوتبال روسیه هفته گذشته به صورت رسمی سکان هدایت تراکتور را به عنوان جانشین ساغلام برعهده گرفت.

در همین رابطه رسانه های روسیه در طول یک هفته گذشته گزارش های زیادی را در زمینه تیم جدید بردیف یعنی تراکتور نوشتند و اظهارنظرهای متفاوتی مطرح شد.

در همین رابطه گنادی اورلوف، مفسر مشهور فوتبال روسیه نظر خود را در مورد انتصاب قربان بردیف به سمت سرمربیگری تراکتور ایران به اشتراک گذاشت.

کارشناس فوتبال روسیه به انتقاد از انتخاب بردیف پرداخت و گفت: این بد است که قربان بردیف تیمی را در لیگ ایران هدایت کند. او مربی متخصص روسی است و در کارنامه اش دو بار با روبین کازان قهرمان شده است و بازیکنان زیادی را تربیت کرده است.

وی افزود: اما سران باشگاه روسی او را به عنوان مربی انتخاب نمی کنند زیرا او نظر خودش را دارد. زیرا او آن سیستم آموزشی را می سازد که دیگران آن را دوست ندارند. اغلب روسای باشگاه ها و مدیران کل به دنبال افراد مناسب می گردند، اما بردیف ناخوشایند است.

مفسر فوتبال روسیه رفتن بردیف از لیگ روسیه را ضربه بزرگ فوتبال این کشور دانست و گفت: به نظر من این یک ضرر برای فوتبال روسیه است، او یک متخصص با بالاترین استانداردها است. نباید چنین استعداد مربیگری را از دست بدهیم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر