بازدید 4973
دخالت صالحی‌امیری هم خشم معترضان را کنترل نکرد

اعتصاب ملی‌پوشان وزنه‌برداری به دفتر وزیر کشید

کد خبر: ۱۱۲۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ 08 June 2022

در پی حواشی اخیر تیم ملی وزنه برداری وترک اردوی ملی پوشان و کادر فنی و پیرو درخواست قهرمانان این رشته، نشستی با حضور صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی مشاور عالی، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری و ملی پوشان این رشته ظهر امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به افتخار آفرینی های ملی پوشان ا ین رشته در میادین جهانی و المپیک و ضمن ابراز امیداوری برای تداوم این افتخارات اظهار داشت: کمیته ملی المپیک حمایت از تمام رشته های ورزشی به خصوص رشته های مدال آور و المپیکی را بر خود وظیفه می داند و ما همیشه در کنار ملی پوشان این رشته  بوده و خواهیم بود و آماده شنیدن صحبت های ملی پوشان هستیم.

در ادامه نشست محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری و ملی پوشان این رشته به مشکلات، کمبودها و موارد مورد نیاز برای برپایی اردوها و دسترسی به حداقل ها برای ملی پوشان المپیکی اشاره کرد و خواستار پیگیری هرچه سریعتر موضوع از سوی ریاست کمیته ملی المپیک شد.

در خاتمه صالحی امیری پس از استماع صحبت های ملی پوشان و کادر فنی وزنه برداری ضمن تاکید براهمیت رویداد های  پیش رو چون  بازی‌های کشورهای اسلامی و رقابت‌های کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: به زودی نشست مشترکی با وزیر ورزش وجوانان و علی مرادی رئیس فدراسیون، پیرامون موارد مطرح شده و رفع هر چه سریع تر آن خواهیم داشت و نتیجه را به اطلاع شما می رسانیم.

 در این نشست علیرضا یوسفی ریا، امیر حقوقی ، مصطفی جوادی ، محمد زارعی ، علی داودی ، علی هاشمی ، رسول معتمدی ملی پوشان رشته وزنه برداری حضور داشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر