بازدید 4797

حمل ۴ میلیون تن کالای اساسی از بنادر کشور

شهرکی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴ میلیون تن کالای اساسی از بنادر کشور حمل شده که نسبت به سال پیش رشد ۱۷ درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳ 29 May 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا شهرکی گفت: هم اکنون با ورود و پهلوگیری کشتی های حامل کالاهای اساسی در بنادر جنوبی کشور و همزمانی با فصل برداشت محصولات کشاورزی فسادپذیر، اهمیت تسریع در حمل مایحتاج عمومی مردم وتأمین کالاهای اساسی مورد نیاز هم وطنان در اقصی نقاط کشور و توزیع در بازارهای مصرف ،دوچندان شده و تلاش براین است با گستردگی و تقویت فعالیت ها ، امکانات و نیروی انسانی ، تخلیه کالاها از کشتی ها هرچه سریع تر انجام شود و مازاد کالاها در انبارهای مبادی ورودی ذخیره سازی شود .

به گفته معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای از ابتدای امسال تا کنون بالغ بر ۴ میلیون تن کالاهای اساسی در کشور حمل شده است ، این میزان کالا توسط ۱۶۳ هزار سفر ناوگان حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است . بیشترین میزان حمل ازمبادی بندر امام خمینی (ره)و بندر شهید رجایی با تلاش رانندگان کالا صورت گرفته است.

همزمان با روند فزاینده پهلوگیری کشتی ها و ورود کالاهای اساسی به بنادر کشور ، تمامی امکانات و ناوگان به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بنادر کشور هماهنگ شده تا اقدامات لازم برای تسریع در روند کالا صورت گیرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل