بازدید 127689

حمایت فرماندهان صهیونیستی از توافق با ایران!

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت اعلام کرد فرماندهان نظامی صهیونیست خواهان توافق هسته‌ای با ایران شدند هرچند این توافق برای این رژیم بد باشد.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ 24 June 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از همشهری‌آنلاین، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز (جمعه) در گزارشی اعلام کرد که بر خلاف سیاست رسمی اعلام شده رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه احیای توافق هسته‌ای با ایران، تعداد فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی که خواهان توافق با ایران شدند افزایش یافته است. حتی آنان اعلام کردند یک توافق بد با ایران بهتر از توافق نکردن است.

بر اساس آنچه این روزنامه در وب سایت خود منتشر کرده است، آن‌ها معتقدند که چنین توافقی به رژیم صهیونیستی فرصت می‌دهد تا یک گزینه نظامی واقعی علیه ایران آماده کند. یدیعوت آحارونوت در این خصوص گفت: از برجسته‌ترین حامیان این سمت اخیراً در ارتش، آهارون حلوا، رئیس اداره اطلاعات آمیت ساعار، رئیس اداره تحقیقات، اورن ساتر، رئیس اداره برنامه ریزی استراتژیک و تل کالمان، رئیس اداره امور ایران هستند.

بر اساس این گزارش، اداره اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد هاست موضع بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم را پیشتر معتقد بود توافق هسته‌ای با ایران بدترین گزینه برای تل‌آویو است، تغییر کرده است.

بر اساس ادعای رژیم صهیونیستی، آنچه می‌تواند ایران را به مذاکرات بازگرداند، فشار قوی بین‌المللی بر آن، به علاوه وجود گزینه نظامی واقعی که از اعتبار بالایی برخوردار است.

پیش از این «آهارون هلیوا» رئیس سازمان جاسوسی نظامیان صهیونیست موسوم به «آمان» خطاب به سران کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران در گفت‌وگوهای جاری در وین برای این رژیم بهتر از شکست آن است، زیرا توافق موجب می‌شود تا ایران بر برنامه هسته‌ای‌اش محدودیت اعمال کند. توافق ۴+۱ با ایران عاملی برای به دست آوردن زمان بیشتری برای تل آویو به منظور آماده شدن در مقابل ایران است زیرا برخلاف آنچه که تصور می‌شد، ایرانی‌ها در خصوص توافق جدی هستند و این نشان می‌دهد در این مذاکرات توافقی حاصل خواهد شد.

با این وجود نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده است این رژیم درباره مذاکرات هسته‌ای ایران نگران است و به توافقات آن پایبند نخواهد بود حتی در صورت امضای آن به آزادی عمل کامل خود در هر مکان و هر زمان، بدون هیچ محدودیتی ادامه خواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر