بازدید 38616
آیا همه چیز به پاداش بردهای تیم ملی خلاصه می‌شود؟

چرا سردار آزمون ناگهان حامی اسکوچیچ شد؟ / شکست کودتای بازگشت کی‌روش!

این چرخش ۱۸۰ درجه‌ای باعث شده که خیلی‌ها انتقاد‌های ملی‌پوش‌های سرشناس و متمول ایران را بخاطر عدم پرداخت بموقع پاداش‌ها توسط فدراسیون موقت ببینند.
کد خبر: ۱۱۲۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 14 June 2022

شب گذشته تیم ملی به تهران برگشت؛ آن‌ هم از یک اردوی عجیب خارجی و تجربه یک باخت بد مقابل الجزایر بعد از ۱۲روز تمرین.

سردار آزمون که به شرایط اردوی آماده‌سازی تیم ملی انتقادهایی داشت، پس از بازگشت به ایران و بعد از اینکه پاداش پیروزی های قبلی تیم ملی را در دوحه دریافت کرد، گفت: الان از نظر من خوب است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ آزمون درباره اینکه در قطر اعتقاد دیگری داشت و گویا ملی‌پوشان نسبت به برنامه‌ریزی اردو انتقاد داشته‌اند، اظهار داشت: به ایران که می‌آیم حالم خوب می‌شود. آنجا که بودیم، حال‌مان بد بود. این موضوع (انتقاد از شرایط اردو) را هم از بزرگان فدراسیون فوتبال بپرسید.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه چطور در یک روز نظرش تغییر کرد، خاطرنشان کرد: الان باید از سرمربی و بازیکنان حمایت کنید.

این چرخش ۱۸۰ درجه‌ای باعث شده که خیلی‌ها انتقادهای ملی‌پوش های سرشناس و متمول ایران را بخاطر عدم پرداخت بموقع پاداش‌ها توسط فدراسیون موقت ببینند.

چرا سردار آزمون ناگهان حامی اسکوچیچ شد؟

 

این حمایت محکم و قاطع یکی از اصلی‌ترین بازیکنان و ستاره‌های تیم ملی بعد از مطرح شدن احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران و برکناری اسکوچیچ قبل از شهریورماه بسیار معنادار است! در حالی‌که خیلی تصور می‌کردند بازیکنانی نظیر آزمون، تمایل به بازگشت مرد پرتغالی داشته باشند، این مواضع برآوردها را برهم زد.

حالا باید دید بازیکنانی نظیر مهدی طارمی، احسان حاج‌صفی و جهانبخش هم همین مسیر را در پیش می‌گیرند یا موضع انتقادی آنها بعداز دریافت پاداش های نقدی، تفاوتی نکرده است؟!

البته وضع تاکتیکی تیم ملی در بازی مقابل الجزایر خود گویای همه چیز است و نیازی به شنیدن نظر بازیکنان درباره واضحات نیست.

آزمون درباره دیدار ایران و الجزایر گفت: بازی خوبی نبود، اما می‌توانیم خیلی چیزها یاد بگیریم. الان زمان این نیست در سر هم بکوبیم. باید در خصوص بازی الجزایر حرفه‌ای باشیم. امکان دارد در یک بازی خوب باشیم و یک بازی بد. بعد از سه ماه یک بازی داشتیم و هر زمان که ما مدت زیادی بازی نداریم، در اولین بازی شرایط‌مان سخت است.

وی در واکنش به این که یک بازی دوستانه برای تیم ملی کم بود، گفت: بازی کم بود، اما چه کار می‌شود کرد؟ این اتفاق افتاد و نمی‌توانیم به عقب برگردیم و باید آینده را ببینیم.

مهاجم تیم ملی درباره مشخص شدن سومین هم گروهی ایران در جام جهانی و شرایط گروه، گفت: گروه سختی است و هیچ تیم آسانی در جام جهانی نیست.

 

مجید کوهستانی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳۰
در واقع کسانی عزیزی خادم را برکنار کردند به منافع فوتبال ملی آسیب جدی زدند عزیزی خادم با حمایت از اسکوچیچ در منامه بهترین عملکرد در فدراسیون فوتبال داشت.کسانی که او را برکنار کردند می دانستند تیم ملی در آستانه جام جهانی حمایت فدراسیون را از دست می دهد و عمدا به تیم ملی ضریه زدند باید علاوه بر برکناری بازخواست هم بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
اسکوچیچ در حد یک مربی باشگاهی لیگ دسته سه هم نیست!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
با اون کارنامه درخشان عزیزی خادم و پاداش های آنچنانی چطوری روت میشه ازش دفاع بکنی؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
آقای عزیزی خادم به آشپزشان چقدر پاداش دادند؟!! از جیب مبارک دادند؟!!!!
---مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
عزیزی خادم که تشتش از پشت بام افتاده بود رو خوب امدی . دمت گرم خنداندیم
این تیم آبرومون رو تو قطر میبره
کیروش قبلا امتحانش را پس داده. از همین مربی حمایت کنید و وزارت ورزش برای موفقیت تیم ملی هم که شده فعلا از سرپرست موقت فدراسیون حمایت کامل کند تا بعد از جام جهانی. کریم باقری را به تیم برگردانید و اتحاد تیم را حفظ کنید انشاالله همین تیم با همین کادر فنی از گروه صعود خواهد کرد. اتحاد اتحاد حمایت حمایت تنها رمز موفقیت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
کارنامه کی‌روش را در جام جهانی قبل کم بود؟!!! با آرژانتین تا دقیقه نود مساوی بودیم.بازی با پرتغال قهرمان اروپا یادت رفت؟!! حالا همین تیم با این ستاره هایی که داره در جام جهانی زنگ تفریح بقیه تیم‌ها میشه.!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
کی روش همیشه اولین و مهم ترین دعواش با مدیران ، تخصیص امکانات و پشتیبانی استاندارد و حرفه ای بود .
که این موضوضع در حال حاضر در فوتبال ما هیچ جایگاهی نداره!
بنابراین کی روش هم بیاد ، چیزی جز انتقاد و فریاد علیه
کمبود ها ،برای ما نخواهد داشت.
سردار آزمون راست میگوید، شما دوست دارید همه چیز را بد ببینید.
بس کنید اینگونه دیدن را
انتظار داری که از اسکوچیچ انتقاد بکنه تا مثل طارمی بره توی بلک لیست؟!!!
در شرایط فعلی فقط کسی مثل کی‌روش می تونه تیم را نجات بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
نه کی‌روش، نه اسکوچیچ، نه گواردیولا، نه یورگن کلوپ و نه هیچکس دیگه‌ای نمی‌تونه برای فوتبال ایران کاری بکنه. کار فوتبال ایران از ریشه خرابه. فوتبال ایران صرفاً یک فوتبال دولتی و فاسد و رانتی است فوتبال ایران اصلاً بُعد فنی و تاکتیکی نداره که حالا بخواهند برایش بازی تدارکاتی برگزار کنند یا سرمربی بزرگ خارجی بیاورند. فوتبال ایران شبیه یک سیرک مسخره هست که به صورت کاملاً بی‌هدف و احمقانه‌ای با پول بیت‌المال در حال ادامه حیات هست. بهتره که فوتبال را تعطیل کنند و این‌قدر پول بیت‌المال را هدر ندهند.
تیم در تمامی خطوط فاقد سرعت، دقت، کیفیت، قدرت بدنی است.
بازیکنان باید از حاشیه دور باشند و بر وی کار فنی تمرکز کنند.
متاسفانه جریان تیم ملی سیاسی شده و نظم و انظباط دیده نمیشود
کی روش در پنج قاره گند زده و به هیچ وجه نمیتواند مربی یک تیم موفق باشد.
تمام حرفاش منطقیه و هیچ چرخشی در مواضع آزمون دیده نمیشه
تا وقتیکه حق جوانان ممتاز و برجستۀ کورد در تیم میلی ایران ضایع می شود،
این تیم نتیجه ای نخواهد گرفت.
جوانان اصیل کورد را به تیم ملی اضافه کنید،
تا غیرت و شهامت و از خود گذشتگی، به تیم تزریق شود.
بژی کورد
بژی کوردستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
اولاً کرد درست است نه کورد
دوماً کدوم جوون کردی در حد تیم ملی فوتبال ایران هست که دعوت نشده؟
دوستان باید واقع بین بود فوتبال ما یک فوتبال روز دنیا و رو به جلو نیست . هر وقت هر تیمی به تیم ما فشار وارد کرد و اصطلاحا پرس از جلو کرد بازیکنان ما اشتباه کرده و گل خوردیم . فرق آقای کیروش و اسکوچیچ اینکه آقای اسکوچیچ اینو نفهمیده و میخواد رو به جلو بازی کنه بنابرین ما در اقلب بازیهایی که تیم قوی مقابلمون بوده باختیم ولی آقای کیروش سطح فوتبال ما رو خوب شناخته بود و اصطلاحا با قرار دادن اتوبوس مقابل دروازه و دل خوش کردن به ضد حمله نتایج بهتری میگرفت . به نظرم برای نتیجه گیری در جام جهانی و این گروه سخت تفکر آقای کیروش بهتر نتیجه میده .
تا استانه حذف از دور گروهی جام جهانی بودیم، این مرد ما رو برده جام جهانی برای یکبار هم که شده قدردان باشیم و بزاریم کارش رو بکنه؛ جام جهانی 98 یادتون رفته چطور قبل مسابقات سرمربی عوض کردیم!! به هوادارای نوجوان نمیشه خرده گرفت که چرا میگن سرمربی عوض بشه اما یذره انصاف باید داشت! چه امکاناتی برای مربی دادن! نزدیک تابستان اخه اردو تو قطر میذارن! اونم با این مشکلات سیاسی دوتا تیم هم حاضر نیستن باهامون بازی کنند! همونطور که اخراج کیروش اون زمان اشتباه بود و بیخودی دو دستگی به وجود اوردن، الان اخراج اسکوچیچ هم اشتباهه! ما حتی رئیس فدراسیون ولباس و اسپانسر نداریم بعد میخاید به الجزایر یا هر تیم دیگه ۱۰ تا گل بزنیم! شکی نیست الجزایر هم میبرد خیلی ها میگفتن اینکه تیم نبود یا با خلاقیت بازیکنا بردیم
برای اسکوچیچ، مرد ارام و موفق تیم ارزوی موفقیت دارم
مربی ایرانی فرهاد مجیدی یا تارتار یا یحی گل محمدی بهترین گزینه ها برای سرمربی گری تیم ملی هستند
مردم گرم گرفتاری خودشونن هر گلی زدین به سر خودتون زدین
بنظر من که کاستی ها و ضعف ها و بی لیاقتی های مدیریتی رو دارن سر اسکوچیچ خراب میکنن
و دارن پشت نام کیروش قایم میشن
کیروش مربی بزرگی هست و اسکوچیچ مربی استانداردی هست
یادمون نرود قبل از کیروش تبدیل شده بودیم به یک تیم درجه 2 و یا 3 آسیایی .این کیروش بود که تیم را به رتبه اول آسیا کشاند.با مربی فعلی هیچ کارشناسی امید به نتیجه گرفتن از تیم ملی نداره. دوستان در مرحله گروهی که صعود کردیم مربوط به ضعف رقبا در گروه بود و صد البته فرصت طلبی مهاجمان و تک ستاره های تیم. اسکوچیچ در جام جهانی حرفی برای گفتن نداره.
گویا دوستان از اینکه یه مربی کاربلد و بزرگ به تیم ملی بیاد ناراحتند... چون دیگه بازیکن سالاری از بین میره و همه باید گوش به حرف مربی بدن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
آره دیگه کی‌روش اهل باج دادن نبود.
تنها کیروش میتونه این فوتبال به درد نخور درب و داغان رو نجات بده
اونم بخاطر اینکه از بالا گفتن نباشه(چون خیلی با تعصبه) نمیاد و نخواهندش آورد
کم از بیت المال به این جماعت پاداش بدهید. بابا طرف ورزش می کنه برای سلامتی خودش پولش باید از جیب من کارگر بره؟ من به شخصه راضی نیستم از بیت المال ریالی به فوتبال بره و این پول صدرصد حرامه.
واقعا در این موقعیت بد اقتصاذی ،حیف یک ریال که حرج فوتبال ایران بشود . آخه این فوتبال از 50 سال قبل تا حالا چه پیشرفتی داشته؟ در قبل از انقلاب هم این تیم رفت به جام جهانی و نتوانست به دور دوم بازیها راه یابد و شد زنگ تفریح تیمهای ذیگر ، و الان هم همینطور .
چشم بسته غیب میگن.
پول پرستای اجنبی گرا.
تیم خوبی داریم و مربی هم ..ای...بدک نیست و با شرایط مالی موجود شاید بشه باهاش مدارا کرد ، فعلا مربی نامدار کلی پول میخواد که با شرایط موجود منطقی نیست . فقط این فدراسیونه که همه رو شاکی کرده . ایکاش ادمای اینکاره و وارد و تحصیل کرده فوتبالی که کم هم نیستند راس کار بودند. با این فدراسیون فشل بعیده نتیجه خوبی بگیریم و اگر هم بگیریم بخاطر غیرت بچه‌ها بوده .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل