بازدید 6895

دستگیری عاملان تیراندازی شبانه در ارومیه

کد خبر: ۱۱۲۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶ 08 June 2022

گروه حوادث: عوامل تیراندازی شبانه در یکی از خیابان‌های ارومیه که باعث ایجاد رعب و وحشت و مجروح شدن چند نفر شده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایران، حدود ساعت 20 دوشنبه خبر درگیری مسلحانه میان سرنشینان چند خودروی سواری در خیابان آزادگان، خیابان رودکی ارومیه به پلیس اعلام شد. در این درگیری مسلحانه که با استفاده از سلاح‌های شکاری رخ داد، سرنشینان 2خودروی پژو و پرادو به سمت یکدیگر شلیک کردند و راننده یکی از خودروها زخمی شد.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در تشریح این حادثه گفت: دوشنبه شب میان برخی اعضای 2طایفه به‌دلیل اختلاف خانوادگی درگیری شدیدی رخ داد و به علت تیراندازی چند نفر زخمی شدند. به محض وقوع این حادثه، دستور لازم به دادسرای عمومی و انقلاب و مرجع انتظامی داده شد.

بازپرس و عوامل انتظامی بلافاصله در محل حضور پیدا کرده و با تحقیقات مقدماتی، ۶ نفر از عوامل اصلی را شناسایی و با تلاش عوامل انتظامی دستگیر کردند. این افراد برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر افراد احتمالی درگیر در این حادثه با قرار قانونی روانه زندان شدند.

عتباتی یادآور شد: این درگیری منجر به فوت کسی نشده ولی به لحاظ سلب امنیت شهروندان و ایجاد رعب و وحشت در جامعه، دستگاه قضایی و انتظامی فوراً اقدامات قاطع و بازدارنده قانونی را انجام دادند.

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد، فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه در این تیراندازی 2 ‌خودرو و یک قبضه کلاشنیکف نیز توقیف شد، افزود:‌ علت اصلی این درگیری، اختلافات خانوادگی اعلام شده است.

حسین مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نیز با تأکید بر اینکه عاملان این تیراندازی پس از طی مراحل قانونی و قضایی به اشد مجازات خواهند رسید، گفت: با کسانی که با ایجاد رعب و وحشت، امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند به هیچ عنوان مماشاتی در کار نخواهد بود و اشد مجازات در انتظارشان است.

وی اضافه کرد: امنیت روانی جامعه برای ما در اولویت قرار دارد و در حال شناسایی هویت تمامی عاملان این درگیری مسلحانه هستیم که در دستور کار ویژه دستگاه قضایی قرار گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر