بازدید 13550
گزارش

تکلیف وریا در استقلال چه شد؟ تمدید یا خانه‌نشینی!

هنوز اصل ممنوع الکاری غفوری تایید نشده است که عده‌ای رفتن فرهاد مجیدی را هم به حمایتش از کاپیتان تیم ربط داده اند! بهرحال تا امروز مشخص نیست که وریا با توجه به افت بدنی و نیمکت نشینی توسط مجیدی، باز هم در فهرست نهایی باشگاه برای لیگ بیست‌ودوم قرار خواهد گرفت
کد خبر: ۱۱۲۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ 18 June 2022

قرارداد وریا غفوری با استقلال به پایان رسیده است و خیلی از هواداران استقلال به‌دنبال پاسخ این پرسش هستند که آیا قرارداد کاپیتان تیم محبوبشان تمدید خواهد شد یا خیر.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در همین حال شایعاتی درباره ‌ممانعت از تمدید قرارداد کاپیتان آبی ها بدلیل حواشی مواضع غیرفوتبالی او در جامعه پخش شده است که هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده است.

جالب اینجاست که هنوز اصل ممنوع الکاری غفوری تایید نشده است که عده‌ای رفتن فرهاد مجیدی را هم به حمایتش از کاپیتان تیم ربط داده اند! بهرحال تا امروز مشخص نیست که وریا با توجه به افت بدنی و نیمکت نشینی توسط مجیدی، باز هم در فهرست نهایی باشگاه برای لیگ بیست‌ودوم قرار خواهد گرفت یا باید تیم دیگری برای بازی در سال‌های پایانی انتخاب کند.

تکلیف وریا در استقلال چه شد؟ تمدید یا خانه‌نشینی!

مدیران استقلال در روزهای اخیر دل‌مشغولی بزرگی داشته و انتخاب سرمربی تمام فکر و ذهن آنها را درگیر کرده است. آنها به دنبال این هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مرد اول نیمکت آبی‌ها را انتخاب کنند.

به طور حتم پس از این انتخاب حفظ تیم دومین هدف مدیرانی است که برای لیگ بیست‌ودوم برنامه‌های زیادی دارند. آنها می‌خواهند کمترین خروجی را نسبت به سال گذشته داشته و نفراتی را به خدمت بگیرند که زمینه‌ساز دومین قهرمانی متوالی استقلال در لیگ برتر را فراهم کنند

به طور حتم در روزهای آینده و پس از مشخص شدن تکلیف نیمکت استقلال، بازیکنان برای تمدید قرارداد به باشگاه فراخوانده خواهند شد و  غفوری به عنوان کاپیتان با «مصطفی آجورلو» مدیرعامل استقلال ملاقات و پیرامون قرارداد جدید گفت‌وگو خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار