بازدید 43646

انفجار ساختمان ۴ طبقه در نوسود/ اعزام ۲ فروند بالگرد و سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه/ پایان عملیات با ۳ فوتی و ۵ مصدوم

در پی انفجار یک واحد مسکونی ۴ طبقه در بخش نوسود از توابع استان کرمانشاه، تیم‌های اورژانسی و امدادی عازم محل حادثه شدند و همچنین اعزام سگ‌های زنده‌یاب و دو فروند بالگرد در دستور کار قرار گرفت. رویدادی که ابعاد آن رو به گسترش است و متاسفانه جان برخی از مصدومان را ربوده و آن گونه که خبر می‌رسد، حال برخی مصدومان هم وخیم است.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ 09 June 2022
انفجار ساختمان ۴ طبقه در نوسود/ اعزام بالگرد و سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه/ ۲ جان باخته و ۶ مصدوم تاکنوندر پی انفجار یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی در نوسود از توابع شهرستان پاوه، استان کرمانشاه، ۲ تن جان باختند و چند تن مصدوم شدند.

یک حادثه در سه زمان متفاوت؟
تامل در اظهارات مسئولان مختلف درباره این حادثه به نکته‌ای عجیب می‌رسد؛ اینکه زمان‌های مختلفی (از ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ و نهایتا ۹:۱۰) برای وقوع انفجار در این ساختمان مسکونی ذکر شده است!
اما بالاخره کدام زمان درست است؟ سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به این سوال به «تابناک» می‌گوید: نخستین تماس با اورژانس در خصوص این حادثه در ۸:۵۱ به ثبت رسیده است.
به گزارش «تابناک»، مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در این باره گفت: ساعت ۹:۱۰ صبح امروز وقوع انفجار در واحد مسکونی در شهرستان پاوه، بخش نوسود باعث حادثه دیدن ۸ نفر شد. در این حادثه ۶ نفر از ساکنان مفقود شدند که تیم‌های تخصصی هلال احمر در حال جست‌وجو هستند.

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژنس کشور نیز در این باره گفت: در پی این حادثه، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه تا کنون ۲ نفر جان خود را از دست داده اند و ۶ مصدوم از زیر آوار بیرون آورده شدند که ۴ نفر از آن‌ها وضعیت وخیمی دارند.
 
 

نشت گاز عامل انفجار بوده است

 
فرزین معتمدی، مدیرعامل هلال‌ احمر کرمانشاه هم در این باره گفت: ساعت ۷:۳۰ امروز ۱۹ خرداد ماه، گزارش وقوع انفجار یک واحد مسکونی ۴ طبقه در شهرستان پاوه، بخش نوسود به دلیل نشت گاز اعلام شد.

وی با تاکید بر وارد آمدن خسارت و تخریب ساختمان‌های مجاور بر اثر انفجار، افزود: جمعیت هلال‌احمر یک تیم آنست (سگ‌های زنده‌یاب) به همراه تیم واکنش سریع و دو تیم تخصصی جست‌وجو و نجات در آوار به محل حادثه اعزام کرده است. دقایقی پیش هم بالگرد هلال‌احمر به همراه تیم امداد هوایی برای امدادرسانی اعزام شد و عملیات همچنان ادامه دارد.
 
تعداد بازدید : 1860
 
اردشیر رستمی فرماندار پاوه که در محل حادثه حضور دارد، در تشریح جزئیات این حادثه به ایسنا گفت: ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز (۱۹ خرداد) به دنبال نشت گاز خانگی در یک ساختمان سه طبقه در شهر نوسود پاوه، این ساختمان تخریب شد. به محض اطلاع از این حادثه نیرو‌های امدادی و مسئولین در محل حاضر شدند و عملیات آواربرداری به سرعت آغاز شد. 

وی افزود: به گفته ساکنین محله هشت نفر در این ساختمان زندگی می‌کرده اند که در کمتر از یک ساعت شش نفر آن‌ها از زیر آوار بیرون آورده شده‌اند که متاسفانه در میان آن‌ها یک مادر و دختر جان خود را از دست دادند. مابقی این افراد به بیمارستان منتقل شدند.
 

انتقال مصدومان انفجار واحد مسکونی به کرمانشاه


12:00 غلامرضا شهبازی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به مهر گفت: تعداد هشت نفر داخل ساختمان بودند که بر اثر ریزش آوار یک مادر، یک نوزاد فوت شده و ۶ نفر دیگر توسط نیرو‌های امدادی از زیر آوار بیرون آورده شدند.

وی افزود: در حال حاضر تیم مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به نمایندگی از استاندار کرمانشاه برای بررسی بیشتر حادثه به محل وقوع انفجار منزل مسکونی در حال عزیمت هستند.
 
تعداد بازدید : 874
 

گاز و برق نوسود قطع شده و احتمالا ۲ نفر مفقود هستند


12:28 آن گونه که مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفته، برای آواربرداری و اجرای عملیات امداد، برق و گاز این شهر قطع شده است.

بر اساس گزارش فارس، آوار‌برداری همچنان در منزل تخریب شده نوسود ادامه دارد و به گفته شاهدان هنوز ۲ نفر در زیر آوار هستند.
 
انفجار ساختمان ۴ طبقه در نوسود/ اعزام ۲ فروند بالگرد و سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه/ ۲ جان باخته و ۶ مصدوم تاکنون/ مجبوس شدن ۲ تن در زیر آوار
 

تایید محبوس شدن ۲ تن در زیر آوار

 
13:30 اسماعیل عزیزی، مدیر فوریت‌های پزشکی پاوه از انتقال سه نفر از مصدومان حادثه به کرمانشاه خبر داد و گفت: بنا به اظهارات همسایه‌ها دو نفر دیگر در زیر آوار باقی مانده‌اند که با امید برای زنده ماندن آن‌ها، عمیلات ادامه دارد.
 
بر اساس اطلاعات دریافتی «تابناک»، یک پدر و دختر در زیر آوار محبوس شده‌اند که امدادگران در تلاش برای نجات آنها هستند.
 

پایان عملیات با ۳ فوتی و ۵ مصدوم


19:00 عملیات آوار برداری و جست‌وجو و نجات محبوسین زیر آوار مانده، ناشی از فروریختن ساختمان ۴ طبقه مسکونی در شهرستان پاوه با اعلام ۳ کشته و ۵ مصدوم در ساعت ۱۹ پایان یافت.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۲۶
هر دم از این باغ بری میرسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
تمام این خبرها برای افزایش بازدید تبلیغات کاشت ابرو و .. است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
مدیریت های نوین و جهانی دولت عدالت محور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
کار شما آلبانی نشین هاست
حالا توام بگرد هر جا ساختمون ریخته تیتر کن. مثل اینکه بدجور از تشویش اذهان عمومی لذت می برین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
تشویش؟ نابود شدیم رفته شما نگران تشویشی؟
خدایا!!!!!!!!!!!!!!!
هر دم از این باغ بری میرسد دوباره آقایان بدوید چند نفر را بازداشت کنید تا مرهم دل مردم باشد
کسی دیگه تو اون دیار رخت عروسی ندوخت
گویی قرار است مسابقات لیگ برتر ریزش ساختمان در شهرستانها انجام شود.هرچند تیم عبدالباقی آبادان با فاصله زیاد پیشتاز است.خخخ
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
تیر و مرداد و شهریور و... هم تو راهه! بشینید و ببینید
عجب شیر تو شیری شده مملکت.فکر کنم تا پایان سال جمعیت کشور به جمعیت سال 57 برمیگرده
پاسخ ها
مفتش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
شک نکن اینجوری پیش بره تا پایان دولت آقای رئیسی نسل ایرانی منقرض میشه
واقعا همه اینها کار دشمنه؟
هر روز یک خبر بد نشویم روزتان روز نیست؟ چقدر بلا سر این مردم میاد؟ خدایا خودت به داد مردم برس.
هر روز یک بلا نازل می شه! مسئولین استغفار کنند
مشکلات معیشعتی و زندگی مردم را کلافه کرده است
آقا من هرچی نگاه می کنم این خانمها قبل از کاشت ابرو زیباتر هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
بعد از کاشت ابرو شبیه دیو میشن
خودشون فکر میکنن قشنگ میشن ، فقط چشم و هم جشمی و این اینستاگرام اینارو بدبخت کرده
یکی نیست بگه که اگه همش به دهن زنهای دیگه نگاه میکنین ، چرا نمیرین همجنس باز بشین ؟ خب شوهرتون که خیر سرش اومده خواستگاریتون ، شما ها رو اونجوری پسندیده ، نه با لبای بالشتی و لیر بگی که پر از ژل و چربی شده و یا ابروهایی شبیه گرز رستم
آقا من هرچی نگاه می کنم این خانمها قبل از کاشت ابرو زیباتر هستن.
اعزام ۲ بالگرد اونم برای ساختمان ۴ طبقه؟ چقدر دروغ آخه!
باشه، اصلا باور کردیم امدادرسانی خوب و عالی و با امکانات و اسرع وقت انجام میشه!!!!!
نکبت بر این مملکت داره می باره. مسولین لطفا از همه با هم یک هفته برن مسافرت خارج کشور تا مردم نفس راحتی بکشن
در ۲۴ ساعت گذشته در جایی جز ایران نه ساختمانی فرو ریخت و نه کسی کرونا گرفت و نه آبله گرفت و نه کسی تصادف کرد و نه جایی آتش‌سوزی شد و نه کسی در تیراندازی کشته شد و نه… موارد اندکی بود که هرچه بود از ایران بهتر بود و بنا بر منطق صفر و صدی باید مسخره کنیم که همهٔ بدبختی‌ها برای ایران است یا کنایه بزنیم که همه بد هستند و ما خوبیم و امنیت داریم. باید ترس زمان حملهٔ مغول را بر مردم ایران چیره کنیم تا تسلیم شوند و شکافی ببینند که حتی بین خودشان به‌عنوان کارگر و برادر و خواهرشان در اداره‌های محل شکاف بسازند.
]چرا در قضاوتها واقع بین نیستیم هر حادثه را به این و ان نسبت می دهیم نشت گاز باعث انفجار شده نه به دولت ربط داره نه دشمن نه همسایه ها ممکن است کسی دل درد بگیرد یا سکته کند یا عروسی کند یا همسرش فرزند دوقلو بیاورد حتما باید به دولت یا امریکا ربط داده شود ؟
وقتی ساختمونها رو با تف می سازند، ارگانهای مسئول مثل شهرداری و اداره گاز و ... هم با گرفتن رشوه مجوز میدن همین میشه. بیچاره مردم ایران!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها