بازدید 15674
کاپیتان استقلال به شایعات و شائبه‌ها پاسخ داد

وریا غفوری: تجزیه‌طلب و وطن‌فروش نیستم، جانم هزاربار فدای ایران

کد خبر: ۱۱۲۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۳ 24 June 2022

ماجرای تمدید قرارداد یا خروج کاپیتان ۳۶ساله استقلال از لیست فصل آینده این باشگاه به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است و با طولانی شدن این پروسه، حالا برخی گمانه‌زنی‌های سیاسی هم به ماجرا اضافه شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وریا غفوری که در فصل گذشته و در جریان قهرمانی آبی‌ها در لیگ بیست‌ویکم در بسیاری از بازی‌ها نیمکت نشین بود و حتی در یک برهه برسر این موضوع با فرهاد مجیدی اختلاف پیدا کرده بود، حالا خواهان ماندن در استقلال برای یک فصل دیگر است اما باشگاه در پست دفاع راست طی دو سال اخیر بارها بازیکنانی جدید جذب کرده تا نشان دهد درپی یافتن جانشینی برای کاپیتان محبوب خود است.

وریا غفوری: یک جان دارم و آن هم هزاربار فدای ایران

در اینحال عده‌ای عدم تمایل باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد وریا را به مواضع مختلف او در مسائل اجتماعی نظیر مرگ سحر خدایاری ملقب به دختر آبی، ریزش متروپل، گرانی‌ها و غیره ربط می‌دهند. غفوری مدتهاست که با دوربین‌های صداوسیما هم مصاحبه نمی‌کند و برخی مواضع انتقادی او را به اصالت کُرد او ربط داده اند.

حذف تصویر این بازیکن از دیوارنگاره دیجیتال برنامه شبکه سه موجب اعتراض فرهاد مجیدی سرمربی پیشین استقلال شد و حتی عده‌ای خروج مجیدی از سرمربیگری باشگاه را به دلیل فشارهای برخی نهادها عنوان کردند! ادعایی که با افشای برخی ارتباطات باشگاه اماراتی با مربی استقلال از اسفندماه سال گذشته، چندان قابل اعتنا نیست. 

این بازیکن ملی‌پوش سابق ایران اما در واکنش به جوسازی شدید رسانه‌های خارج نشین، در گفت‌وگوی تازه اش با خبرنگاران به این شایعات واکنش نشان داده و گفته است:

" شاید یکسری عوامل دوست نداشته باشند من در استقلال بازی کنم. من فقط خواستم دوران بازی‌ام را در استقلال به پایان برسانم و اینجا از فوتبال خداحافظی کنم. طی چند روز اخیر گروهی به این‌ بهانه که من کردستان را با واو نوشتم برایم شائبه هایی ساختند. من تجزیه طلب نیستم و وطن فروش هم نیستم. قلب سه رنگ را روی دستم حک کردم . من یک جان دارم و آن را هم هزار بار فدای کشورم ایران می‌کنم."

گفته می‌شود وریا از دو سه تیم لیگ برتری نظیر فولاد خوزستان و تراکتور تبریز پیشنهاد دارد اما همانطور که خودش هم گفته است میل دارد آخرین فصل بازی‌اش را با پیراهن استقلال بگذراند و کفش هایش را در این تیم بیاویزد. 

سه سال قبل بحث رقم نجومی تمدید قرارداد وریا غفوری سوژه رسانه‌ها شده بود و افزایش عجیب دستمزد او توسط مدیران وقت، به سازمان بازرسی کشیده شد. حالا اما تمدید احتمالی و یکساله با وریا برای استقلال هزینه زیادی نخواهد داشت و باید دید ساپینتو سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال او را در لیست خود می‌گنجاند یا این پایان راه کاپیتان آبی‌ها در استقلال است.

 

وریا غفوری: یک جان دارم و آن هم هزاربار فدای ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل