بازدید 7222

کلاهبرداری با تقلید صدای خانم دکتر !

کد خبر: ۱۱۲۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳ 26 May 2022

فردی که با تقلید صدا و معرفی خود به عنوان خانم دکتر، از بازاریان و کسبه کلاهبرداری می کرد، به چنگ پلیس افتاد.

به گزارش خراسان، رئیس اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان کرمان در این باره اظهارکرد : به دنبال شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی که خود را خانم دکتر معرفی کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ علی آکار در خصوص شیوه این کلاهبردار افزود: متهم پس از برقراری تماس تلفنی با مال باختگان و تقلید صدای زنانه، خود را یکی از پزشکان نام آشنای کرمان معرفی می کرده است که نیاز فوری به لوازم خانگی دارد که پس از جلب اعتماد کسبه و با بیان این که هم اکنون در مطب مشغول کار هستم و شخصا امکان مراجعه حضوری ندارم، اعلام می کرد فرد دیگری را برای تحویل کالا اعزام خواهم کرد.

وی گفت : در ادامه این فرد کلاهبردار، خودش برای تحویل لوازم خانگی به مغازه مدنظر مراجعه می کرده و پس از دریافت کالا، با بیان این که کارت بانکی همراهم نیست، وجه مربوط به کالاها را از طریق نرم افزارهای موبایلی پرداخت می کرد و رسید جعلی به فروشنده ارائه می داد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: با تلاش های شبانه روزی کارآگاهان و با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی گسترده، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر کرمان دستگیر شد که تاکنون چهار نفر از مال باختگان در این زمینه شناسایی شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل