بازدید 19301
تعلیق فدراسیون، معرفی کمیته عادی سازی فیفا و بازگشت تاج و کفاشیان را جدی بگیرید

جلسه جنجالی در یک هتل ۲۴ساعت قبل از مجمع فدراسیون / جلوی سقوط آزاد فوتبال ایران را بگیرید

شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریز‌های مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران؛ حالا بدترین زمان ممکن باشد، وگرنه مسئولیت عواقب آتی این بازی‌های پشت پرده، گریبان همه اعضای مجمع فدراسیون را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده‌ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت. هرچند بازنده اصلی مردم و تیم ملی در آستانه جام جهانی خواهند بود.
کد خبر: ۱۱۲۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ 30 May 2022

در آستانه مجمع عمومی فردای فدراسیون فوتبال، ماجرای تکراری نشست‌های غیررسمی در هتل‌ها و رستوران‌ها، بار دیگر سر زبان‌ها افتاده است؛ شگردی که از دوره کفاشیان و تاج گرفته تا دوران مسئولان موقت پس از آن شاهدش بوده ایم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در تازه‌ترین حرف و حدیث‌های معمول قبل از مجمع سه شنبه که قرار است تصمیمات مهمی در آن گرفته شود و حتی با تهدید‌هایی از سوی عزیزی خادم مبنی بر حضور در مکان برگزاری نشست همراه شده است، خبر رسیده که جلسات مشکوکی در یکی از هتل‌های غرب تهران هماهنگ شده که حتی برخی از معاونان سابق وزارت ورزش نیز در آن آفتابی می‌شوند.

 

جلسه جنجالی در یک هتل ۲۴ساعت قبل از مجمع فدراسیون / جلوی سقوط آزاد فوتبال ایران را بگیرید

البته موضوع در حد شنیده‌هاست و امیدواریم درست نباشد؛ اما رکنا با کسب اطلاع از منابع خود، نوشته: «از حدود ساعت ۱۴ امروز در یکی از هتل‌های غرب تهران و در نزدیکی دریاچه چیتگر، دو تن از پدرخوانده‌های فوتبال ایران ـ که فوتبال کشور را تا مرز نابودی کشانده‌اند ـ با برخی روسای هیات‌های استانی جلسه‌ای برگزار می‌کنند. این دو به واسطه ارتباط با اعضای مجمع فدراسیون در تلاشند تا ترکیب هیات رییسه فدراسیون را به هم ریخته تا ضمن تثبیت جایگاه خود و ادامه نفوذ و باندبازی در فوتبال حکم‌رانی کنند.»

طبق این گزارش قرار است در جلسه مذکور پیش از برگزاری مجمع فردا؛ درباره عزل زودتر از موعد برخی از اعضای هیات رئیسه مذاکره و تصمیم‌گیری شود تا تکلیف مجمع مصوبات فدراسیون ۲۴ ساعت زودتر در بیرون از سالن نشست مشخص شود؛ آفتی که طی دو دهه اخیر، فوتبال ایران را در کام خود فرو برده و آن را بیمار کرده است؛ اینکه تصمیمات درون مجمع و در چرخه شفاف و عیان، رقم نمی‌خورد و همیشه عده‌ای سعی می‌کنند برای سایر رای دهندگان تصمیم سازی کنند. حاصل این رویه و سیاست را امروز در اوضاع وخیم و بغرنج فدراسیون فوتبال در آستانه جام جهانی می‌بینیم.

کاش اعضای مجمع فدراسیون، تمام اعضای قانونی هیات رییسه فعلی و برخی مهره‌های قدرت طلب حاکم بر سرنوشت فوتبال کشور، به تیم ملی و آرزوی میلیون‌ها ایرانی رحم می‌کردند و برای جلوگیری از احتمال تعلیق فدراسیون و معرفی کمیته عادی سازی از سوی فیفا، اختلافات را برای مدتی مسکوت گذاشته و آتش بس اعلام می‌کردند.

فوتبال ایران از این بازی‌های پنهانی ضربه خورده و باید اجازه داد، همه چیز مقابل دیدگان رسانه‌ها و عموم رقم بخورد و اگر قرار به عزل کسی است، این اتفاق با رای گیری مستقیم و بدون دخالت انجام شود. در این میان لازم است که نهاد‌های قضایی فدراسیون، استقلال رای و جایگاه عالی قضاوت بین اهالی فوتبال را حفظ و از گرایش به سمت و سوی هر جریان و جبهه‌ای خودداری کنند.

تردیدی نیست که در عملکرد همه جناح‌های حاکم بر فوتبال ایران، نقص‌های جدی وجود داشته است و در همین سه ماهه پس از عزل عزیزی خادم نیز اوضاع نه تنها اصلاح و بهتر نشده، بلکه بر شکاف‌ها افزوده شده و اتفاقات تلخی رخ داده که فراتر از نمرات منفی است.

آتش بیاری برخی رسانه‌های طرفین دعوا که حالا به چهار جبهه مختلف تقسیم شده اند، باعث شعله ورتر شدن این خصومت شده و متاسفانه دود این جنگ علنی به چشم فوتبال ایران و هوادارانش در سراسر جهان می‌رود.

متاسفانه پدرخوانده فوتبال ایران که طی یک دهه اخیر در ساختار فدراسیون قدرت گرفته و ادعای خط دهی به اعضای مجمع و تصمیم سازی برای آن‌ها را دارد، حالا جایگاه خودش را در موضع ضعف می‌بیند و بار دیگر به کارت‌های مخفی خود در بازی انتخاباتی مجمع رجوع کرده است.

کاش مجمع فدراسیون بعداز بار‌ها بازی در زمین این فرد خاص و نوچه هایش به بلوغ لازم رسیده باشند! کاش متوجه شوند و نگذارند وی هر بار پشت یکی از گزینه‌ها پنهان شود و برای بقای خود حتی به قوانین صریح اساسنامه فدراسیون هم پشت کند! کاش برای یک بار هم که شده برای مصالح فوتبال رای دهند و البته از برخورد‌ها و قضاوت‌های آتی افکارعمومی و نهاد‌های نظارتی هم بترسند و رای خود را بازیچه منافع یک جریان خاص نکنند.

شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریز‌های مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران، حالا بدترین زمان ممکن باشد، وگرنه مسئولیت عواقب آتی این بازی‌های پشت پرده گریبان همه آن‌ها را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده‌ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
ی فوتبال مونده اونم از مردم بگیرند راحت شیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
مردم باید بفهمند که همه این مدیران و مسئولین از بین خودشون هستند .
مردم هر جامعه ای بسته به توانییشون در مدیریت جمعی ، پیشرفت یا پسرفت می کنند.
سرعت سیستم پایین است الان چند وقته یه مدیر فاسدو داریم عزل می کنیم؟ بزن بره دیگه.
دوستان در نهادهای اطلاعاتی چرا اینجا ورود نمیکنن؟؟؟؟؟؟
تابی جان خوب چرا اسم نمیبری از این پدرخوانده ، یعنی انقدر ترسناکه این بشر ؟!!!
این همه آدم دور هم جمع میشن و این همه از بیت‌المال پول خرج فوتبال می‌شود که آخرش چه نتیجه‌ای حاصل بشه؟ فوتبال رو کلاً تعطیل کنید، فدراسیون فوتبال تعطیل بشه، دولت ساختمان فدراسیون فوتبال رو مصادره کنه و به نفع مردم و کارهای عام‌المنفعه بفروشه. اینجوری هم مشکلات این فوتبال مزخرف و هرج‌ومرج‌زده حل‌وفصل میشه و هم از اتلاف پول بیت‌المال جلوگیری میشه.
هر راه‌حلی غیر از تعطیل کردن فوتبال مطمئناً نتیجه نخواهد داشت و فقط دور خودمون چرخیدنه.
میشه یکی بگه منطور از فرد خاص کیه؟
فوتبال هم دقیقا مثل ساختمان متروپل است بلکه با فساد و آوار بیشتر مثل بقیه امور مملکت!؟
پدر خوانده کیه - چرا اسم نمیگید ؟
کلا ما ایرانی ها خیلی ترسو هستیم ؟
به امید تعلیق فوتبال ایران
این دوره ایران برای اولین بار با سه شکست و بدون امتیاز از جام جهانی بر میگرده فقط امیدوارم باخت مفتضحانه ندیم
واقعا همچی این کشور خسته کننده ونا امید کننده شده این باندهای رانت واختلاس همه جا حضور دارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست